Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]
Today at 1:56 am by Aviana

» Gif leg - Blind date!
Today at 12:01 am by Carmilla

» It's time, make your choice - Talion
Yesterday at 11:21 pm by Talion

» Your eyes - Vito
Yesterday at 11:09 pm by Hale

» Are you okay? (part 2) - Elian
Yesterday at 10:36 pm by Dorian

» It isn't a dare unless you're afraid to do it ♥ Elian vs. Eugene
Yesterday at 10:07 pm by Eugene

» Hvem er hvem listen!
Yesterday at 10:00 pm by Lucida

» I don't really know what I'm doing in here... - Damian
Yesterday at 8:13 pm by Damian

» I can see I did not know where she was
Yesterday at 5:56 pm by Aaron

Top posting users this month
Elian

Julian

Zitora

Reign

Razor

Jaxton

Miles

Killian

Aviana

Jeffrey

Statistics
Der er i alt 431 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lucida

Vores brugere har i alt skrevet 22860 indlæg in 1758 subjects

Share | 

I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela

Go down 
ForfatterBesked
Kayne

Humør : The cat is my spirit animal. That’s all you need to know about my mood.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 71

IndlægEmne: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Tirs jan 30, 2018 9:03 pm

Am I good? Am I bad? Why not both?

Jamen hej igen, all you lovely creatures <3

Braeden/Kayne her er nyeste skud på min stamme af figurer, og en jeg virkleig glæder mig til at få gang i med jer smuksakker! Nåmen hvad er han så for en type, og hvad søger jeg til ham? Jooooo.... Hvad for en type han er kommer meget an på hvilken af de to personligheder der har overtaget. Det skal så siges Kayne er fremme det meste af tiden, og Braeden kun indimellem.

Braeden
Han er den der originalt var der. Braeden er en sød og venlig fyr, der godt kan være lidt reserveret men som er en god og loyal ven når man er kommet ind på livet af ham. Han er ikke særlig glad for at være afhængig af blod, og går derfor som regel så længe han kan mellem hver af de gange han drikker det. Det har så også givet ham en vis form for disciplin i at lade være med at angribe folk selvom han er utroligt sulten. Han elsker alt hvad der er pelset og nuttet, og er sådan overall en god fyr.

Kayne
Så er der Kayne. Kayne opstod omkring år 0, da Braeden fik så kraftige hjertesorger at han nærmest intet gjorde, inklusive at han til sidst simpelthen var ved at udhungre sig selv. Som respons skabte hans hjerne Kayne personligheden for at beskytte ham, og den består primært af hans instinkter og undertrykte vrede mod den, der knuste hans hjerte. Kayne er en charmetrold uden lige, der elsker at flirte til højre og venstre. Men han er også højst utilregnelig, og nogle gange vil du aldrig vide om han skal til at give dig et smil, eller slå dig i gulvet. Men han er som regel med på den værste, og elsker at skabe rav i den.

Hvad søger jeg så til ham/dem? Joo...

- Venner af begge personligheder (også gerne nogen der aldrig har set den anden side af ham)
- Fjender (Kayne har helt sikkert fjender, mens det nok ikke er så sandsynligt at Braeden har)
- Flirts
- Folk han har turned (han turner mest ud af kedsomhed eller lyst til at skabe rav i den)
- Evt en heks der har ham som mage... Altså Braeden (da det er hans rigtige fornavn)
- Alt muligt andet I kan finde på!

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil Online
Caroline

Antal indlæg : 23

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Ons jan 31, 2018 4:39 am

I’m in Wink
Vis brugerens profil
Kayne

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Ons jan 31, 2018 2:31 pm

@Caroline well well well Wink hvad skal vi så finde på? Noget bestemt forslag? Siden Caroline også er en af de første vil hun jo have kendt ham mens han stadig var Braeden også, i al fald...
Rebekah

Humør : You are unexplored, unusual, and terrifyingly beautiful. And only a few will know how to love you without breaking you and making you dangerous.
Fag : Intet
Antal indlæg : 185

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 4:57 pm

Ha! Jeg har begge karaktere, altså også Caroline.. men vil gerne relation til begge!

Til Rebekah tænker jeg fortids relation, bare se det her Wink

Du kan bare smide mig en pm, hvis det er lettere <3
Vis brugerens profil
Kayne

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 5:01 pm

@Rebekah damn... det vil eddermugme være sjovt hvis det er, siden Kayne også har stået for ét af Stephen's mange dødsfald :'D

Don't turn your back on one of the first purebloods after making him fall in love with you and bonding with him :'D

men jeg elsker det... kinda ironisk at den nye personlighed har noget kørende med søsteren x'D
Stephen

Humør : If you look up "charming" in the dictionary, you'll see that it not only has references to strong attraction, but to spells and magic. Then again, what are liars if not great magicians?
Fag : -
Antal indlæg : 327

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 5:05 pm

-.-
Vis brugerens profil
Rebekah

Humør : You are unexplored, unusual, and terrifyingly beautiful. And only a few will know how to love you without breaking you and making you dangerous.

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 5:08 pm

Lets do it xD

Det ville ikke være første gang Steph og Bekah deles lidt Razz
Som søskende de dele, Rebekah tager det hele!
Vis brugerens profil
Stephen

Humør : If you look up "charming" in the dictionary, you'll see that it not only has references to strong attraction, but to spells and magic. Then again, what are liars if not great magicians?

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 5:09 pm

Jeg kysser Jason nu! -.-
Vis brugerens profil
Rebekah

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 5:11 pm

Don't you dare!
Vis brugerens profil
Kayne

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 5:13 pm

@Rebekah hahah yeah let's xP Kayne ville tbh elske det ekstra pift der er ved det med at pisse Stephen af :'D

@Stephen hey, Kayne er en voksen vampyr, han bestemmer selv om ham vil knalde din søster eller ej! Razz
Stephen

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 5:17 pm

Try me, I will do it!!!

OMFG - leave my sister alone! Goddammit -.-
Vis brugerens profil
Kayne

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 5:18 pm

@Stephen - Do you really think I'll listen to a single word you say right now? Nah, right? You missed your chance ages ago... And she's hotter than you, anyway!
Stephen

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 7:06 pm

Haha. Wait.. Are you trying to make me feel guilty?
Oh and honey, lying worn't help you get over me (;

But. If you ever do hurt my sister. Be ready for the consequences.
- So play nice.
Vis brugerens profil
Kayne

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   Søn feb 04, 2018 7:10 pm

Hey, I'm over you. Braeden's the one that isn't.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela   

I am pain and pleasure all in one, baby. - Plot/Emne/Rela
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1