Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 504 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Peyton

Vores brugere har i alt skrevet 28390 indlæg in 2116 subjects

Share | 

Vigtige admin nyheder! [Admin news]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.
Fag : Idræt. Astrologi. Musik. Kunst. Naturvidenskab & Psykologi.
Antal indlæg : 589

IndlægEmne: Vigtige admin nyheder! [Admin news]   Søn feb 04, 2018 3:29 pm

Hello Angels!!

Det ikke særlig længe jeg sidst skrev til jer! Men nu har vi smidt udbruddet for eventet op - og vi glæder os til at sprede kaos sammen med jer!

I må dræbe ligeså mange af disse væsner som i ønsker, og inddrage dem! 
- Vi gør dog opmærksom på, at blive bidt af dem kan lade sig gøre - da vi også arbejder i hemmelighed på en kur, dog vær opmærksomme på. At deres bid har nogenlunde samme effekt som du vil se en zombie have.

I kan læse alt om eventet her; her !
------

Noget helt andet!
Vi har valgt at fra den 9 februar at lukke for blandings og specialrace ansøgninger. Det vil sige at i midlertidigt ikke ville kunne ansøge om at blive dette. 
Dog vil det ikke være permanent og på et mystisk tidspunkt i fremtiden, vil de blive åbnet igen. 

------

Vi har oprettet rubrikken; breaking news. 
Her er i velkommen til at skrive in game, hvad jeres karakter synes omkring nyheden. Og spil endeligt på det!
Lad os vide hvad i tænker om eventet! 
Det trods alt efter hvor meget i spiller på det, at det kan blive noget større!

Hvem ved måske vi skal lave et fælles emneboks i nærmeste fremtid, hvor vi kan lave en lille jagt Wink ?

Det var vidst alt, husk at tilmelde jer racegrupper, sende fc og alt det der! 

Joy,
På vegne af Admin teamet

Or how much she is suffering
Because in everyone’s eyes
She’s immortal

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 413

IndlægEmne: Re: Vigtige admin nyheder! [Admin news]   Søn feb 04, 2018 3:42 pm

vi glæder os til at komme igang med det nye plot! <3
Det lyder virkelig fedt Very Happy
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 823

IndlægEmne: Re: Vigtige admin nyheder! [Admin news]   Ons feb 07, 2018 2:04 am

Jeg vil gerne minde folk om igen, at være aktive på deres karakterer, skulle i ikke havde skrevet en fraværstråd, og herpå været inaktiv på en karakter i 3 måneder, så vil vedkomne blive fjernet fra FC-Listen, dette er blot en fin lille reminder Wink

Et par har spurgt, hvordan man får slettet en bruger og det gør man ved, at skrive til en admin og herpå vil vedkomne slette karakteren ^^

Jeg er endnu engang i gang med, at rette racebeskrivelserne igennem, og som jeg er i gang, vil jeg slette de gamle beskrivelser og lave nogle nye, blot så i ved hvilke der er gamle og hvilke der er nye Smile Hvis i har nogle spørgsmål til racerne, nogle ting som i ønsker at få at vide, eller få indskrevet under racebeskrivelserne, så er i velkommen til at sende mig en pm, også vil jeg kigge på det Smile

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."

IndlægEmne: Re: Vigtige admin nyheder! [Admin news]   Fre feb 09, 2018 8:56 pm

jeg vil også minde folk om, at fra i dag af og frem ad (til et tidspunkt, som vi ikke har fundet ud af), så er muligheden for at sende ansøgninger, for specialracer og blandingsracer midlertidig lukket, i vil få af vide når de er åbnet igen ^-^

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Vigtige admin nyheder! [Admin news]   Lør feb 10, 2018 4:42 pm

Jeg fik et spørgsmål vedrørende det, at kunne bevæge sig rundt blandt byerne, her er svaret: Man kan sagtens rejse imellem byerne. Skolen er derved også bedst beskyttet. Man kan bare ikke rejse udenfor de to byer

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Vigtige admin nyheder! [Admin news]   

Vigtige admin nyheder! [Admin news]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1