Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I got a plan for you --- Miguel

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I got a plan for you --- Miguel  Empty
IndlægEmne: I got a plan for you --- Miguel    I got a plan for you --- Miguel  EmptyOns Jan 03, 2018 5:22 pm

Tilegnet @Miguel


Tid: 13:30
Sted: Tæt ved gågaden, i en kæmpe bygning med navnet Deviantart skrevet med store guldfarvet bogstaver over indgangen.
På øverste etage i et kæmpe kontor.
Vejr: Koldt og vådt
Påklædning: yes
Kontor: yes

Klokken var endnu ikke mange, dagen var nærmest lige starte? og han havde allerede snart fri, dog manglede han en sidste samtale for denne dag.  Deviantart var et kæmpe modelbureau, det var kendt i hele england for, at have de bedste og mest unikke modeller, og de dygtigst da alle skulle igennem et 3 uger langt forløb omkring det at være model.
De havde alt fra børnemodeller til voksen, både frække, naturlige og meget mere, der var en model til alt, hvad man kunne ønske sig, og indenfor det næste års tid, ville der også åbne et hovedkvarter mere i USA, hvor de så småt var ved at finde ansatte til, samt bygningen var ved at blive lavet fra bunden af.

Men hvem ejede et så stort firma? Drakan var svaret, en flot høj mand, med passion og meget dygtig til sit fag, han var tidligere kendt for at være en af verdens mest eftertragte modeller, før han for 10 år siden stoppe sin egen karriere som model, og begyndte at skabe dette firma fra bunden af.
I ny og næ kan man dog se ham i blanden og i medierne, da han er kendt for at støtte andre organisationer og donere mange penge hvert år til velgørenhed. Dog under overfladen lure der skandaler, som dog ikke har set dagens lys, omkring hans tilgang med lidt for mange ansatte, men også de penge handonere til mere ulovlige formål.

Denne dag var han her dog, for at skulle snakke med en ny mulig model. Hans agent havde været på udkig i ugevis, men havde endelig spotte en mulig kandidat, der skulle være unik.
Drakan så frem til at møde ham, han havde fået hans agent til at fortælle manden at han skulle møde her på hans kontor præsis klokken 14.
Lige nu sad han dog med et glad whisky i sin kontorstol, med bene op på bordet og blikket vendt mod de store vinduer for at betragte udsigten.
Elevatoren gav lyd fra sig, og han vendte sig langsomt for at tage imod den unge mand...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I got a plan for you --- Miguel  Empty
IndlægEmne: Sv: I got a plan for you --- Miguel    I got a plan for you --- Miguel  EmptyOns Jan 03, 2018 5:39 pm

Tja, det var ikke fordi det var første gang han havde oplevet det, men det var nu heller ikke så ofte, så Miguel var da blevet glædeligt overrasket da en agent for et modelbureau i byen havde kommet hen til ham mens han havde været ude at shoppe, og spurgt om han kunne være interesseret i et bijob som model. Han havde da selvfølgelig sagt at det kunen han godt være, og så var det her møde jo så blevet stablet på benene, næste eftermiddag klokken 14.

Normalt var han virkelig dårlig til at dukke op på bestemte tidspunkter, især hvis det var en af de dage hans syner valgte at være rigtig aktive, men idag havde heldigvis ikke været en af de dage, så Miguel var kommet ud af døren i ordenlig tid. Han rettede let på sin lange frakke, og strøg en hånd gennem sit lange, naturkrøllede hår som han gik ind i bygningen. Han fortalte sekretæren hva dhan var her for, og hun fik en til at vis eham hen til elevatoren og fortælle ham hvilken sal han skulle op til.

Så der var han nu, i elevatoren, på vej derop, et blidt smil på hans læber og musik i det ene øre, som han let tappede højre fod i takt til. Da elevatoren sagde sit 'ding' og åbnede dørene, trådte han stille og roligt ud, og opdaged eo så, at det her var en af de bygninger hvor de havde valgt at elevatoren bare skulle gå direkte ind til kontoret, og ikke til gangen udenfor. Interessant design.

Han kiggede kort over rummet før hans grønne øjne faldt på manden i midten af lokalet, som han smilede venligt til. "Jeg går ud fra det er din agent der bad mig om at møde op her, idag?" sagde han roligt som han trådte længere ind i rummet, tættere på manden, med sin skuldertaske trygt over den ene skulder, som han rakte hånden frem til manden. "Miguel Navarro," præsenterede han så sig selv.

// Outfit + hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I got a plan for you --- Miguel  Empty
IndlægEmne: Sv: I got a plan for you --- Miguel    I got a plan for you --- Miguel  EmptyOns Jan 03, 2018 6:11 pm


Drakan sukke tungt for sig selv, denne dag ville han heller være i selskab med en smuk kvinde, end at side her på kontoret, men sådan var livet jo. Som chef kunne han jo heller ikke bare holde fri heletiden, dog havde han tilladt sig at meddele at han efter dette møde ikke længere ville være på arbejde resten af dagen, han havde allerede skrevet med en smuk kvinde, og inviteret hende ud på en bid mad om 2 timers tid, så han skulle ihvertfald lige nå hjem i bad inden, men dette møde burde også være kort.

Hans agent havde kontaktet ham, og fortalt ham om den fyr han havde mødt, en langhåret model, havde han ikke mange af, så det kunne være rart at have det kort på hånden også, hvis nogle ville hyre en.
Men han havde dog visse krav, og ideer om hvordan hans modeller skulle se ud, de skulle helst være unikke og smukke, udstråle selvtillid og være professionelle, han gad ikke folk der var for generte eller ligende.
Det ville blive spændende og se, om denne mand kunne passe ind til hans krav?
Mødet var ihvertfald den første del af det hele, for Drakan skrev ikke kontrakt med folk, før de havde været hjemme og læse på det og tænkt over det.

De brunlige øjne betragte mylderet på gaden under ham, han smilede svagt for sig selv som han løfte glasset, og tog en tår før han satte det fra sig, og kigge mod sit dyre armbåndsur der var kun 10 minutter til? han gik meget op i at hans ansatte var der til tiden, så det var spændende om manden kunne holde sig idenfor tiden?
Drakans kontor var udentvivl flot og dyrt, møblerne var af ægte læder, træet var af det dyreste og bedste man kunne få, og formet smukt.
Der hang et par store billeder på væggen, af smukke modeller og det ene af dem, var af ham selv for 10 år siden da han selv var model, et flot billede af ham uden tvivl.
Og computeren var også en af de dyreste på market, men han havde også penge nok jo.

Drakan rejste sig op da manden kom ind, han lod blikket vandre over ham imens han tog imod hans hånd og gav den et fast klem " Drakan Deviantart" præsenterede han sig selv som, før han fandt nogle papire frem fra en skuffe og lagde dem ved det runde bord, hvor han selv tog plads og nikke mod ham " ja det var min agent" svarede han roligt, imens han lod blikket vandre over ham som fyren satte sig " har du været model før? " spurgte han som det første, imens han skubbe papirene mod ham, det var omkring 6 sider om arbejdet og kontrakten " fortæl lidt om dig selv" sagde han så opfordrende imens han folde hænderne og lod blikket hvile mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I got a plan for you --- Miguel  Empty
IndlægEmne: Sv: I got a plan for you --- Miguel    I got a plan for you --- Miguel  EmptyOns Jan 03, 2018 7:58 pm

Miguel så sig lettere nysgerrigt omkring efter at have nikket da fyren tog hans hånd og gav den et godt tryk og havde fået præsenteret sig selv. Det var så langt fra første gang han havde været inde i så dyrt et kontor som dette, de fleste model bureauer havde trods alt en del penge, selvom der stadig var flere ting der antydede at der nok var lidt flere penge mellem hænderne her end ved alle de andre steder han før havde arbejdet on/off.

Han satte sig ned da manden nikkede til ham og også selv satte sig ned, overfor ham, og lagde da selvfølgelig godt mærke til hvordan han blev observeret, men det va rjo kun naturligt når det nu engang var et model arbejde han lidt håbede på at få her, så han kunen have lidt flere penge mellem hænderne end hvad lærergerningen ville give ham. "Ja, adskillige gange. Dog kun ovre i amerika, da jeg indtil for kort tid siden stadig boede derovre." sagde han smilende til Drakan, det var tydeligt at Miguel i al fald ikke manglede selvtillid, men der var heller ikke så meget at han blev irriterende, han hvilede bare i sig selv.

Han tog imod papirerne og begyndte at skimme dem igennem som han svarede på det andet spørgsmål, selvom han nu dog stadig så op på Drakan indimellem, alt andet ville jo have været umåde uhøfligt. "Jamen jeg stammer originalt set fra Spanien af. Jeg har i mellemtiden så boet det meste af mit liv i Amerika, men flyttede hertil for, hvad... Et år siden, maks, tror jeg det er nu. Jeg elsker naturen, er nok også rimelig kunstnerisk -" det var en underdrivelse, med al hans kunst og musik, "... og gør da som regel også noget ud af mig selv. Det her hår får man ikke uden at arbejde for det." fortalte han stille og roligt med et blidt smil på de fyldige læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I got a plan for you --- Miguel  Empty
IndlægEmne: Sv: I got a plan for you --- Miguel    I got a plan for you --- Miguel  EmptyOns Jan 03, 2018 9:43 pm


Drakan var nød til at betragte ham, for hvis han ikke faldt i chefens smag, så ville han ikke ansætte dem, det var en regl han selv havde fundet på, og som alle kendte til, derfor var alle nye modeller altid til samtale med ham før de overhovdet fik en mulighed for et job.
Han var en respektere chef, men de turde heller ikke andet, han havde ikke noget imod at nedgøre dem der spærrede vejen for ham!

Men fyrens udsende virkede til at passe fint ind, han kunne ikke se noget grimt ved ham, og det var det vigtige, da han havde gransket ham, lod han dog sine øjne møde hans.
Drakans øjne var mystiske, men også professionelle igen tvivl om det, de viste hvem der havde magten her i firmaet, og sådan skulle det gerne forblive.
Han nikke let " papirene kan du tage med hjem, og læse igennem, og overveje " sagde han roligt " det er vigtig for mig at, mine modeller ikke føler sig tvunget, eller kommer til at fortryde, derfor for du en uge til at tænke det hele igennem, og så mødes vi igen hvis du ønsker en stilling" sagde han let, før han sendte han et let nik.

Han hævede let et øjebryn ved hans ord" i usa, ser man det, her i løbet af det nye år er jeg i fuld gang med at få lavet endnu et hovedkvarter der kommer til at ligge i new york, da jeg drømmer om at udvide det, nu hvor alt går så godt" sagde han stolt, han havde planer om at få sit firma spredt ud over hele verden.
Drakan lytte til mandens ord, overvejde hvert og et, imens han lænede sig en smule tilbage i stolen " interessant, jeg er sikker på du ville passe godt ind her " sagde han fortsat roligt " men hvis du nu blev en del af dette, må jeg vide om du overvejer fuldtid eller halvtid ? " sagde han let " og hvilke opgaver du før i tiden har haft" tilføj han.
Før han lagde armene over kors, og smilede bredt " ja flot hår kræver meget pleje, jeg kender det selv, hår som mit skal også pleje ordenligt" sagde han muntert " men lønnen her er god, og kan stige hvis man klare alt godt, der er også goder så som gratis frisør tider, og plejprodukter" slutte han af...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I got a plan for you --- Miguel  Empty
IndlægEmne: Sv: I got a plan for you --- Miguel    I got a plan for you --- Miguel  EmptyOns Jan 03, 2018 10:56 pm

Miguel nikkede for at vise han godt hørte efter, før han tog papirerne og stak dem ned i sin skuldertaske, før han så over på Drakan igen. "Virkelig? Lyder interessant. Men så store som I er ved at være, er det vel også kun naturligt." sagde han blot, og lænede sig lidt tilbage i stolen, som han strøg en hånd genenm sit hår for at få noget af det væk, der var faldet frem i hans ansigt. Det var det eneste problem der var ved at have det løst i forhold til i manbun, men han regnede med at det var bedst at have det fri når han kom til denne type jobsamtale, da mange af de tidligere bureauer havde været meget glade for at tage billeder af ham med håret løst.

"Hvis jeg bliver en del af dette, bliver det nødt til at være på deltid, da jeg også er ansat som lærer på Athena akademiet her i nærheden, jeg er sikke rpå at du har hørt om det." sagde han med et lille smil som han rettede let på sit tøj før han igen bare sad der, helt afslappet, godt hvilende i sig selv. "Jeg har for det meste været model for forskelligt sportstøj og frilufts tøj, den slags, da de andre bureauer følte det passede bedst til mig, og tja, jeg har måttet give dem ret. Haute couture og lignende passer ikke lige helt så godt med mit generelle udseende og mit hår, som det andet gør."

Han grinede let da han hørte at Drakan også godt kendte til det med megen hårpleje, men han kunne jo også godt nemt her på afstand se at hans hår var godt i stand. "Gratis frisør siger du? Spændende. Plejeprodukter laver jeg nu selv, men gratis frisør er da absolut ikke dumt..." ja, det var en af fordelene ved så meget viden om planter, og selv at kunne brygge diverse miksturer og eliksirer, så han lavede da selvfølgelig nogen der hjalp med at holde hans hår utroligt sundt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I got a plan for you --- Miguel  Empty
IndlægEmne: Sv: I got a plan for you --- Miguel    I got a plan for you --- Miguel  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I got a plan for you --- Miguel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stor Foto og Model Messe - England - London - Miguel
» ... So let me try plan B
» And that concludes the battle plan!
» I have a revenge plan ¤ Audrey ¤
» Who needs an escape plan when you can use the front door? - Reginald

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: