Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16798 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Street Boy, need relation ships <3

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Akamu

Humør : I feeling nothing
Antal indlæg : 2

IndlægEmne: Street Boy, need relation ships <3   Fre jan 12, 2018 8:45 pm

Lidt om ham
Akamu er en svær mand, han er meget svær at komme på livet af, da han ikke stoler på folk med det samme, men de skal fange hans tillid over længere tid. Han er en stille mand, snakker kun når han er nød til det, og ellers hvis hans temperament løber af med ham, kan han et par meget grimme gloser. Akamu er en meget iagttagende fyr, han er god til at læse folk, og træffe valg om han kan lide dem eller ej.
Han er kløgtig det kan man regne med, og bare fordi han ikke siger noget, er det ikke ens betydig med han er kedelig.
Hans liv har været hårdt, og han er en stærk mand, og er ikke typen der finder sig i pis, eller racister, som mange andre mænd har han lyster, men han har aldrig været i et forhold, og er ikke ligefrem den bedste til kvinder, men han prøver og inders inde ville han enlig genre have børn engang.

Jeg søger alt til min seje fyr her, da han på nuværende punkt kun har en relation. Så jeg søger alt imellem himmel og jord, så lad os slå hovederne sammen.

Kunne være fedt hvis der måske var en kvinde, der ville falde for ham og stifte familie med ham.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Margo

Humør : Booored
Fag : Historie, billedekunst og kampsport.
Antal indlæg : 2

IndlægEmne: Re: Street Boy, need relation ships <3   Fre jan 12, 2018 10:07 pm

Vil gerne emne med Akuma Smile
Jeg stiller gerne Margo til rådighed, men jeg har også mange andre, hvis det er.
Men tænker Margo ville passe bedst, måske kunne han være hendes mage, hvis du er med på det, ellers kan vi bare sige venner :3
Vis brugerens profil
Denja

Humør : skiftene...
Fag : hun er vejleder på deltid
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Re: Street Boy, need relation ships <3   Lør jan 13, 2018 12:47 am

jeg er frisk på et emne her er nogen ide Very Happy

Denja
Det kunne være at Akamu var kommet til skade på en mission og nogen havde fundet ham for derefter at have bragt ham på hospitalet. Ved det tilfælde kunne det være Denja der skulle lappe ham sammen derefter ville hun måske tilbyde ham at hjælpe ham ved han kom til skade igen men uden at han var nød til at tage på hospitalet.

Eliza
Denja kunne have hyrret Akamu til at hjælpe hendes stedsøster med at slå Eliza mor ihjel. Men noget går galt og de lykkes ikke for dem. det tænkt som et emne med min anden karakter Eliza men hvor Denja bare er binde led mellem dem.

ellers kan vi også finde på noget helt andet det er jo bare ideer Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Street Boy, need relation ships <3   

Street Boy, need relation ships <3
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1