Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» You kind of always make my day ~ Cain XXX
Today at 10:25 pm by Cain

» Delvist fravær.
Today at 9:06 pm by Cain

» I will always love you
Today at 1:11 pm by Katherine

» The feeling of empty - Jason
Today at 12:25 pm by Archie

» Have a drink with me - Agust
Today at 11:46 am by Agust

» A shot of positive energy - Cain
Today at 2:02 am by Cain

» Endnu en pause
Today at 1:04 am by Cain

» This is not the time - Luke
Yesterday at 11:40 pm by Luke

» Hvem er hvem listen!
Yesterday at 9:46 pm by Reese

Top posting users this month
Cain

Elian

Julian

Elliot

Stephen

Rory

Jaxton

Clarissa

Miles

Valentin

Statistics
Der er i alt 453 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Reese

Vores brugere har i alt skrevet 23830 indlæg in 1823 subjects

Share | 

I miss the old days... - Emne/Rela/Plot

Go down 
ForfatterBesked
Ivo

Humør : Knowledge is not necessarily wisdom.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 27

IndlægEmne: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Søn feb 04, 2018 2:07 pm

Even though... This is a rather exciting age, isn't it?

Ja, ja, endnu en søgning! Yay! For Ivo er også godkendt nu, woo!

Ivo blev født i det gamle Egypten, ca. 3000 år før Kristus fødsel. Han var den første af sin specifikke art, nemlig sjæledæmonerne. Han har derfor alle dage som regel fået sin vilje gennem manipulation af andre, der kun har været gjort nemmere af hans utroligt høje intelligens.

Pt. arbejder han som retsmediciner for politiet i Gaia, selvom det i undergrunden er godt kendt at han da selvfølgelig er korrupt og kan bestikkes hvis man har begået et mord og han skal udelade detaljer i sin rapport, der ellers ville være beviser der peger mod en selv.

Jeg søger:

- Venner (han har meget, meget få han selv ville sige er venner, men det kan jo også sagtens være ensidet)
- Fjender (har han en del af, nok)
- Folk han har undervist igennem tiden
- Flirts
- Og da især en masse fortids relationer! han har trods alt levet lige over de fem årtusinder, så mon ikke der er en del gamle bekendte!

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Rebekah

Humør : You are unexplored, unusual, and terrifyingly beautiful. And only a few will know how to love you without breaking you and making you dangerous.
Fag : Intet
Antal indlæg : 185

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man feb 05, 2018 9:08 am

Fortidsrelation? Ja tak! <3
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man feb 05, 2018 7:08 pm

@Rebekah - nå nå, så ham her vil du også have fat i? Razz Heheh, sure, det kan vi godt få set på. Noget bestemt du har i tankerne? Evt kan du i Ivo's historie se hvor han har været rundt i løbet af tiden Smile
Vis brugerens profil
Rebekah

Humør : You are unexplored, unusual, and terrifyingly beautiful. And only a few will know how to love you without breaking you and making you dangerous.
Fag : Intet
Antal indlæg : 185

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man feb 05, 2018 7:17 pm

Jeg vil have fat på alle! xD
Well, jeg har alt i tankerne - som du ved.. har Bex her også en del levetid trods alt xD
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 738

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man feb 05, 2018 7:20 pm

Jeg siger også ja! Den første skabte dæmon og den første sjæledæmon Very Happy

Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man feb 05, 2018 8:15 pm

@Rebekah - hahahah Razz hvis du har mer ekonkrete idéer ka de tjo ordnes over pm <3

@Lilith - jaaaa... det er jo lidt oplagt Razz
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man feb 05, 2018 8:22 pm

Det var præcis hvad jeg tænkte!!!

Er der noget du har lyst til? Per relation? Very Happy

Vis brugerens profil
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 408

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Tirs feb 06, 2018 6:16 am

Uh måske vi kunne finde ud af noget med Ivo og Andrew! Very Happy

Andrews store drøm er er blive læge/retsmediciner! Måske akademiet har fået arrangeret noget så Andrew måske er kommet i praktisk eller sådan noget hos Ivo?
Inden med eller imod hans vilje Razz
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Tirs feb 06, 2018 2:05 pm

@Lilith - tja altså der kan jo være så meget, der! xD kommer meget an på hvad du har lyst til også, jo Razz

@Andrew - nice nice niiice! Ja, selvfølgelig kan han da det! Very Happy så er det bare om det er sjovest med eller mod hans vilje... Razz
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Tirs feb 06, 2018 2:09 pm

Mulighederne er uendelige!

Der kan være noget familært mellem dem, enten han er en efterkommer af hendes eller at hun er som en mor for ham Smile

Hun kunne også være hans læremester/han kan være blandt hendes henchmens ^^

Der kan også været noget venskabligt mellem dem, som at de har kendt hinanden længe og har knyttet et venskab

Der kan også være noget seksuelt mellem dem, de har haft et seksuelt forhold, har et nu eller at det har knyttet sig over mange år ^-^

Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Tirs feb 06, 2018 2:30 pm

Haha ja det er jo så spørgsmålet. Kunne jo være sjovt hvis han intet vidste, og da han jo selv er lidt koropt, så er det måske ikke det fedeste at der kommer en ung knægt og stikker næsen i ens sager :p
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 1:59 am

@Lilith - hmm. tjaa, måske sjovt nok hvis det er det familiære. at hun sådan er den eneste hans stolthed nok ville tillade ham at spørge om hjælp hvis han nogensinde skulle have haft brug for det... xD men det skal så være nogen der er fundet ud af senere, for hans far har sq ikke fortalt ham det at de er i familie (douchebag xD) Razz

@Andrew - hahahahah, ooh yeah xD sådan lige pludselig blive påtvunget en knægt fordi 'hey du er den mest kompetente her'... xD
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:01 am

Det kunne det helt sikkert være, måske han er hendes barnebarn? Han kunne havde fundet ud af det, hvis han kiggede gennem gamle notesbøger/familiealbum, hvor navnet Lilith dukker op en masse gange? Også kunne han havde opsøgt hende af ren nysgerrighed? <3

Vis brugerens profil
Nicholas

Humør : Eat, sleep, rave, repeat.
Antal indlæg : 107

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:04 am

@Lilith - dét er meget muligt. altså han ender jo med at gå videnskabens vej netop fordi han er rimelig nysgerrig per natur, så det lyder 100% som ham at have sådan 'forsket' tingene igennem for at finde frem til hende Razz

(blev lige på nico nu jeg skiftede ove rpå ham xD)
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:05 am

Det tænkte jeg også!! Det kunne også være ganske morsomt, at se en anden dæmon, søge gamle myter igennem, for at finde frem til hende Razz

Vis brugerens profil
Nicholas

Humør : Eat, sleep, rave, repeat.
Antal indlæg : 107

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:06 am

@Lilith - det kunne måske endda være det der i starten var skyld i at han rejste ud af Egypten da han gjorde Very Happy at han under Azrael's styre har researched det, og så senere fulgte op på det sådan Razz
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:08 am

Det kunne vi helt sikkert sige! Så måske i emnet, at hun har hørt en anden har ledt efter hende, og de to endelig står ansigt til asnigt med hinanden?

men jeg vil skrive ham ind på relationslisten, som værende hendes barnebarn <3

Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:09 am

@Lilith - helt sikkert! Very Happy ska nok blive sjov start på emnet, lol Razz
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:10 am

Det tænkte jeg også Very Happy

Kunne jeg friste dig til at lave det?

Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:10 am

@Lilith - sure, bliver selvfølgelig bare først i morgen Smile
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:14 am

Det er helt fint Very Happy

Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:22 am

Ja det var lige det jeg tænkte :p
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:35 am

@Andrew - hahah, yeah xD hey, idet mindste er Andrew da ikke engel... så ville Ivo nok have været på grænsen til direkte fjendtlig når det bare bliver prakket ned på ham xD gotta look on the bright side of things!
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 2:38 am

Hahaha :p 
I det mindste se Andrew da heller ikke helt hjælpeløs, og han er god til Biologi og går meget op i lægekunsten :p
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 12:46 pm

@Andrew - yeah, det er da altid noget xD kan jeg lokke dig til at starte emnet?
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Ons feb 07, 2018 5:26 pm

Ja det kan du tro, det bliver dog nok først en gang i morgen jeg får det lavet Smile
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Tors feb 15, 2018 9:23 pm

@Andrew - hvordan ser det ud med at få det startet op? Smile
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Fre feb 16, 2018 8:03 pm

@ivo - det må du meget undskylde! 
Jeg er startet op på mit arbejde igen, og har været helt Bombet denne uge.. men jeg håber på at jeg får oprettet i weekenden <3
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Tirs feb 20, 2018 1:45 am

@Andrew - nice nice. ville bare være sikker på du ikke havde glemt det Smile
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Lør mar 03, 2018 10:23 am

Hej @Ivo

Undskyld jeg ikke har fået oprettet endnu! Der har været meget.
Men jeg sad lige og skulle til at oprette det, men kom i tanke om... hvor skal jeg oprette emnet? O.O
Vis brugerens profil
Mitch

Humør : Life really is just one big box of chocolates, everything's a surprise!
Fag : Astrologi, Ridning, Dans, Magiske Elementer.
Antal indlæg : 83

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Lør mar 03, 2018 11:56 am

@Andrew - (ja, jeg skriver fra en anden af mine figurer xD) Ivo har sådan fået rådighed over et mindre laboratorie i kælderen af hospitalet, lige ved siden af kapellet. så det er der, det bliver :3
Vis brugerens profil
Luna

Humør : If I where in hell for long enough, heaven might just be waiting. Keep going
Fag : Underviser i sprog + magiske elementer (når hun har tiden)
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man apr 30, 2018 2:00 am

Hvis du stadigvæk søger så vil jeg gerne emne Very Happy
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Tors maj 10, 2018 12:52 am

@Luna skrev:
Hvis du stadigvæk søger så vil jeg gerne emne Very Happy

Nogen bestemt idé? Smile
Vis brugerens profil
Luna

Humør : If I where in hell for long enough, heaven might just be waiting. Keep going

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Søn maj 13, 2018 9:27 am

Måske noget love-hate thing, hvis du er frisk på det? Smile
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Søn maj 13, 2018 6:00 pm

@Luna skrev:
Måske noget love-hate thing, hvis du er frisk på det? Smile

sure thing Smile hvor længe tænker du det har stået på?
Vis brugerens profil
Luna

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man maj 14, 2018 12:31 pm

Hmm, jeg har rigelig tid at gøre med, hvad vil passe dig bedst? Smile
Vis brugerens profil
Ivo

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man maj 14, 2018 12:48 pm

@Luna - hmm. måske de sidste 400-500 år?
Vis brugerens profil
Luna

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   Man maj 14, 2018 12:49 pm

Sure thing Very Happy
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: I miss the old days... - Emne/Rela/Plot   

I miss the old days... - Emne/Rela/Plot
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1