Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!

Go down 
ForfatterBesked
Melissa

Humør : Hakuna matata.
Fag : Psykologi, varulvenes historie, matematik, yoga, dans.
Antal indlæg : 5

IndlægEmne: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Tors dec 28, 2017 1:14 am

Hejsa!
Jeg er helt ny på siden, og skal derfor i gang!
I har selvfølgelig lov til at kigge min profil igennem, for det her bliver nok lidt kort..

Jeg vil gerne have lidt kød på @Melissa, da jeg i øjeblikket kun satser på at hun bliver luna (forhåbenlig med en som ikke er NPC!)
Hun er meget rolig (og kan virke meget som en mor) og kan manipulere med følelser.
Jeg kunne godt tænke mig et plot med en som Melissa evt ikke kan lide. Om modparten er helt skudt i Melissa, eller også frastøder hende, er jo lige det.
Melissa er ny i byen og har derfor ikke rigtig nogen venner, så det kunne være rart hvis der var en der ville svinge armen om hende og tage hende lidt under deres vinger, så hun kunne falde godt til.

Overskuelig liste:
- Alfa/mage
- Pack hun kan være med i
- Venner
- Fjender
- Stalker/beundre?

Og så tror jeg ikke der er så meget mere atm? - Men hvis du selv lige kommer på noget du kunne tænke dig at starte op, så klø på og send enten en PM eller svar her <3

/God jul <3
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Ethan

Humør : Some says, hunter belong outside the city, but the truth is, we can live in a city, but the wilds are our true home.
Antal indlæg : 18

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Lør dec 30, 2017 12:28 am

Hvis jeg kan få Lov til og ha en Pack med Ethan, stille jeg ham gerne til rådighed, som mage og alfa. Smile
Vis brugerens profil
Lector
Hjælpeadmin

Humør : Come play with me, please?
Fag : Underviser i Psykologi og hjælpe lærer i litteratur
Antal indlæg : 335

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Fre jan 12, 2018 7:36 pm

Hey there cuteness!!

Lets do something crazy together! Shall we?? <3

Ved ikke med hvilken karakter, men det finder vi nok hurtigt ud af, jeg har noget der passer lidt til alt, dog ikke nogen varulve desværre, men ellers er jeg total klarrrrrrrrrrrrr! Grrrrrr! <3

KH LECTOR!!

AND PSSSSSSS:::: “Whatever you choose, however many roads you travel, I hope that you choose not to be a lady. I hope you will find some way to break the rules and make a little trouble out there" - Nora Ephron

“Some are born mad, some achieve madness, and some have madness thrust upon 'em.”
Vis brugerens profil
Isabelle

Humør : …This problem with men… they always underestimate a woman
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 24

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Fre jan 12, 2018 7:52 pm

Jeg har en flok, hvis du skulle være interesseret i at blive en del af en pack <3
Vis brugerens profil
Melissa

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Ons jan 17, 2018 1:44 pm

Lector og Ethan har fået PM's <3

@Isabelle : Det lyder mægtig dejligt, men tror det går lidt i mod at jeg godt kunne tænke mig hun blev luna, nu hvor Isabelle er alpha og hetro Men vil i hvert fald gerne tage det til overvejelse!! <3 (Nu går det også lidt an på om hvornår Ethan bliver godkendt)
Vis brugerens profil
Luca

Humør : The stage is my one true home.
Fag : Droppede ud.
Antal indlæg : 759

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Ons jan 17, 2018 1:56 pm

Alright, skriver bare fra ham her da jeg er mest aktiv på ham <3

Men jeg har @Atanas , en alfa der pt leder efter både flere pack medlemmer OG en Luna... så... der er mulighed der! Wink

Men jeg har i alt 17 figurer, så take your pick... :'D (bare gå ind på hvem er hvem listen, alle der står under @Luca her, er dem jeg har Razz )
Vis brugerens profil
Angel

Fag : Dans, Yoga
Antal indlæg : 25

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Fre feb 09, 2018 9:39 pm

Hvis du stadigvæk søger emner, så vil jeg gerne tilbyde Izzy her som en veninde Very Happy
Vis brugerens profil
Melissa

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Fre feb 09, 2018 10:31 pm

@Isabella det kunne godt være en mulighed, vi kan evt skrive over om og finde ud af hvordan de lærte hinanden at kende eller noget?

Luca har fået pm’s.
Vis brugerens profil
Angel

Fag : Dans, Yoga
Antal indlæg : 25

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Fre feb 09, 2018 10:32 pm

@Melissa skrev:
@Isabella det kunne godt være en mulighed, vi kan evt skrive over om og finde ud af hvordan de lærte hinanden at kende eller noget?

Luca har fået pm’s.

Det kan vi helt sikkert Very Happy
Sender du en? ^-^
Vis brugerens profil
Isabelle

Humør : …This problem with men… they always underestimate a woman
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 24

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   Tors apr 19, 2018 11:14 am

@Melissa skrev:
@Isabelle : Det lyder mægtig dejligt, men tror det går lidt i mod at jeg godt kunne tænke mig hun blev luna, nu hvor Isabelle er alpha og hetro Men vil i hvert fald gerne tage det til overvejelse!! <3 (Nu går det også lidt an på om hvornår Ethan bliver godkendt)

Tænker Isabelle kunne bøje reglerne og gøre hende til en Luna alligevel. Uden de behøvede at indgå et forhold. Det jo heller ikke helt normalt at en kvinde er alfa Wink <3
Hvis du er interesseret i at høre min lidt twistede ide, så smid mig en pm - jeg har måske en ide nemlig Wink
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!   

Mere ramasjang og tjubang. Emne og plot!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1