Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Lucian

Luca

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 280 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aureliana

Vores brugere har i alt skrevet 13859 indlæg in 1115 subjects

Share | 

Nice to meet you (xxx) ~ Connor

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Ons nov 04, 2015 8:46 pm

han smilede til denne kvinde som lå foran ham og lagde hende op mod hovedpuden. Han spredte hendes ben og lod sit lem glide ind i hende og langt op i hende. Han lagde sig ind over hende og snavede hende langt. Hans tunge gled rundt og dansede med hendes tunge inde i hendes mund, han begyndte at bevæge sig, først stille og roligt, der efter hurtigere og hårde. Han smilede til hende som han lod sin mund glide ned på hendes hals og derefter begyndte at suge på huden, han ville sætte hende et mærke som hun ville huske ham for. Han satte farten yderligere op "oh jeg tror det her bliver sjovere endnu" han smilede til hende og tog fat om hendes hofter og gav den alt han kunne før han ikke kunne holde det tilbage mere "nu kommer det" han smilede til hende som han eksploderede inde i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Ons nov 04, 2015 8:46 pm

han smilede til denne kvinde som lå foran ham og lagde hende op mod hovedpuden. Han spredte hendes ben og lod sit lem glide ind i hende og langt op i hende. Han lagde sig ind over hende og snavede hende langt. Hans tunge gled rundt og dansede med hendes tunge inde i hendes mund, han begyndte at bevæge sig, først stille og roligt, der efter hurtigere og hårde. Han smilede til hende som han lod sin mund glide ned på hendes hals og derefter begyndte at suge på huden, han ville sætte hende et mærke som hun ville huske ham for. Han satte farten yderligere op "oh jeg tror det her bliver sjovere endnu" han smilede til hende og tog fat om hendes hofter og gav den alt han kunne før han ikke kunne holde det tilbage mere "nu kommer det" han smilede til hende som han eksploderede inde i hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Ons nov 04, 2015 8:59 pm

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Ons nov 04, 2015 9:16 pm

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Ons nov 04, 2015 10:16 pm

Hun lå dejligt i den store seng og hvilede sit hoved på hovedpuden. Da han spredte hendes ben og begyndte at kneppe hende, greb hun fat i lagnet og knyttede sin næver og stønnede svag. Hun ville helst ikke vække nogle af de andre elever, ellers vil rygterne hurtigt brede sig. Og så ville hun efter sigende aldrig mere gå ud af sit værelse mere. Hun lod ham snave hende og hun deltog også, mens hun borede sine negle ned i ryggen på ham, dog kun på overfladen af huden. Hun lod sine ben hvile på hans ryg og roede derefter i hans hår. *Gud, han er god* tænkte hun opstemt og kom til at stønne højere og højere. Pludselig kunne hun mærke et sug på halsen, hun havde vist fået et sugemærke fra ham. "Jeg troede ikke, man satte sugemærker på folk, man havde kneppet?" sagde hun forbavset og smilede. Da han næsten var ved at komme, lå hun og vred sig i sengen, fordi han var så god, og hun slappede først mere af efter han var kommet op i hende. Efter 1 minuts tid, gik hun ud på badeværelset og skyllede sig, og hun håbede ikke at det gjorde noget. 10 min. efter kom hun ud iført ingenting. "Du er sgu god!" udbrød hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Ons nov 04, 2015 11:26 pm

han smilede til hende da hun kom tilbage "jeg sagde det ville være det værd" han smilede og gik hen til hende roligt "jeg er ikke klar på at slippe dig endnu" han lagde en finger under hendes hage og løftede den op så han så ind i hendes øjne og gav hende så et kys "hvad med at vi laver en aftale nu og her, det er ikke et romantisk forhold, vi knepper, også er vi vidre med vores liv" han smilede til hende og lagde sine arme om hendes hofter og hans hænder greb hårdt om hendes baller "hvad siger du til den ide smukke" han kom i tanke om han ikke en gang havde gevet hende hans navn endnu "forresten, jeg er connor, husk det for frem over kommer du til at skrige det meget" han smilede og blinkede til hende mens han kunne mærke sit lem blive klar til kamp igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 7:58 am

Hun nikkede, da han sagde at det var det værd. "Det var skam det hele værd. Hvis du ikke er klar til at slippe mig endnu, så interessere jeg dig vel meget." svarede hun og kiggede dybt ind i hans øjne, da han vippede hendes hoved mod ham. Hun kyssede ham igen og bed sig i læben. Hun lyttede til hans idé, men hun tøvede alligevel. Hun havde svært ved bare at lade som om alting var normalt bagefter de havde haft sex. Da han tog fat om hende, kiggede hun ned og virkede lidt trist over det forhold de nu skulle have med hinanden. "Er der... jeg mener, er der andre piger du ser?" spurgte hun uden at kigge op. Til gengæld fik hun hans navn, Connor. Hun kiggede på ham, da hun afslørede sit. "Hope. Hvis jeg ikke allerede har fortalt dig det." sagde hun og igen undgik hun hans blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 2:21 pm

han så på hende roligt "ja, jeg har sågar en pige låst inde i kælderen som jeg leger ud til andre mænd så de kan bruge hende som de vil" han smilede til hende og grinte lidt "nej ikke nogen på den måde, men jeg har bare svært ved at binde mig til nogen" han smilede til hende "men shh nu, jeg vil ikke have du tænker over den slags, vi er bare venner. Med store fordele" han smilede til hende og kyssede hende kort og aede hendes kind "men næste gang tror jeg vi skal tage til min lejlighed, jeg har nogle sjove legesager der" han blinkede frækt til hende og hjalp hende hen til sengen igen og lagde sig ned ved siden af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 5:27 pm

Hun spærrede øjnene op, da han nævnte en pige i kælderen, men hun åndede lettet op, da han sagde at det blot var for sjov. Han var altså sådan en type, der ikke bandt sig, interessant. "Sådan er der mange mennesker, der er. At have svært ved at binde sig til folk." sagde hun, men blev tysset på, så hun glemte det hun ville have sagt om venner med fordele. Hun bakkede bagud, da han hjalp hende med at nå over til sengen. Hun lagde sig ned under dynen, og så at han gjorde nøjagtig det samme. "Jeg gad godt komme og besøge din lejlighed. Der må være rart at være, når man har brug for fred og ro." sagde hun, mens hun puttede sig ind til ham. Han var meget varm og tryg at ligge hos.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 6:59 pm

han smilede roligt til hende "jep, der er ikke nogen der kan høre dine søde støn og skrig" han smilede til hende og rørte blidt hendes læber med en finger mens den anden tog fat om hendes bryst "jeg er glad for du lader det her ske" han smilede til hende og kyssede hende på halsen igen. Han tog fat i hendes balle roligt og klemte den mellem sine fingre og nød den bløde tekstur af hendes balle. Han smilede til hende og gav hende et kys mere "jeg tror du har hvilet nok nu" han grinte lidt som han fik hende lagt under sig og hans fingre begyndte langsomt at bevæge sig inde i hende med elegance.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 7:16 pm

Hun smilede igen, for hun kunne ikke lade være. "Vil elske at se din lejlighed. Bare for en dag/nat." mumlede hun for hun var lige ved at falde i søvn, mens han var i gang med at røre ved hende. Han var åbenbart taknemlig for at hun lod ham gøre, hvad han ville med hende. I starten havde hun følt sig lidt brugt, og var som alle de andre piger, han førhen havde knalde herinde eller i sin lejlighed. Men han var skam det værd. Hun håbede lidt, at hun kunne blive hans sidste mål, så de kunne blive sammen. Hun lå og tænkte alt for meget til overhovedet at koncentrere sig om det han var i færd med - at forføre hende. Det hun ikke kunne forstå var, om det ikke blev et ensomt og ensformigt liv, hvis man bare skulle knalde alle pigerne på skolen og udenfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 7:51 pm

uden at tænke på hende løftede han hende lidt op og i stedet for hendes læber fokuserede han sit lem mod det andet hul, han spyttede i sin hånd og gjorde sit lem vådt med sit spyt. Han lagde sine hænder om hendes hofter og med lidt kraft pressede han sit lem ind i hendes andet hul. Han smilede til hende roligt som hans lem blev skubbet længere og længer ind "du skal ikke svæve væk i dine tanker mens du er med mig" han trak den ud igen og smilede til hende før han pressede den ind mellem hendes nedre læber igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 8:10 pm

Hends tanker blev øjeblikkeligt afbrudt, da han valgte at kneppe hendes andet hul. "Aaaav!" råbte hun og slog ham i ansigtet, som en slags refleks. Hun tog sig for munden, mens han kneppede hendes første hul. "Undskyld, herre." peb hun og vidste ikke, om hun skulle gøre det godt igen, efter hun sådan havde slået ham så hårdt. Hun satte sig op og begyndte at give ham et blowjob i stedet for at gøre det godt igen, mens hun inderst inde ventede på et hård slag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 8:47 pm

han vidste ikke rigtig hvor "herre" kom fra men han kunne lide det, hvad der angik hendes slag, det var ikke særligt hårdt dog. Han smilede til hende men det forsvandt lidt da han gav hende en lussing "nu er vi kvit, men sørg for det ikke sker igen" han smilede til hende roligt og så på hende "og det med herre, det kan jeg godt lide" han smilede til hende og lod hende sutte på hans lem, han nød hendes varme mund og bløde læber "vær en sød pige og bliv ved med at sutte" han smilede til hende roligt før han aede hendes hoved mens hun suttede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 9:15 pm

Hun blev ved med at sutte ham, indtil hun mente at han var rolig og helt cool. Altså ingen fare på færde, lige indtil han overraskede hende med et hårdt slag i ansigtet. Hun tog sig til kinden og så lamslået ud til at begynde med. "Javel, Herre." sagde hun og krøb sig lidt sammen af skam. Mens hun suttede videre, mærkede hun ham nusse hendes hår så hun lukkede øjnene og nød det. Hun tog hårdt fat om pikken og spillede samtidig med at hun suttede. Til sidst var pikken næsten helt nede i halsen på hende, og hun begyndte at lave kvælelyde. De fleste mænd kunne vel godt lide, når kvinder lavede disse slags lyde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 10:26 pm

han smilede til hende som hun suttede ham voldsomt, hans aura begyndte mere at udsende pulserende lyst jo tættere han kom på at komme "ja lige sådan der " han smilede roligt til hende og da hun tog ham til roden og var ved at blive kvalt smilede han bare mere og kunne mærke sig selv komme tættere på og til sidst stak han sit lem hele vejen ned i hendes hals og skød så meget sæd ud at det sprøjtede ud af hendes mund også. Han smilede til hende og trak hende væk fra hans lem "jeg vil gerne få noget på det rene her, kan du lide at blive domineret?" han var nød til at vide det da dette kunne blive meget sjovt. Han kunne godt udnytte hende her til meget mere kinky sex, indtil nu var hun meget uskyldig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 10:46 pm

Hun blev ved, da han fortalte hende, hvor dejligt det nu engang var. Hun holdt blikket op mod hans ansigt og prøvede at se fræk ud. Hun prøvede ikke at lave så mange bræklyde som før. Hun gav den virkelig gas og sugede endda også meget hårdt hans pik. Til sidst kom han langt ned i hendes halsen og sprøjtede spermen ud. Blikket faldt på ham, mens hun gjorde rent efter ham og rengjorde hans pik, der stadig dunkede efter det hede blowjob. Hun lyttede derefter til ham. "Ja, herre. Jeg kan godt lide at blive domineret." svarede hun og kiggede nådesfuldt op på ham med et frækt smil. Hun vil gøre alt for at han ikke synes hun var kedelig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 10:46 pm

Hun blev ved, da han fortalte hende, hvor dejligt det nu engang var. Hun holdt blikket op mod hans ansigt og prøvede at se fræk ud. Hun prøvede ikke at lave så mange bræklyde som før. Hun gav den virkelig gas og sugede endda også meget hårdt hans pik. Til sidst kom han langt ned i hendes halsen og sprøjtede spermen ud. Blikket faldt på ham, mens hun gjorde rent efter ham og rengjorde hans pik, der stadig dunkede efter det hede blowjob. Hun lyttede derefter til ham. "Ja, herre. Jeg kan godt lide at blive domineret." svarede hun og kiggede nådesfuldt op på ham med et frækt smil. Hun vil gøre alt for at han ikke synes hun var kedelig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 05, 2015 11:33 pm

Han smilede til hende som hun sagde det til ham "fremragende" han smilede lusket til hende og gik hen til en skuffe og fandt et halsbånd med et lille navne skilt hvor der stod "slave. Hvis fundet kontakt Connor Mael" og så hans nummer. Han satte det om hopes hals "du er min slave nu jeg bestemmer hvad du før hvornår du gør det og hvor du gør det henne. Er det forstået" hans øjne var rolige men faste over for hans nye legetøj.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Fre nov 06, 2015 6:35 pm

Hun satte hovedet en anelse på skrå, da han gik over og ledte efter et eller andet i hans skuffe. Generelt var hun bare nysgerrig - og med det, havde hun lyst til at gennemrode hans værelse for at se, om han evt. havde andre kvinder i sit liv, sådan at han så dem fast. Da han vendte sig og gik mod hende, så hun til sin store overraskelse, at han havde et halsbånd i hånden. Skulle hun nu være hans lille hund? Eller det, der var værre...en slave? Han satte det om hendes hals og sagde lige netop de ord, hun havde frygtet. Hun sank en klump og kiggede en anelse bange op på sin nuværende herre. "Javel." sagde hun bare og kiggede skamfuldt ned på gulvet. Hvorfor var hun overhovedet gået herind, og hvad havde hun rodet sig ud i nu? Hun kunne også være snu, og snyde ham og få ham til at tro, at hun ville være trofast overfor ham. Når tidspunktet endelig kom, ville hun smutte ud af hans åsyn og forsvinde. Men den mulighed var der bare ikke i øjeblikket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Fre nov 06, 2015 9:43 pm

han kunne ikke lade hende være sådan, han gik roligt hen til hende og løftede hendes blik "bare rolig, der er kun lidt rollespil, jeg er ikke psycho nok til at slavebinde kvinder" han satte sig ved hendes side "jeg tænder på magt, jeg lover dig at det er hunrede procent op til dig, selv om, når vi leger bliver du nød til at have det her på" han legede med hendes navne skilt "en ting jeg fik lavet for lang tid siden" han smilede og gav hende et lille kys på panden "jeg kan godt lide dig" han aede hendes kind "men du skal ikke anstrænge dig selv alt for meget bare for at imponere mig" han så på hende roligt og aede hendes kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Man nov 09, 2015 9:47 am

Hun blev mere rolig, da han tog fat i hende og forsikrede hende, at han ikke var som hun troede han var. "Det er da rart at vide." svarede hun uden at have den mindste glæde i sin tone. Hun lyttede bare til ham uden rigtig at svare ham. Hun måtte altså have det halsbånd på, hver gang de var sammen. Hun vil gerne snøre ham, men vidste endnu ikke hvordan. Da han så begyndte at erklære sin "kærlighed" eller hvad man nu kaldte det, blev hun forbavset. Han virkede meget flink, på trods af hans fetisch. Hun vil gerne aflede ham, så hun tog hårdt fat i hans hår og trak ham ned mod sengen. Derefter satte hun sig på ham og så kærligt på ham. Hun begyndte at snave ham. "Har du noget reb?" spurgte hun og bed sig selv i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Man nov 09, 2015 10:07 pm

han smilede til hende "masser, øverste skuffe i kommoden der over" han smilede til hende og lavede en meget simpel reverse af hendes greb så hun lå nederst "og hvad havde du så i tankerne med det" han smilede og kyssede hende dybt mens hans hånd havde et fast greb i hendes hår, en meget nem måde at holde hende nede på, samtidig havde hans knæ låst hendes arme fast så hun lå fast under et ulovligt holdegreb i traditionel kamp. Han smilede drillende som hans anden hånd gled ned af hendes kvindelige former "hvis du er en god pige skal jeg nok hente det til dig, så? er du en god pige?" han smilede til hende og kyssede hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Man nov 09, 2015 10:16 pm

Hun var så spændt og glædede sig rigtigt til at gå over til kommoden, hente et reb, spænde ham fast og ville løbe sin vej jublende af glæde. Sådan kom det dog ikke til at foregå for hende. Det var, som om nogen kom og rev hendes planlagte flugt ned og ødelagde det. Han lavede en bevægelse, så fra at have siddet oven på ham, lå hun nu nederst og var hjælpeløs. Alligevel prøvede hun ihærdigt at komme fri, men det var uden held. Hun havde fortrudt at hun ikke bare var gået forbi ham til at starte med. Nu lå han og kyssede hende dybt, mens hun prøvede at komme fri. Irriteret lå hun og lyttede til hvad han sagde til hende. Om hun var en god pige, nej, men det kunne hun ikke så godt sige. "Ja, jeg er en god pige." sagde hun og var irriteret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Man nov 09, 2015 10:25 pm

han smilede triumferende, han havde set gennem hendes plan om at binde ham, han havde ikke brugt de sidste mange hunrede og tusinder af år på at være en idiot når det kom til kvinders opførsel. Han bevægede sig hurtigt og fik fat i rebet og lavede nu meget nydelige knob special designet til denne slags opgaver, han smilede da han var færdig, hun lå nu med spredte ben og armene bundet bag på hendes ryg "hm, lad mig gætte, du havde tænkt dig at binde mig til sengen og stikke af fordi du ikke var glad for min lille ordre ikke sandt, bare sig sandheden" han så på hende roligt, måske skulle han rent faktisk tilføje hende til hans sex slave firma. Han smilede til hende og satte sig i en stol over for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Man nov 09, 2015 10:50 pm

Hun troede at hun kunne sno sig forbi ham, men han var desværre ikke en af de dumme typer her på skolen. Nej, han var skam klog nok til at vide, hvad hun havde haft i tankerne. Hun så, hvor hurtigt han havde hentet rebet, så hun kunne umuligt have flygtet fra ham anyway. Han bandt hende for hurtigt til at hun kunne nå at reagere og stoppe ham. Rebene var bundet for stramt til at hun kunne komme fri. Hun lyttede, og så skamfuldt ned i puden. "Jaa, det havde jeg tænkt på." indrømmede hun for han kunne vel læse tanker eller sådan noget. "Du må ikke være sur på mig, herre." bad og tiggede hun ham, og så direkte på ham, da han havde sat sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Man nov 09, 2015 11:07 pm

han smilede til hende "oh jeg er ikke vred som du tror" han smilede til hende roligt "meget imponerende tænkt, dog skal du straffes for det" han fandt hurtigt en vibrator frem og gik hen til hende, den var mindre end ham men den havde meget kraft i sig "jeg har en meget sjov leg vi kan lege, den hedder offenlig onani" han smilede til hende og tog fat i hendes reb og slæbte hende med ud på gangen og ned til et lille offenligt studie område hvor han satte hende på bordet og satte sig lige over for hende med vibratoren tændt på den laveste setting så den gav en lav summen fra sig "ok du vinder ved at være så stille som muligt" han smilede og stak den op i hende uden vidre og satte sig bare til at spille på sin telefon mens hun sad der, med en vibrator i hende og bundet på et offneligt bord. Dette var en prøve i hvor meget ydmygelse hun kunne tage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Man nov 09, 2015 11:25 pm

Hun kunne ikke lide hans ansigtsudtryk, da han sagde at hun skulle straffes selvom han ikke var sur på hende. Den leg de skulle lege nu, ville hun hellere dø. Hun prøvede at stritte imod, da han trak hende med ned til et offentlig studieområde og fik bundet hende fast til et bord der. "Det gør du simpelthen ikke!" hvæsede hun, da han stak den op i hende. Hun gispede men skreg dog ikke. Og han sad bare der og spillede, hvor ydmygende blev det lige? Hun prøvede at holde sine støn inde men det var meget svært. Hun håbede ikke at nogen kom ind, ellers vil hun aldrig vise sig her igen. "Undskyld herre. Jeg gør det aldrig igen." hviskede hun pinefuldt og sendte ham tiggende øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Tors nov 12, 2015 11:45 pm

Tiden var snart ved at rinde ud for hende, hvis ikke snart fandt frem til en endelig konklusion. "Okay fint så. Jeg gør, hvad du siger, herre." svarede hun til sidst træt og irriteret på ham. "Slip mig så fri!" sagde hun, for nu kunne hun høre nogen komme ned ad gangen. "Så længe du bare slipper mig fri, så gør jeg alt hvad du siger." insisterede hun og tiggede ham om at komme fri. Var han slet ikke bekymret for, om vagterne opdagede dette?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Søn nov 15, 2015 9:14 pm

Connor smilede og så på hende "meget vel, din træning begynder en anden dag" han løftede hende over sin skulder og gik roligt men hurtigt hen til sin dør og gik inden for på hans værelse og satte hende ned på sengen "som lovet slipper jeg dig fri nu, men du skal mælde dig ved døren ned til kælderen i morgen aften til din første træning" han trak vibratoren ud af hende og trak en snor lige under hendes nakke så alle rebene blev løse og faldt af hende "jeg håber du lever op til mine forventninger" han smilede til hende roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Søn nov 15, 2015 11:04 pm

Hun åndede lettet op, da han sagde, at hendes træning blev en anden dag. Fint med hende, tænkte hun. Hun lod ham bære sig afsted ned mod hans værelse. Hun lyttede intenst til det han fortalte hende. "Javel." sagde hun og stirrede på ham, mens han tog alt ud af hende og fra hende. "Det skal jeg nok" sagde hun og begyndte at gå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   Søn nov 15, 2015 11:49 pm

Han smilede tilfreds og gav Hope et klap i røven på vej ud af døren "glæder mig til at se dig i morgen" han smilede tilfreds efter hende hvorefter han tørrede af efter deres sex på sengen og satte sig ved computer og drak lidt energi drik hvorefter han satte sig til at spille igen, han lod et suk undslippe sine læber da han så mod den nu rodede seng "sikke et rode hoved, det må jeg få trænet hende ud af" han spillede natten ud og da klokken blev 5 gik han i seng, klar på at træne endnu en slave op fra bunden.

//end//
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Nice to meet you (xxx) ~ Connor   

Nice to meet you (xxx) ~ Connor
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» What have u done to me?~Connor xxx
» Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)