Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Joy's Instagram
Today at 9:39 am by Zabrina

» MUERTOS WARNING
Today at 9:37 am by Zabrina

» Zabrina's Instagram
Today at 9:35 am by Zabrina

» Averys instagram
Today at 9:30 am by Zabrina

» Tatia's Instagram
Today at 8:12 am by Cecilia

» Why hello there babybrother - Nicholas
Today at 3:22 am by Nicholas

» Playing in the dark - Hannah
Today at 2:04 am by Kayne

» I miss the old days... - Emne/Rela/Plot
Today at 1:45 am by Ivo

» Sooo...i have a brother - Damien
Today at 1:43 am by Damien

Top posting users this month
Luca

Lilith

Chloe

Amena

Stephen

Rebekah

Razor

Hale

Elian

Reign

Statistics
Der er i alt 385 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ana

Vores brugere har i alt skrevet 19927 indlæg in 1599 subjects

Share | 

Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3

Go down 
ForfatterBesked
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 384

IndlægEmne: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Søn dec 17, 2017 9:13 pm

@Andrew

Andrew er 23 år, og vareulv Han er det man typisk ville kalde en klassisk nørd! Og han ved det godt selv. Andrew går utrolig meget op i sine studer, Det er faktisk noget af det vigtigste for ham lige nu! Han er Beta i Light Moon, hvor hans bedste ven @Lucian er Alpha. Han er en utrolig sød, men meget genert og akavet ung mand. Han var svært ved at være sammen med for mange, og særligt med folk han ikke kender. Selvom han virkelig prøver, ender han oftest med at sige noget pinligt eller skvatte over sine egne ben.

-Venner/veninder
-Flirts
-Stude kammerater
-Vare ulve der har brug for en flok.

@Mark

Mark er en ung nyfødt vampyr på 23 år. Han er en meget sød og ærlig fyr, han er god hjertet, og man kan stole på ham.
Han kan dog desværre stadig have svært ved at styre sine nye kræfter, og hans nye sult. Mark er tidligere mennesker, og har kun være vampyr i omkring 4 måneder. Desværre er hans partner og skaber rejst og Mark ved ikke hvorfor eller hvorhen..

- Venner/venidner
- Flirts
- En der kan hjælpe ham med at lære mere om hans nye race.

@Matt

Matt er en ung heks på 23 der går LIGE PRÆCIS det der passer ham! Han er kort sat en dive! Og han ved det godt!. Han gør meget op i sig selv, op i at nyde livet, og ikke gå glip af det mindste. Han er en festglad fyr, og lige meget hvor han går, skaber han fest og god stemning! man skal dog ikke pisse ham af, for så er det ikke en rar fyr man møder. Han elsker dyr, og alt der er nuttet og fluffy.

-Venner/veninder
-Flirts/One night stands
-Drukbuddys!

@Filip

Filip er 28 år. Han er lære samt vejleder på akademiet, og så er han en engel. Filip er ærkeengel takket være en nobel forfremmelse. Han er oprigtig skabt før Jesus fødsel, så han har levet længe, men kun nogle 100 år på jorden. Han er en sød, kærlig, omsorgsfuld og blid person. Han gør alt hvad han kan for at hjælpe andre, men har dog en særlig trang til at hjælpe sine brødre og søstre (andre engle) Han er lære i Dyr & deres pleje og Ridning. Han elsker dyr, alle slags, og går meget op i dem.

-venner/veninder
-Kollegaer
-Flirts
-Engle der har brug for hans hjælp
-Elver der har brug for hans vejledning, eller ekstra undervisning.  
-Folks der bliver afhængig af hans blod.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Elian

Humør : I give a fuck. I give lots of fucks, actually. I’m a prostitute of feelings.
Fag : Everything I need to know... I learned in kindergarten.
Antal indlæg : 255

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Man dec 18, 2017 10:14 pm

Hey u 4 handsome men

Jeg vil godt lege med en af dine drenge!
Tjek evt. mit emne/plot forum, der står en masse plots, hvis intet passer kan vi finde på noget sammen eventuelt!

http://athenaakademiet.danskforum.net/t1188-opdateret-med-plots-elian-sger-legeaftaler-emnesgning#15051

Møs
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Man dec 18, 2017 10:59 pm

Fedt! 
Hvem af dem har du mest lyst til at møde?
Vis brugerens profil
Noémi

Humør : Lost.. alone
Fag : Ingen
Antal indlæg : 14

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tirs dec 19, 2017 1:42 pm

Hej! Very Happy

Jeg stiller naturligvis alle mine chars til rådighed, men her er nogle ideer der lige dukkede op mens jeg læste:

Til din Filip:
- @Kushiel - han er engel og selv lidt over tusind år gammel, han elsker folk generelt og tænker de to bare må kende hinanden. Kushiel er kærlig, men har det med at ende i problemer. Han er naiv og klodset, og har et virkelig godt hjerte! Måske han kommer til Filip med hjertesårer, eller bare for at hygge og snakke?
- @Satrina Darch- også en engel! Hendes far er dæmon og det samme er tre af hendes fire søskende. Hun kunne godt bruge lidt engleindflydelse så måske kunne han prøve at fortælle hende hvad det vil sige at være en god engel :b hun går desuden rundt og r bekymret for at følge sit hjerte og så ende som en falden engel.. måske noget han kan hjælpe med?
- Noémi - hun er pt i knibe og drikker ultra meget blod fordi hun er gravid også.. måske kunne hun blive afhængig af hans blod? Hun er en god pige, men har virkelig haft meget modgang i livet.. og det er ikke slut endnu xD

Til din Matt:
- Kushiel kan godt bruges som en drinkbuddy i hvert fald, og for sjov og ballade Smile eller et knald for den sags skyld x3 Kushiel har let ved at elske folk så.. det er op til dig Wink

Til din Mark:
- Satrina - Hvis de nu er venner i forvejen og sådan, men han pludselig mister kontrollen over sin tørst kunne vi nok få en masse sjov ud af det. Kushiel kan også bruges her, forskellen er nok at Kushiel frivilligt giver ham sit blod :b

Sidst rettet af Noémi Ons dec 20, 2017 10:28 pm, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Ons dec 20, 2017 9:18 pm

Uha! Det er svært! Alle dine ideer er gode XD 

Altså.. jeg kunne godt forestille mig Mark og Kushiel mødes! Og det som du skriver med at han selv ville tilbyde Mark dit blod ville passe meget godt. For Mark drikker kun fra frivillige Smile
Så måske de kunne få en aftale? Tror de minder en del om hinanden! Mark er også utrolig sød og kærlig! 
Han er dog stadig ny vampyr. Og man kunne jo på et senere tidspunkt finde på noget med at Mark mister kontrollen? ^^ 

Til Filip, så kunne vi starte med ham og satrina? Og så senere lade ham og Kushiel mødes? ^^
Vis brugerens profil
Noémi

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Ons dec 20, 2017 10:32 pm

Er da glad for at noget kan bruges :b
Synes vi skal sige vi har en aftale så Very Happy Mark og Kushiel får lov at lege, og så kan Filip og Satrina mødes også x3 så kan vi tage resten senere Very Happy
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Ons dec 20, 2017 10:34 pm

Ja det tænker jeg, får jeg kan lide alle dine ideer, men tror det bliver for meget hvis vi starter 6 emner op på en gang XD
Vis brugerens profil
Noémi

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tors dec 21, 2017 11:25 pm

Tror du har ret :b
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tirs dec 26, 2017 12:36 pm

Søger stadig Smile
Evee

Humør : Jeg har det godt
Fag : Dyr & deres pleje, Ridning
Antal indlæg : 23

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Ons dec 27, 2017 11:27 pm

Jeg kunne måske godt være frisk hvis du er? xD
Vis brugerens profil
Veronica

Humør : In unity, there is strength.
Fag : Dans. Magiske elementer.
Antal indlæg : 158

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Ons dec 27, 2017 11:35 pm

Udover jeg har været en spade og er skyld i vores emne er nået så langt ud for tid.. i forhold til min karakter.. så håber jeg du vil tage et nyt emne, hvor vi kan spille dem (Andrew og Ronnie) som bedste venner. Ronnie kunne godt bruge sin bedste ven lige nu nemlig <3
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tors dec 28, 2017 12:51 am

@Evee 
Hvem kunne du tænke dig at møde så? ^^ 

@veronica 
Det skal du virkelig ikke tænke på!! <3 
Jeg havde overvejet at skrive til dig om vi skulle have et nyt emne med dem? 
Og ja! Han kunne virkelig også godt bruge sin veninde lige nu Wink
Vis brugerens profil
Evee

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tors dec 28, 2017 12:55 am

Matt eller Filip. Alt efter hvem du helst sys.
Og det ku enten være venner, eller flirt/kærester. Dog er Evee til DDLG
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tors dec 28, 2017 1:25 am

Aner ikke helt hvad DDLG er :p 

Og tænker måske noget venner, Filip har allerede en han ender med at blive vild med. Og Matt er ikke ligefrem til kæreste delen. Men flirt kunne han godt finde på! Razz
Vis brugerens profil
Veronica

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tors dec 28, 2017 6:05 am

Lad os gøre det then!! <3
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tors dec 28, 2017 8:48 am

Helt klart! 
Er det noget med at hun har skrevet til ham eller omvendt? De ses på et af værkerne? Eller på kaffe baren? ^^
Vis brugerens profil
Veronica

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tors dec 28, 2017 9:15 am

Kan hun sagtens have gjort! c:
Vis brugerens profil
Evee

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tors dec 28, 2017 6:44 pm

DDLG klik og du får en smule svar på hvad det drejer sig om xD

men okay. De kan sagtens blive venner
Vis brugerens profil
Mark

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Kampsport, løb, vampyr fag
Antal indlæg : 34

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Ons jan 03, 2018 1:13 pm

Søger stadig Smile
Vis brugerens profil
Miguel

Humør : He who is cruel to animals becomes hard also in his dealings with men. We can judge the heart of a man by his treatment of animals.
Fag : Underviser i Billedkunst og Besværgelser.
Antal indlæg : 75

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Tors jan 04, 2018 2:17 am

Måske skulle vi også have Matt til at lege med Miguel her? Om ikke andet bare fordi det ville være sjovt med to så forskellige typer hekse der mødes! Very Happy
Vis brugerens profil
Newt

Humør : Opmærksom
Antal indlæg : 24

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Lør jan 13, 2018 11:26 am

Tænker en relation mellem Philip og Newt kunne være en mulighed ? De er begge lære på akademiet og begge engle
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Man jan 15, 2018 3:03 pm

@Miguel - Ja det lyder som en fed ide! Har du nogle tanker om hvordan de skulle mødes?

@Newt - Ja det kunne være fedt med et engle emne Smile Og ja når de begge er lære så er der jo rig mulighed for at de støder på hinanden Smile
Vis brugerens profil
Miguel

Humør : He who is cruel to animals becomes hard also in his dealings with men. We can judge the heart of a man by his treatment of animals.
Fag : Underviser i Billedkunst og Besværgelser.
Antal indlæg : 75

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Man jan 15, 2018 4:13 pm

@Andrew - Humm. Godt spørgsmål, for Miguel er virkelig ikke typen der nogensinde tager ud for at feste og sådan. Han er som regel at finde enten på skolen (fordi han er underviser der), i skovene, ude at shoppe på gågaden eller igang med at slappe af i en af caféerne. Når han altså ikke lige har en uge til tos ferie indimellem hvor han gerne rejser til spanien, italien, filippinerne, maldiverne, etc :'D
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Man jan 15, 2018 4:23 pm

@miguel Altså Matt arbejder jo på en dinner/café? Såh de kunne jo mødes der Wink
Vis brugerens profil
Luca

Humør : I have never felt so blessed and full of love ever before. I won't ever be one to waste a second chance.
Fag : Drama, Musik, Dans
Antal indlæg : 651

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Man jan 15, 2018 5:02 pm

@Mark - sure! ka jeg lokke dig til at lave emnet? Very Happy (ja skriver lige fra Luca, er på ham og ordne nogle ting pt så gad ikke lige logge ind på Miguel kun for det her <3 )
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Man jan 15, 2018 5:17 pm

Ja det kan jeg godt, jeg bare ikke liiige hvornår det bliver, jeg skal lige i bund med minde emner, og skal arbejde hele ugen nemlig Smile
Vis brugerens profil
Luca

Humør : I have never felt so blessed and full of love ever before. I won't ever be one to waste a second chance.
Fag : Drama, Musik, Dans
Antal indlæg : 651

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Man jan 15, 2018 5:32 pm

det er helt finno <3
Vis brugerens profil
Newt

Humør : Opmærksom
Antal indlæg : 24

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    Man jan 15, 2018 8:46 pm

Det er der nemlig helt sikkert Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3    

Multiemnesøgning til mine dejlige drenge! <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1