Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 503 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Romy

Vores brugere har i alt skrevet 28279 indlæg in 2110 subjects

Share | 

Tonen i chatten & Andet [Admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 823

IndlægEmne: Tonen i chatten & Andet [Admin nyhed]   Man dec 18, 2017 8:58 pm

Hej alle i skønne væsner <3

På baggrund af en klage, som blev givet til adminteamet i dag, vil jeg blot minde alle i smukke væsner, omkring de regler der er i forhold til chatten. Da chatten er et sted for alle brugere, og ikke alle bruger er samme alder som dig, betyder det vise ting, ikke høre til i chatten. Dette er blandt andet trusler, seksuelle samtaler (chatemner hvor i partnerne dyrker sex eller snakker seksuelt, eller generelt snak om sex der ikke er PG-13). Emner som voldtægt høre heller ikke til i chatten, da det kan få folk til at føle sig ubehageligt tilpas. Generelt er Chatten et sted for alle, og derfor skal tonen forholde sig ordentligt Smile
Noget helt andet, admin relaterede spørgsmål, skal også gives via en pm, og hvis du er i tvivl om hvad et admin relateret spørgsmål er, så er det generelt alt, som høre til i forhold til racer, evner, godkendelse og generelt alt som en normal bruger, ikke vil kunne svarer på ^^

Af andet info, så er jeg endnu i gang med rettelser af racerne, og jeg har fået titlen som raceadmin, det vil sige har du nogen spørgsmål, i forhold til racerne og hvordan de fungere, så skal spørgsmålene sendes til mig Wink

Jeg vil til sidst, minde folk om at de skal sende FC til mig og VC til til den smukke Joy

I må have en fantastisk jul <3

Hilsen Lilith, på vegne af adminteamet Very Happy

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Tonen i chatten & Andet [Admin nyhed]   Man dec 18, 2017 9:51 pm

Ok hej!

Tror lidt det er mig der har tricket den her, så ville bare lige undskylde til jer alle, admins, person der har klaget og andre medlemmer, det var aldrig min mening at såre nogen.
Jeg har nok desværre en humor der ikke er mange der forstår, så når jeg siger noget i sjov kan det godt blive mistforstået, and for that I'm sorry. Det jeg har sagt har aldrig været ment som trusler af nogen art, det har egentlig bare været dårlig jokes, desværre.

Så undskyld herfra! Skal ikke ske igen!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Tonen i chatten & Andet [Admin nyhed]   Lør dec 23, 2017 7:46 pm

Føler ikke, at jeg har oplevet det, som du taler om, men jeg er da ked af, at nogen har haft den oplevelse. Jeg er sikker på, at alle vil rette ind og opføre sig mere sobert når nødvendigt Smile
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Tonen i chatten & Andet [Admin nyhed]   

Tonen i chatten & Andet [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1