Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16797 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Come and play with me [Emnesøgning]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Callie

Humør : First, you think the worst is a broken heart What's gonna kill you is the second part And the third is when your world splits down the middle And fourth, you're gonna think that you fixed yourself Fifth, you see them out with someone else And the sixth is when you admit you may have fucked up a little
Fag : Ingen fag
Antal indlæg : 7

IndlægEmne: Come and play with me [Emnesøgning]   Søn dec 17, 2017 11:19 am

“Callies emnesøgning!”

Om Callie Callie er en pige, som opvoksede i traumatiske rammer de første 13 år af sit liv. Det vil sige, at hun faktisk nu har glemt sin fortid, men den er ved at springe på hende igen.

Relationer jeg søger Jeg søger relationer fra for 140 år siden, da den 13 årige pige efter et 'slagsmål' med hendes søster som tog hendes magi og minder - så gik Callie alene rundt i verden. Derfor;
Fortidstelationer!
Nogle der kunne have taget hende ind; En familie, en enkelt person - you name it.
Gamle romantiske forhold; Alt fra hendes første store kærlighed, til mindre flirts er velkommende.
Gode venskaber; Stærke relationer i den venskablige form. Callie er et meget socialt væsen, og festglad - så gerne nogle der er det samme - eller totalt modsat - modsætninger tiltrækker!
Partners in crime; De manglene minder og evner hun har - har også gjort hun har en lidt mere barsk side af sig - som hun aldrig har forstået helt. Derfor partners in crime!

Far til hendes 7 årige datter For 7 år siden fik Callie en skøn lille pige, jeg har kaldet for Primrose! Så hvad jeg har brug for er selvfølgelig en far til denne skønne lille pige. Jeg har skrevet hun er blanding, og jeg vil egentlig gerne have en engel eller dæmon som far - eller fuldblodsvampyr - hvis det er muligt!

Mage En heks har en mage. Så derved vil det også være Callies formål at finde sin mage. Her tænker jeg det kunne være sjovt, hvis magen og hende egentlig først slet ikke kan sammen. Lidt ligesom Tove og Asbjørn i Jul i Valhal.. - Her tænker jeg også en dæmon, engel eller fuldblodsvampyr.

Folk der kender hendes familie! Callie er endelig i stand til at bryde sin søsters besværgelse og kan nu huske hvem hun var. Derfor søger jeg relationer som enten er eller kender hendes familie. (Skal ikke forveksles med at jeg søger familie - for det gør jeg ikke.)

Dansepartnere Callie har arbejdet på mange danse steder og er hvad man vil kalde prof. Hertil har hun også ejet mange danse steder i sit liv, så at søge nogle bekendtskaber der - ville også være sjovt.

Undercover Hendes evner gør hende god indenfor at finde informationer. Så selvfølgelig er hun også spion og er netop kommet til Gaia, for at finde - ja hvem skal hun finde! Kom med en af dine karaktere! Wink

Regelsæt m.m.
Længde: Gerne over 5 linjer. Hvis i skriver mindre er det også fint, jeg vil bare gerne vide, hvor langt jeg så cirka skal lave mine svar så de passer med hinanden.
Dialog Jeg skriver engelsk tale, hvis i ikke er til det, så skriv det til mig, jeg kan også skrive på spansk.. just kidding, mit spansk er elendigt xD
Tid Jeg har et arbejde, admin job (jeg er @Joy), andre karaktere og andre ting jeg skal lave. Så der kan gå tid, hvor jeg simpelthen ikke har kreaen på denne her karakter. Men skriv til mig hvis der går mellem 2-3 uger, så har i lov til at prikke til mig <3
Skade på karaktere Hvis du ønsker at skade min karakter, bedes du informere mig først. Så vi kan aftale det dybere, normalt er jeg meget chill og all in.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Archer

Humør : All my life, i have been told not to do, some stuff well to hell with it i make my own road.
Fag : Ingen
Antal indlæg : 11

IndlægEmne: Re: Come and play with me [Emnesøgning]   Søn dec 17, 2017 11:28 am

Vil godt stille Michael som mage, vi skal nok kunne finde ud af, at de ikke er enig og virkelig ikke er de bedste. Razz xD Og han var jo enlge inden han blev forvandlet. xD
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 492

IndlægEmne: Re: Come and play with me [Emnesøgning]   Søn dec 17, 2017 12:39 pm

MA BABE!! <3

Jeg kiggede din fantastiske ansøgning igennem, og her er nogle forslag:

@Sebastian - Første store kærlighed
@Nora - Kunne være Nora’s første store kærlighed
@Jeffrey - De mødte hinanden, mens han var ung (en sommer romance, som blev til lidt mere, men i sidste ende sluttede)
@Katherine - En mulig mage, så kold og manipulerende hun er, kunne der være en del drama Wink
@Mary Louise - Undercover for at finde (Hun er trods alt en underart af heks, som mange hekse hader)
@Lilith - Kunne nemt havde taget hende ind, været en familie for hende
@Christian (mere specifikt Klaus) - Far til hendes datter
@Nimue - Kunne blive en interessant ven, specielt fordi hun intet kender til verden
@Saoirse - En mulig tæt veninde. Sai er meget udadgående, og som fe elskede hun at feste. Det er selvfølgelig ikke blevet nemmere som en nyskabt vampyr

Vis brugerens profil
Callie

Humør : First, you think the worst is a broken heart What's gonna kill you is the second part And the third is when your world splits down the middle And fourth, you're gonna think that you fixed yourself Fifth, you see them out with someone else And the sixth is when you admit you may have fucked up a little

IndlægEmne: Re: Come and play with me [Emnesøgning]   Søn dec 17, 2017 7:11 pm

Michael skrev:
Vil godt stille Michael som mage, vi skal nok kunne finde ud af, at de ikke er enig og virkelig ikke er de bedste. Razz xD Og han var jo enlge inden han blev forvandlet. xD

I tilfælde af det ikke bliver dig, har du så også andre ideer? xD
Vis brugerens profil
Callie

IndlægEmne: Re: Come and play with me [Emnesøgning]   Søn dec 17, 2017 7:15 pm

@Lilith skrev:
MA BABE!! <3

Jeg kiggede din fantastiske ansøgning igennem, og her er nogle forslag:

@Sebastian - Første store kærlighed
@Nora - Kunne være Nora’s første store kærlighed
@Jeffrey - De mødte hinanden, mens han var ung (en sommer romance, som blev til lidt mere, men i sidste ende sluttede)
@Katherine - En mulig mage, så kold og manipulerende hun er, kunne der være en del drama Wink
@Mary Louise - Undercover for at finde (Hun er trods alt en underart af heks, som mange hekse hader)
@Lilith - Kunne nemt havde taget hende ind, været en familie for hende
@Christian (mere specifikt Klaus) - Far til hendes datter
@Nimue - Kunne blive en interessant ven, specielt fordi hun intet kender til verden
@Saoirse - En mulig tæt veninde. Sai er meget udadgående, og som fe elskede hun at feste. Det er selvfølgelig ikke blevet nemmere som en nyskabt vampyr

MA BABE!!!!

Sebastian: Kunne han sagtens! Det kunne være episk!

Nora: Kan vi også sagtens sige!!

Jeffery: Kan vi også sagtens!

Katherine: Jeg kan godt lide ideen! Ser lige hvad jeg vælger som mage Wink

Mary Lou: Hmm, så skal det være fordi nogle har hende efterlyst - men det lyder som en god ting!

Lilith: Lyder som en meget mulig ide!

Christan: Kunne sagtens være, hvad tænker du her? Fordi jeg overvejede en god romance, men ved det ikke helt ligger til karakter nødvendigvis Razz

Nimue & Saoirse: er også gode ideer

Alt i alt er alle dine ideer fantastiske jo! <3
Vis brugerens profil
Darius

Humør : The world is still a mess do we ever learn
Fag : Ridning Sprog Historie Kampsport
Antal indlæg : 37

IndlægEmne: Re: Come and play with me [Emnesøgning]   Søn dec 17, 2017 7:22 pm

Ikke på stående fod, det var mere for a gi ham et kick for at få ham igang, ellers ændre jeg ham nok. Razz xD
Vis brugerens profil
Annalyn

Humør : You want it? Then fight for it!
Fag : Løb, kunst, dans, kampsport
Antal indlæg : 211

IndlægEmne: Re: Come and play with me [Emnesøgning]   Søn dec 17, 2017 7:31 pm

@Beatrice - De kunne have et godt venskab tror jeg! Very Happy
@James - Der kunne også være et venskab Very Happy
@Rose - Hun kunne sagtens have taget hende til sig o:
@Wesley - Både venskab, men han kunne også have hjulpet hende ved at tage hende til sig eller ligne Smile
Og bare fordi det kunne udløse drama, kunne @Mattox sagtens være hendes mage hvis det skulle være xD Haha

Men ja, er bare forslag <3
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 492

IndlægEmne: Re: Come and play with me [Emnesøgning]   Søn dec 17, 2017 7:39 pm

Sebastian Jamen fantastisk!! <3
Hvornår tænker du de mødte hinanden?
Hvor længe var de sammen?
Hvor tæt var forholdet (sagde de: jeg elsker dig til hinanden?)

Nora Awesome! <3
Hvor tæt var forholdet (sagde de: jeg elsker dig til hinanden?)

Jeffery Lovely Very Happy

Katherine Jeg tænkte det kunne være sjovt, specielt med Tatia og Elena som hendes dobbeltgængere Wink

Mary Lou Hendes far forsøger at finde hende, så han personligt kan gøre hendes liv til et helvede, og senere dræbe hende. Så måske hun har fået af vide, hvem hun skal fange gennem faren, der har fremvist hende som et monster og hvis Callie er imod Siphoners, så er dette også et mål Wink

Lilith Fantastisk Very Happy
Hvornår tænker du hun fandt hende?
Hvad er deres forhold til hinanden? Jeg tænker måske lidt, at Callie ser en mere blød side af Lilith <3

Christan Klaus var på ingen måde lig Christian, så at der har haft været en romance mellem dem, kunne sagtens være en mulighed. Modsat Christian var Klaus ikke ligeså stort et monster, og han ville hellere charme end mord Smile

Nimue & Saoirse Fantastisk Very Happy
Måske Saoirse og Callie havde dannet et venskab, længe før Sai blev forvandlet til en vampyr?
Hvad angår Nimue, måske Callie kunne fremvise hende verden, og hvordan den fungere? Nok er hun ny til verden, men det betyder ikke at hun er direkte naiv Wink

Vis brugerens profil
Noémi

Humør : Lost.. alone
Fag : Ingen
Antal indlæg : 14

IndlægEmne: Re: Come and play with me [Emnesøgning]   Tirs dec 19, 2017 1:27 pm

Jeg stiller gerne min @Kushiel til rådighed som far til hendes datter, han er engel.

Ellers kunne hun måske kende Noémi fra før Noémi selv blev taget til fange for 100 år siden. Eventuelt et venskab der
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Come and play with me [Emnesøgning]   

Come and play with me [Emnesøgning]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1