Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Joy's Instagram
Today at 9:39 am by Zabrina

» MUERTOS WARNING
Today at 9:37 am by Zabrina

» Zabrina's Instagram
Today at 9:35 am by Zabrina

» Averys instagram
Today at 9:30 am by Zabrina

» Tatia's Instagram
Today at 8:12 am by Cecilia

» Why hello there babybrother - Nicholas
Today at 3:22 am by Nicholas

» Playing in the dark - Hannah
Today at 2:04 am by Kayne

» I miss the old days... - Emne/Rela/Plot
Today at 1:45 am by Ivo

» Sooo...i have a brother - Damien
Today at 1:43 am by Damien

Top posting users this month
Luca

Lilith

Chloe

Amena

Stephen

Rebekah

Razor

Hale

Elian

Reign

Statistics
Der er i alt 385 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ana

Vores brugere har i alt skrevet 19927 indlæg in 1599 subjects

Share | 

[Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: [Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!   Lør dec 23, 2017 8:46 pm

@Eva Zimmermann
Eva er en ung kvinde, okay måske ikke så ung igen, som har en spiseforstyrrelse. Det har hun grundet sit tidligere job og livslange kærlighed: balletten.
Hun arbejder som direktør for Moonlight Falls afdeling for modemagazinet Good Girl. Udadtil kan hun virke streng og unfair, men i virkeligheden er hun venlig og stille.

HUN SØGER:
- Venner: Mænd som kvinder er velkomne her, men hun er svær at blive venner med.
- Kollegaer: Andre som arbejder for Good Girl.
- Modeller: Som bliver hyret til at få taget billeder hos Good Girl. Kalder sidens modeller!
- Kærlighed: Mænd som kvinder. Hun er dog svær at komme ind på livet af, så se for dig at det kommer til at tage tid og flere tråde, før det bliver godt.
- Psykolog: Som kan hjælpe hende med hendes spiseforstyrrelse.
- Gamle skolevenner: Både fra Athena Akademiet, hvor hun gik som ung, men også fra balletskolen.
- Eksmand: Hun har været gift engang, et ægteskab der aldrig gik særlig godt for nogen af dem. De var bare bedst til at være venner.
- Søn: Eva har en søn (mellem 5 og 13), som hun har et nært forhold til, men grundet skilsmissen, så har eksmanden hende også nogen gange. Sønnen er adopteret, så kan godt være ældre end 13 år.
- Kæreste: Jeg forestiller mig lidt, at hun har en kæreste, men hun bor ikke sammen med ham og hun har heller ikke haft sex med ham endnu. Jeg forestiller mig lidt, at han bliver sur på hende, når hun ikke spiser som hun bør, men at han alligevel elsker hende. Jeg forestiller mig dog også, at han går fra hende (eller omvendt) på et tidspunkt, medmindre de får det til at hænge sammen.

--------------------------------------------------------------------------

@Nercissa Cinderfort
Nercissa er danselærer her på Akademiet, og søger nogle bekendtskaber! Både venner, flirts mm. på sin egen alder, men også elever. Gerne en, som hun kan være mentor for, eller noget i den stil (hun underviser i dans).

HUN SØGER:
- Venner: Mænd som kvinder er velkomne her.
- Kollegaer: Som underviser på Athena Akademiet. Både nye og gamle kan bruges her.
- One night stands: Igen, mænd som kvinder.
- Flirts: Mænd og kvinder.
- Kærlighed: Mænd og kvinder.
- Forvandlede: Nogen hun har forvandlet til vampyrer.
- Fjender: Når man er så streng og hårdt som Nercissa er, så kan man ikke undgå at skabe sig fjender.
- Kollegialt rivaleri: En kollega, som hun kæmper imod gennem alt. Den ene forsøger konstant at overgå den anden.
- Elever: Både dem hun underviser i dans eller yoga, og dem som hun ikke gør.
- Menti: En hun er mentor for.
- Forbudte affærer: fx mellem hende og en elev)
- Eksmand: De har et ret kaotisk forhold, men holder af hinanden et eller andet sted langt væk. De lader dog altid som om, at de ikke kan udstå hinanden, men ender (stadigvæk) i hinandens seng engang imellem.

@Mariel Danyven
Jeg søger lidt forskelligt til denne mørkelver pige. Hun er fra Wonderland, og ved derfor ikke ret meget om den moderne verden, mindst af alt om internettet. Hun er lige kommet til jorden, så hun kan have brug for hjælp.
Hun er som udgangspunkt ikke nogen god person, da hun er mørkelver, men kan måske ledes mod en bedre sti? Hun er meget sarkastisk og elsker at lave rav i den.

HUN SØGER:
- Hjælper: En der kan hjælpe hende i den moderne verden, og dens underfundige ting. Fx toiletter, internet og den slags.
- Mentor: En der kan hjælpe hende med at blive bedre til at læse. Elev som lærer!
- Roomie: En hun kan dele værelse med.
- Venner: Nogen hun kan enes med?
- Flirts: Mariel flirter med hvem som helst.
- Fjender: Folk der er trætte af hendes drillerier eller er blevet tricked for mange gange til at synes, at det er sjovt.
- Lærere: Hun vil gerne møde nogle af sine lærere i fagene; Billedkunst, Musik, Astrologi, Ridning og Magiske elementer.

@Regina Close
Min lille Faldne Engel Regina Artemis Close søger nogle relationer! Hun er en Falden Engel, som har været så uheldig at blive bidt af en varulv, så hun er også varulv. Som i bidt-og-blevet-til-varulv-der-forvandler-sig-ved-hver-fuldmåne varulv.
Hun er en meget stille pige, og passer mest sig selv, så det skal som regel være andre, som kommer til hende mere end den anden vej. Men det sker også, at hun kommer til folk, bare meget sjældent.

RELATIONER DER SØGES:
- Klassekammerater: I fagene Drama, sprog, løb, yoga, Magiske elementer søger hun klassekammerater.
- Venner: Alle typer. Hun er meget stille, så det skal være folk, som kommer til hende.
- Fjender: Her forestiller jeg mig andre engle, som laver grin med hende, fordi hun er 'faldet'.
- Flirts: Kun drenge, hun er pænt meget kristen og mener at homoseksualitet er forkert.
- Fellow Angels: Andre engle, som hun evt. har kendt i sin tid som engel?
Tilbage til toppen Go down
Dust

Fag : musik, psykologi, biologi, kemi og kampsport.
Antal indlæg : 128

IndlægEmne: Re: [Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!   Søn dec 24, 2017 5:25 pm

Jeg kunne godt være interesseret i et emne med Mariel, omend vores karaktere kommer fra forskellige verdner, så har de stadig det tilfældes at de er i en verden der ikke er deres hjem verden ^^
Min karakter er pt i en sinds tilstand, hvor han holder sig meget for sig selv, til dels fordi juletiden minder ham om, hvor alene han er især i en verden han ikke høre til, derfor tænkte jeg at vores karaktere kunne have et forhold, hvor min karakter kan hjælpe din med at lære om teknologi, læsning og hvad han ellers kan hjælpe hende med, i bytte for at hun fungere lidt som en påmindelse om, at han stadig kan lave noget hvis man kan sige det på den måde ^^

Desuden kan vi lave emnet her efter jul, og starte det mellem jul og nytår, så det er nogenlunde tids mæssigt passende ^^
Vis brugerens profil
Tianna

Humør : This princess can save herself
Fag : Historie. Besværgelser. Kemi. Musik. Matematik. Litteratur.
Antal indlæg : 19

IndlægEmne: Re: [Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!   Søn dec 24, 2017 10:09 pm

The wonderland girls need to be roommates!!
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!   Søn jan 14, 2018 2:24 pm

@Tianna skrev:
The wonderland girls need to be roommates!!

@Tianna; Sorry har først set din besked nu, men jeg er interesseret, hvis du stadigvæk er Very Happy
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!   Søn jan 14, 2018 2:25 pm

@Dust skrev:
Jeg kunne godt være interesseret i et emne med Mariel, omend vores karaktere kommer fra forskellige verdner, så har de stadig det tilfældes at de er i en verden der ikke er deres hjem verden ^^
Min karakter er pt i en sinds tilstand, hvor han holder sig meget for sig selv, til dels fordi juletiden minder ham om, hvor alene han er især i en verden han ikke høre til, derfor tænkte jeg at vores karaktere kunne have et forhold, hvor min karakter kan hjælpe din med at lære om teknologi, læsning og hvad han ellers kan hjælpe hende med, i bytte for at hun fungere lidt som en påmindelse om, at han stadig kan lave noget hvis man kan sige det på den måde ^^

Desuden kan vi lave emnet her efter jul, og starte det mellem jul og nytår, så det er nogenlunde tids mæssigt passende ^^

@Dust; hvis du stadigvæk er interesseret, så er jeg også Very Happy
Newt

Humør : Opmærksom
Antal indlæg : 24

IndlægEmne: Re: [Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!   Søn jan 14, 2018 2:26 pm

Stiller gerne Newt til rådighed, hvis han kan bruges et sted Smile
Vis brugerens profil
Tianna

Humør : This princess can save herself
Fag : Historie. Besværgelser. Kemi. Musik. Matematik. Litteratur.
Antal indlæg : 19

IndlægEmne: Re: [Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!   Tors jan 18, 2018 9:32 am

Jeg er frisk Very Happy
Vis brugerens profil
Dust

Fag : musik, psykologi, biologi, kemi og kampsport.
Antal indlæg : 128

IndlægEmne: Re: [Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!   Tirs jan 23, 2018 8:46 pm

Jeg er stadig frisk på et emne ^^
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!   

[Cissa's Karakterer] Wonderland-crazy, fallen angel and much more!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1