Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Ons maj 31, 2017 2:31 am by Niklaus

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5750 indlæg in 345 subjects

Share | 

A secret love ~ Cedric

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Hopefull

Humør : Glad, men også trist indimellem
Fag : Kampsport, biologi og historie
Antal indlæg : 95

IndlægEmne: A secret love ~ Cedric   Tors nov 05, 2015 8:59 am

Tid: 14:00
Sted: Hospitalsfløjen
Omgivelser: Nogle enkelte elever og læger
Vejr: Overskyet med enkelte regndryp

Normalt passede Hope rigtig godt på selv og for ikke at komme til skade. Men i dag var dog hendes ulykkesdag. Hun havde stået for sent op, havde taget sine bøger i en flyvende fart og strøg ud af døren. Da hun var på vej hen til sit klasselokale løbende, havde hun på en eller anden måde stødt ind i en anden elev og det havde medført hende store skader. Hun var faldet ned og havde slået sin ene arm temmelig hårdt. Så en lærer havde kommet og set uheldet, hvorefter han fik Hope og den anden elev med ind på hospitalsfløjen. Hope jamrede sig en del og undskyldte mindst 1000 gange overfor den anden elev, der ikke så ud til at være skadet lige så slemt.
Så nu lå Hope ellers der i sengen med armen i bandage og en holder som lå omkring hendes skulder, som holdt armen bøjet. *Hvor er jeg dog klodset. Jeg håber ikke den anden elev kom noget til. Hvis jeg bare havde holdt øje med tiden* lå hun og tænkte irriteret. Nu gik hun i hvert fald glip af timen.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Scarlett

Humør : Det svinger meget
Fag : Non
Antal indlæg : 8

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Søn nov 08, 2015 5:37 pm

Mark slentrede stille ned af gangen mod time, men nåede ikke så langt, da en eller anden stødte ind i ham, så han faldt ned på gulvet. Der var dog ikke sket noget slemt, så han rejste sig op igen. Det gjorde en smule ondt, men ikke noget han ikke kunne klare. Han tog dog med på hospitalfløjen, selvom det ikke var så slemt igen, men nu fik han da fri resten af dagen, tænkte han. Han var dog ked af, at den anden var kommet til skade så slemt som hun nu en gang var. Han havde endnu ikke haft tid nok til at se ordentlig på hende, og se hvem hun var.
Vis brugerens profil
Hopefull

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Man nov 09, 2015 9:34 am

Hun havde slet ikke opdaget, hvem hun i virkeligheden havde stødt ind i. Da hun var blevet lagt i hospitalssengen og havde fået armen i bandage, lå hun og tænkte på den person, hun havde stødt ind i. Så han ikke meget bekendt ud, men det kunne jo være en anden. Hun fik øje på en ung mand med pink hår, og studerede ham nøje. Hun måtte sætte sig op, så hun ikke bare lå der og så ynkelig ud. "Hej. Har vi ikke mødt hinanden før? Du ser bekendt ud. Du må virkelig undskylde, at jeg sådan stødte ind i dig. Håber ikke du slog dig." sagde hun og kiggede ham i øjnene med et undskyldende blik.
Vis brugerens profil
Scarlett

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Man nov 09, 2015 9:43 pm

Han havde hurtigt fået at vide, at der ikke var sket det slemme med ham, så han vil kunne gå igen hvis han følte sig okay efter sammenstødet. Han valgte at gå over til hende, for at se hvordan hun havde det. Han smilede til hende, da hun snakkede. "Måske. Jeg er ikke helt sikker selv" sagde han, og smilede til hende. Han hørte det hun sagde. "Det er okay, der skete ikke det store med mig. Kun nogle små rifter." forklarede han. "Tror du kom slemmest til skade."
Vis brugerens profil
Hopefull

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Man nov 09, 2015 10:05 pm

Hun blev lettet over at høre, at han ikke var kommet noget til. "Gudskelov. Heldigvis gik det udover den rigtige person. Jeg slap dog ikke så billigt." svarede hun og grinede. Hun var sikker på at hun havde set ham før, men ikke lige hvor. "Hmm, du er ikke med i en film eller noget?" spurgte hun leende. Han virkede rigtig flink og rar på trods af deres lille sammenstød. Lægen kom hen til hende for at give hende nogle piller, hun kunne tage med tilbage på hendes værelse. "Din arm skal bare være sådan der i 2 uger. Så kommer du tilbage og får bindet af." sagde lægen og smilede og gik sin vej. "Nå men øhm..hvad skal du lave?" spurgte hun.
Vis brugerens profil
Scarlett

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Tors nov 12, 2015 4:23 pm

"Det vil være bedre hvis der ikke var sket nogle af os noget." sagde han, da det var sandt. Han så på hende stille, og lyttede til det hun sagde. Han smilede til hende over det. "Nej jeg er ikke med i en film, hvorfor?" spurgte han og så på hende. "Men jeg er på Youtube dog" sagde han og smilede bredt til hende.
Han så på lægen som kom over til dem, for at give pigen nogle piller. Han så igen på pigen og silede stille til hende. Han lyttede til det hun sagde, og svarede hende på det. "Ikke det store, dig?" Han var ikke sikker på om hun mon havde noget i tankerne lige nu.
Vis brugerens profil
Hopefull

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Tors nov 12, 2015 11:06 pm

Armen dunkede stadig en smule, men det var ikke det hun fokuserede på lige nu. Hun var fuld optaget af ham hun havde stødt ind i. Men hun kendte dog ikke hans navn. "Mit navn er Hope. Hvad med dit?" spurgte hun og smilede. Nej, det kunne være rart hvis de havde mødtes under normale omstændigheder. Han var altså ikke med i en film, men til gengæld havde hun set ham på Youtube. Hun sad altså og talte med selveste Markiplier! Hun prøvede dog at skjule den glæde hun havde indeni. Pt havde han intet at foretage sig, så de kunne vel hænge ud. "Heller ikke jeg selv. Vi kunne jo hænge ud." foreslog hun og smilede forsigtigt.
Vis brugerens profil
Scarlett

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Ons dec 02, 2015 9:59 pm

Han lyttede til det hun sagde. "Hope? Hvilket flot navn. Mit navn er Cedric Mark, men de fleste kender mig kun som Mark dog." sagde han og smilede tilbage til hende. Han kunne godt se hendes glæde da hun vist fandt ud af hvem han var, på trods af, at hun prøvede at skule det. Han hørte på det hun sagde, og nikkede. "Kan vi sagtens. Hvad skal vi så lave?" spurgte han, og så på hende og smilede tilbage til hende da hun smilede til ham.
Vis brugerens profil
Hopefull

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Ons dec 02, 2015 10:39 pm

Lægen kom hen til dem igen, smilende. "Du kan sagtens forlade hospitalsfløjen nu, lille ven. Men pas nu på din arm. Du kan komme tilbage om 2 uger og få bandagen af." sagde den kvindelige læge og smilede. Hope takkede og gav hende den raske hånd. Hun smilede og rødmede en smule, da han sagde at hendes navn var flot. "Cedric Mark, dejligt navn." sagde hun og smilede skævt. Hun prøvede virkelig at holde sin iver inde, da hun vidste at hun sad og snakkede med den berømte og sjove Mark. "Vi kan tage i biografen. Du bestemmer, hvad vi skal se." svarede hun og kiggede på ham.
Vis brugerens profil
Scarlett

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Lør dec 05, 2015 9:20 pm

Mark så på lægen som kom over til dem. Ventede på lægen havde snakket færdigt. Da lægen var gået igen, så han på Hope. Smilede da hun sagde at hans navn var dejligt. Han smilede til hende, og kunne se hendes iver over at tale med ham. Nikkede da hun forelsog de kunne tage i bifen og se en film som HAN åbenbart skulle vælge. "Vi kan da godt tage i bifen, men ved ikke hvad vi skal se." sagde han. Han anede jo ikke hvad hun kunne lide, og han ville ikke vælge en film hun ikke ville kunne lide. "Du ku også bare vælge en film." sagde han, og smilede til hende.
Vis brugerens profil
Hopefull

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   Lør dec 05, 2015 9:48 pm

Han virkede ganske sød og rar og, måske, humoristisk. Dog havde han ikke sagt noget sjovt endnu, men det kom vel senere, tænkte hun og studerede ham grundigt. Hun håbede, at han vil sige en titel på en film, men den fik hun tilbage i hovedet og det var hende som måtte bestemme filmen. Det hadede hun, men sagde så: "Vi kunne jo tage ind og se Spectre." Hun rejste sig forsigtigt og måtte tage fat i sengen et øjeblik for at holde balancen. Hun gik hen til ham. "Hvis vi nu mødes om en halv time ude foran skolen, klædt på og klar til at tage afsted, ville det være dejligt." sagde hun og smilede. "Ses om en halv time." sagde hun og smågrinede mens hun gik mod sit værelse.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: A secret love ~ Cedric   

A secret love ~ Cedric
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1