Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16797 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Relation søgning ★

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Sophia

Humør : ♡♡
Fag : Billedkunst, astrologi, dyr og deres pleje og magiske elementer
Antal indlæg : 6

IndlægEmne: Relation søgning ★   Fre dec 15, 2017 9:05 am

Hej alle sammen!

Jeg søger relationer til min nye lille fe her. (ps. Val and co. her). Hun er fornyligt oprettet, da jeg er en lille smule besat af Once Upon A Time, og ville skynde mig at få fingrene i hende, før hun blev revet væk - hvis dette ville ske, hahah! Så her er hun <3 Arbejder stadig en del på hende, men glæder mig til at lære hende meget bedre at kende, når jeg først ordentligt kommer i gang med hende i emner og hun får dejlige relationer, som kan hjælpe mig <3 Synes selv hun er en sød lille én, en god blanding af sødme og stædighed - på nogle punkter en god blanding af Tinkerbell og mig selv i virkeligheden, haha!

Hvad søger jeg så til hende? Well, glad you asked!

Søger venskaber. Gamle som nye. Det hele, tænker jeg. Har først lige nu her tænkt over Sophias eksistens, så hendes nuværende baggrundshistorie ligger i mine noter, som lige skal have en ekstra finpudsning. Men det kommer! Men jeg kan sige, at Sophia har i mange år boet alene i et træ og kender ikke så meget til den moderne verden. Selvfølgelig kender hun meget, såsom teknologi, biler, osv. Men hun forstår det ikke, da hun nærmest kun har sine minder fra sin barndom, hvor hun boede i pleje.

Ligeledes søger jeg gamle flirts såvel som nye flirts. Eller en kæreste, uh! Jeg ønsker i hvert fald hun en dag finder sig en lille kæreste, hahah! Tror hun er sød som kærestepotentiale. Muligvis, ved det ikke endnu. Men vi kan finde ud af noget sammen. Med hensyn til hendes seksualitet, så er hun åben. Men dette kommer også an på relationer - nu kan jeg jo så sige, som Sophias skaber, at hun sagtens kan have haft noget med både piger og drenge. Ja, tror faktisk bare hun er panseksuel. Ja, tak.

Jeg søger evt. andre feer, som hun kan have kendskab til fra sin fortid? Skal dog lige nævne, at Sophia bryder sig ikke om mørke feer, da jeg har en lille idé i min hjerne, at et par mørke feer teoriserede det ophold sted, hvor Sophia, hendes familie og andre lyse feer opholdt sig, dengang Sophia kom til Verdenen, og det er derfor grunden til, at hun endte hos en menneskelig plejefamilie. Dette er blot idéer, som jeg fumler med. Prøver lige at finde ud af det hele <3

Evt. fjender? Nu ved jeg ikke hvor god Sophia vil være som fjende. Men jeg kan sagtens forstå, at der er nogle, som hun ikke bryder sig om og derfor vil være mindre sød imod. Mørke feer jo, hvis min idé længere oppe gennemføres. Ellers er jeg åben for bud her, lige såvel andre steder i mine søgninger. Men hun er stædig og jeg tror bestemt på, at det er tydeligt at se på hende, hvis der er nogle, hun enten er skrækslagen for eller bare ikke bryder sig om. Lad os se!

Hvad søger man sådan generelt ellers? Well, hun er helt ny. Jeg søger alting til hende, tænker jeg. Er meget åben for bud, så hvis du har noget i tankerne, du kan bruge lille Sophia her til, så skriv gerne til mig. Over fb, der svarer jeg nok hurtigst i min hektiske hverdag, og ellers send mig en pm her <3 Jeg er ikke verdens hurtigste til at svare, og jeg er udmærket godt klar over, at jeg har mange andre emner, som venter på svar, men kender I ikke det, hvor man bare ikke lige orker alle sine karakterer? Ellers beklager jeg dybt, hvis jeg er den eneste, som har det sådan xD

OUT AND ABOUT FROM THE BUSHES

ps. jeg elsker grøn
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Relation søgning ★   Fre dec 15, 2017 7:31 pm

"Every portrait that is painted with feeling is a portrait of the artist, not of the sitter."

Kan se, at hun har billedkunst ligesom @Mariel Danyven, måske de kunne bonde over det? Ellers har jeg også Regina her, som er lidt forsigtig, men hun kunne virkelig have brug for nogle venner. Selvom Sophia nok bliver den første fe, hun nogensinde har set Smile
Sophia

Humør : ♡♡
Fag : Billedkunst, astrologi, dyr og deres pleje og magiske elementer
Antal indlæg : 6

IndlægEmne: Re: Relation søgning ★   Lør dec 16, 2017 11:45 am

Regina Close skrev:
"Every portrait that is painted with feeling is a portrait of the artist, not of the sitter."

Kan se, at hun har billedkunst ligesom @Mariel Danyven, måske de kunne bonde over det? Ellers har jeg også Regina her, som er lidt forsigtig, men hun kunne virkelig have brug for nogle venner. Selvom Sophia nok bliver den første fe, hun nogensinde har set Smile

Det kunne de helt sikkert! Har lige kigget lidt på Mariel :3
- Let's try!

Og vil også gerne være venner med Regina :3 Tror også Regina ville være den første varulv og hele molevitten, som Sophia ser xD hun kender ikke til mange racer xD
Vis brugerens profil
Darius

Humør : The world is still a mess do we ever learn
Fag : Ridning Sprog Historie Kampsport
Antal indlæg : 37

IndlægEmne: Re: Relation søgning ★   Lør dec 16, 2017 12:06 pm

Stille gerne Darius til rådighed. Smile
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Relation søgning ★   Lør dec 16, 2017 5:27 pm

@Sophia skrev:
Det kunne de helt sikkert! Har lige kigget lidt på Mariel :3
- Let's try!

Og vil også gerne være venner med Regina :3 Tror også Regina ville være den første varulv og hele molevitten, som Sophia ser xD hun kender ikke til mange racer xD

Fedt fedt! Glæder mig til at rode hende ud i problemer med Mariel Razz

Det er ikke ligefrem noget hun går og skilter med, men let's try that too!
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Relation søgning ★   

Relation søgning ★
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1