Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Ons maj 31, 2017 2:31 am by Niklaus

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5750 indlæg in 345 subjects

Share | 

Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Valerie
Admin

Humør : I don't give a sh** about hats!
Fag : Studerer de fleste fag
Antal indlæg : 147

IndlægEmne: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Søn nov 15, 2015 4:44 pm

Hej, alle.

Ved ikke hvor mange af jer har læst dette på Halvblodslejren (ved ikke hvor mange herinde er på Halvblodslejren), men jeg synes, at det også skal stå herinde, netop da jeg er Admin herinde ligeledes.

Siden september har mit liv taget en stor omdrejning og jeg synes, at I bør vide det her, da det kan betyde rigtig mange ting for min fremtid: d. 14 september døde min mor på Odense sygehus, da en hjerteoperation "slog fejl". Hun var indlagt i lidt over en uge, mener jeg, hvor hun faktisk lå, søndag-søndag, i "koma", hvor så de slukkede respiratoren natten til mandag d. 14, hvor jeg, min papfar og min storebror var ved hendes side. Og oveni min mors død, så besluttede min far og hans kone sig for, at gå fra hinanden. Så nu er jeg flyttet og bor alene sammen med min far, der arbejder om  aftenen/natten.

Alt dette er en stor proces for mig og min fremtid, og jeg ved endnu ingenting om noget som helst. Jeg er i stor sorg og har ikke alverdens overskud, til hverken at være online eller være social IRL.
- Nogle perioder bliver jeg let irriteret og ked af det, vred. Andre perioder kan jeg intet overskue, men kæmper mig igennem dage. Og andre dage smiler jeg.

Håber I forstår.

Knus, Valerie, Isaac, Norma, Freya, Rosie og Jesse.

Sidst rettet af Valerie Ons dec 02, 2015 1:38 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://athenaakademiet.danskforum.net
Rowan

Humør : Damn right, you should be scared of me.
Fag : Viden om overnaturlige væsner, underviser hun i. Plus så underviser hun unge sirener i læren om deres evner, men ikke på akademiets grund.
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Søn nov 15, 2015 5:38 pm

Hey sweety.

Hvis du får lyst til at snakke om det så skriv, eller ring så får du bare mit nummer!
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Søn nov 15, 2015 5:40 pm

@Rowan skrev:
Hey sweety.

Hvis du får lyst til at snakke om det så skriv, eller ring så får du bare mit nummer!

Tusind tak<3
Årh bliver helt rørt nu, åh gud <3
Rowan

Humør : Damn right, you should be scared of me.
Fag : Viden om overnaturlige væsner, underviser hun i. Plus så underviser hun unge sirener i læren om deres evner, men ikke på akademiets grund.
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Søn nov 15, 2015 5:43 pm

Ingen årsag, selvfølgelig vil jeg være der for dig, Sun! <3
Vis brugerens profil
River

Antal indlæg : 1

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Søn nov 15, 2015 5:54 pm

smukling dog!! min smukke dejlige smukling!
Jeg er helt tabt for ord, jeg ville virkelig gerne skrive en stor roman om, at hvorend jeg forsøger at forstå hvad du går igennem, så vil jeg selvfølgelig aldrig kunne. Du er stærk, jeg kender dig måske ikke personligt, og vi er måske kun facebook venner, samt bekendte herinde. Dette afholder mig så ikke fra, at holde af dig! Du er en skør, jeg ville gerne sige lille...men ved virkelig ikke hvor høj du er...men fuck det! Du er en skør kugle, en som mange holder af og en jeg faktisk virkelig godt kan lide at emne med, men også danne relationer med, mest af alt fordi du altid er med på dem, men også acceptere at jeg til tider er lidt langsom til at svarer.
Du tager alt den tid du har brug for, hvis det vil sige du ikke er online i mere end en måned, så betyder det det, men om ikke andet er det noget der betyder du måske kan slappe af og ikke bekymre dig om andet end dig selv. Tab og sorg, er ufattelige svære ting og ting som ingen rigtig kan håndtere, men vi alligevel håndtere forskelligt. Fuck hvad andre mener om din måde, brug den og bliv god igen. Måske bliver intet som før, men vid at du herinde har venner som holder af sig, venner som bekymre sig om dig og som du kan se med Rowan, venner der vil lægge ører til hvad du har at sige. Du har måske ikke mit nummer (hvis du vil have det, så giver jeg det gerne), men dette vil heller ikke afholde mig fra at sige: Jeg er her også for dig! Jeg vil skam gerne lægge ører til snak, hvis den snak kan hjælpe dig.

Wow den besked jeg troede ville blive kort ende ud med at blive ret så lang, godt gået!!
Ville så hurtigt også minde dig om, at du er en smuk kvinde, en smuk, stærk, fantastisk, intelligent...ja jeg kan fortsætte i evigheder!

Hvis du har brug for at snakke, så skriv endelig en pm eller få Line til at sparke til mig, så er jeg der hurtigt!!! Du er ikke alene, og det vil du aldrig nogensinde være!!
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Søn nov 15, 2015 6:02 pm

@River skrev:
smukling dog!! min smukke dejlige smukling!
Jeg er helt tabt for ord, jeg ville virkelig gerne skrive en stor roman om, at hvorend jeg forsøger at forstå hvad du går igennem, så vil jeg selvfølgelig aldrig kunne. Du er stærk, jeg kender dig måske ikke personligt, og vi er måske kun facebook venner, samt bekendte herinde. Dette afholder mig så ikke fra, at holde af dig! Du er en skør, jeg ville gerne sige lille...men ved virkelig ikke hvor høj du er...men fuck det! Du er en skør kugle, en som mange holder af og en jeg faktisk virkelig godt kan lide at emne med, men også danne relationer med, mest af alt fordi du altid er med på dem, men også acceptere at jeg til tider er lidt langsom til at svarer.
Du tager alt den tid du har brug for, hvis det vil sige du ikke er online i mere end en måned, så betyder det det, men om ikke andet er det noget der betyder du måske kan slappe af og ikke bekymre dig om andet end dig selv. Tab og sorg, er ufattelige svære ting og ting som ingen rigtig kan håndtere, men vi alligevel håndtere forskelligt. Fuck hvad andre mener om din måde, brug den og bliv god igen. Måske bliver intet som før, men vid at du herinde har venner som holder af sig, venner som bekymre sig om dig og som du kan se med Rowan, venner der vil lægge ører til hvad du har at sige. Du har måske ikke mit nummer (hvis du vil have det, så giver jeg det gerne), men dette vil heller ikke afholde mig fra at sige: Jeg er her også for dig! Jeg vil skam gerne lægge ører til snak, hvis den snak kan hjælpe dig.

Wow den besked jeg troede ville blive kort ende ud med at blive ret så lang, godt gået!!
Ville så hurtigt også minde dig om, at du er en smuk kvinde, en smuk, stærk, fantastisk, intelligent...ja jeg kan fortsætte i evigheder!

Hvis du har brug for at snakke, så skriv endelig en pm eller få Line til at sparke til mig, så er jeg der hurtigt!!! Du er ikke alene, og det vil du aldrig nogensinde være!!

<33333333333333333
Til jer begge to! Virkelig, tak!

Det er i hvert fald en lettelse at få ud. Også selvom man ikke kender hinanden personligt, så hjælper det også bare at snakke med nogle, man aldrig har mødtes med før. Igen, tusind tak <3
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.
Fag : Idræt. Astrologi. Musik. Kunst. Naturvidenskab & Psykologi.
Antal indlæg : 195

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Søn nov 15, 2015 6:42 pm

Altid Sun!! <33 Altid!

Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Tirs nov 17, 2015 6:23 pm

Jeg har først lige set dette. Jeg er virkelig ked af at du har måttet skulle gå igennem alt dette, og selvom vi ikke rigtigt snakker sammen, hvilket jeg håber vi kommer til, så håber jeg at du ved du altid kan skrive til mig. Jeg har selv en masse at tumle med, og jeg kan nemt sætte mig ind i din situation.
Bare husk på at hvis du har brug for at snakke med en, end for bare at komme ud med det hele, så er jeg her. Du må endelig gerne få flere måder at kontakte mig på, hvis du vil have et hurtigere svar. Smile

*Masser af kram!*
Isaac

Humør : .
Fag : Det kan jeg SLET ikke tænke på lige nu! - Kunst, biologi, astrologi, historie, løb og sportsgrene
Antal indlæg : 48

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Tirs nov 17, 2015 6:25 pm

Nathan skrev:
Jeg har først lige set dette. Jeg er virkelig ked af at du har måttet skulle gå igennem alt dette, og selvom vi ikke rigtigt snakker sammen, hvilket jeg håber vi kommer til, så håber jeg at du ved du altid kan skrive til mig. Jeg har selv en masse at tumle med, og jeg kan nemt sætte mig ind i din situation.
Bare husk på at hvis du har brug for at snakke med en, end for bare at komme ud med det hele, så er jeg her. Du må endelig gerne få flere måder at kontakte mig på, hvis du vil have et hurtigere svar. Smile

*Masser af kram!*

Åh, tusind tak, Nathan! Tak, ved slet ikke hvad jeg skal skrive, udover tak. Det vil jeg gerne!

*Krammer igen*!
Vis brugerens profil
Jesse

Humør : Fuck off
Fag : Magter dem ikke
Antal indlæg : 46

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   Ons dec 02, 2015 10:34 am

Hej, alle.

Bare så I lige ved dette. Jeg kan godt finde på at virke ret kold, ked af det eller vred. Irriteret. Eller bare logge af chatten uden nogen videre grund eller uden at sige noget. Slet ikke svarer. Kun svarer nogle (emner) og ikke andre (emner).
- Julen står for døren, og jeg hader det. Jeg kan simpelthen ikke bære, at skulle være alene hjemme hver aften op til jul, og noget jeg da slet ikke kan bære er, at det i år - og fremover - bliver jul uden min mor....

Kh. Mig.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.   

Vidste ikke, hvor jeg skulle putte dette.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1