Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16798 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Hot and very hansom and need relation

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Drakan

Humør : I dont feel a thing
Antal indlæg : 12

IndlægEmne: Hot and very hansom and need relation    Tirs jan 02, 2018 10:28 pm

Personlighed

Hvor skal jeg starte ? Drakan er en mand med stort M, han er selvisk på mange punkter og gøre ikke noget med mindre der er fordele for ham selv, han er dæmon og det er der igen tvivl om.
Han er stærk, og snu ikke til at løbe om hjørner med, han er farlig på mange punkter, da der altid er en bagtanke ved alt han gør!
Drakan er en mand uden hjerte, altså han føler intet for nogle, følelser ser han som en svaghed, og hans egne er begravede dybt i ham, for ikke at vise dem nogensinde igen.

Som person, når man møder ham, virker han intens og meget overlegen, men på den fede måde. Han spiller altid gentleman første gang man møder ham, er høflig og hans ord vil være velovervejede, men der vil også hvile en form for mystik over ham, derudover er han meget professionel når det kommer til arbejde.

Men bag disse facader, er han en kold mand, der manipulere med folk, som det ønskes.
Snyder og bedrager, og er ikke bange for at knuse folk på sin vej mod toppen.

Han er meget sensuel, og tiltrækkende både af natur, men også af sind, han er typen der lokker kvinder i fordærv, ikke den der knytter sig, men mere bare misbruger.
Hvis der er en han ikke kan få, så tager han denne med magt, og vold.

Det eneste tidspunkt, man ser noget til hans følelser er når han har fået for meget at drikke, for i fuld tilstand, kommer noget af hans gamle jeg op i ham, og han bliver en mere behagelig og afslappe person.

Krav til emner

-Skriv gerne mere end blot 5 linjer, jeg elsker emner med kød på.
-Hav tålmodighed, jeg har som mange andre et liv udefor skærmen, og kan til tider have svært ved at komme på, men så skal jeg nok skrive det til jer.
-Hvis i er væk i længere tid så smid da en pm <3
-Drakan kan være en farlig mand, men lad os aftale hvor langt han må gå før vi går igang.
-Jeg er desværre ikke fan af emner uden plot, eller ideer, da det bliver for trist <3
-Jeg er super stærk i engelsk, så skriver på dansk, både tale og tråd, men i må gerne skrive jeres tale på engelsk. Men lad os snakke sammen om det.

Store relationer

Familie:
Han kommer fra en stærk lang slægt, af magtfulde dæmoner, så vil du være en af dem? så lad os slå hovederne sammen.

Brødre:
Drakan har 3 brødre, 1 ældre end ham, og to yngre end ham. Hvordan deres forhold er kan vi snakke om. Det eneste krav er at de skal være dæmoner, og have højtstående jobs eller uddannelser.

Personlig assistent:
Når man er stor chef, har man brug for en, der kan holde styr på aftaler, og møder. Men det kunne også være sjovt vis de lavede nogle frække ting sammen.

Relationer genrelet

-Få venner '
-Folk der arbejder under ham, gerne modeller han kan lege lidt med
-Fjender
-Organisationer han kan støtte økonomisk, både lovlige og ikke lovlige
-Folk fra fortiden'
-Masser af flirts, frække aftaler og mere af den slags
-Og meget mere  

Sidst rettet af Drakan Man jan 08, 2018 9:05 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Drakan

IndlægEmne: Re: Hot and very hansom and need relation    Ons jan 03, 2018 10:24 pm

Lad jer ikke skræmme, men lad os finde på noget xD <3
Vis brugerens profil
Drakan

IndlægEmne: Re: Hot and very hansom and need relation    Man jan 08, 2018 9:00 pm

Slet ingen ?
Vis brugerens profil
Spirit

Humør : Peachy
Fag : Dans, løb, historie, kemi og sprog
Antal indlæg : 8

IndlægEmne: Re: Hot and very hansom and need relation    Tirs jan 09, 2018 11:25 am

I will give you a try XD har dog ingen anelse om hvad det skal handle om XD
Vis brugerens profil
Elian

Humør : Hey Assface ♥
Fag : Everything I need to know... I learned in kindergarten.
Antal indlæg : 183

IndlægEmne: Re: Hot and very hansom and need relation    Tirs jan 09, 2018 1:23 pm

Gad gerne, men føler Elian burde være en kvinde for at passe ind, men hvis det nu kunne ske der var en interesse har han også en søgetråd med diverse idéer: http://athenaakademiet.danskforum.net/t1188-opdateret-med-plots-elian-sger-legeaftaler-emnesgning

Ellers har jeg @Jaxton som måske kunne være fjende eller en af de få venner måske, du kan tjekke ham og hans søgetråd ud:http://athenaakademiet.danskforum.net/t1395-wanna-play-plot-relationer-sges

Derudover der @Ruby der dog ikke er færdig endnu overhoved - den kvindelige form kunne dog sagtens være involveret i noget model halløj!
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hot and very hansom and need relation    

Hot and very hansom and need relation
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1