Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16797 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Gentle - [Plotsøgning]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Noémi

Humør : Lost.. alone
Fag : Ingen
Antal indlæg : 14

IndlægEmne: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 12:19 am

Goddag og velkommen til søde mennesker.. og andet!

Jeg søger fortid, nutid og fremtidsrelationer til min søde Noémi her! Hun er en Pureblood tøs, der er datter af en af de 10 første (Andrei). Denne unge kvinde er familiens sorte får, skrøbelig, psykisk svag og ikke noget at være stolt over som sådan!

Jeg søger alt til hende, herunder er der dog et par ideer!:
1. En ven/veninde der vil vise hende den nye verden, hun har været spærret inde i et slot i Rusland de sidste hundrede år og ved ikke hvad der har forgået siden da.
2. Ex-partners, forholdende skal være endt for over 100 år siden. Race er ligegyldig her og plot kan nærmere aftales.
3. Affære, mens hun var fanget på slottet hos sin mand Marcus, indledte hun et hemmeligt forhold til en på slottet, har ikke skrevet noget om vedkommende, så det er rimelig åbent. Tænker selv at vedkommende er en varulv, og tjente under hendes eksmand. Noémi er i øjeblikket gravid, ideen er dog at hun mister barnet, og barnet er i dette tilfælde ikke hendes mands, men affærens.
4. Fjender, nogen der altid har hadet hende, enten fordi hun er en skændsel for sin race, skrøbelig, eller noget helt andet. Det kan vi snakke sammen om!
5. Ofre, før i tiden havde Noémi ret styr på sin blodtørst, i øjeblikket er det knap så meget. Dels fordi hun har været spærret inde og derfor er blevet sultet, men også på grund af graviditeten som gøre hendes appetit større. Hun har det derfor med at miste kontrollen, selvom hun hader det og bryder sammen efterfølgende. (Jeg skal selvfølgelig nok lade være med at slå nogen ihjel Wink )

Ellers.. kom gerne med ideer eller send en PM Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 7:42 pm

@Mariel Danyven vil gerne være (dårlig)indflydelse på hende, hvis det er. Hun kender godt nok ikke verdenen så godt, men den kan de vel udforske sammen? Mariel kommer fra den ødelagte verden Wonderland, og ved ikke ret meget om eletronik og den slags.

"If all the world hated you and believed you wicked, while your own conscience approved of you and absolved you from guilt, you would not be without friends."

Ellers vil Regina gerne vise lidt rundt. Hun er lidt en good girl, men hun er sød og kan med de fleste. Hun kan jo have fået tildelt at skulle vise rundt og sådan. Hvilke fag har hun? Omend lidt bitter, men det er man nok altid, når man er i hendes situation. Hun er iøvrig en varulv (falden engel).
Noémi

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 7:58 pm

Noémi går ikke får skolen, hun er ikke elev og ikke tilknyttet skolen på nogen måde. Hun kommer lige fra fangeskab. Mariel kan derfor sagtens være dårligt indflydelse, eller... indflydelse i det hele taget xD
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 8:02 pm

Okay, fair nok. Mariel vil i hvert fald gerne være dårlig indflydelse. Hvordan tænker du det ville være sandsynligt, at de møder hinanden? Mariel er meget ude i nattelivet Smile
Noémi

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 8:07 pm

Det er Noémi ikke xD ikke endnu i hvert fald :b pt er hun hjemløs, regner med hun kommer til at bo hos sin far i en periode når de to støder på hinanden.. men pt er hun på flugt og bor nærmest i skoven hvor hun er som en vilddyr. Så.. ved ikke om de kan støde på hinanden derude xD
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 8:43 pm

Hmmm... så er det måske det ville være mere muligt at møde Regina? Hun er jo varulv, og flakker til tider rundt i skoven ind imellem. Måske de støder på hinanden der? Smile

Det ville i hvert fald være sandsynligt i mit hoved.
Noémi

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 8:57 pm

Meget muligt! Very Happy
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 10:28 pm

Fedt, så gør vi det. Vil du lavet tråden eller skal jeg? Smile
Noémi

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 11:21 pm

Du må godt Very Happy
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Fre dec 15, 2017 11:41 pm

Okay, så gør jeg det Smile
Noémi

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Tirs dec 26, 2017 2:23 pm

Søger stadig! Smile
Vis brugerens profil
Maroth

Humør : It is a life of conscience, or nothing.
Fag : Yoga & Løb.
Antal indlæg : 4

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Tirs dec 26, 2017 6:22 pm

hej, ville emne med din karakter, jeg er helt ny på siden, så der er kun denne her karakter at lege med Smile

Tænkte på at vi kunne køre en ofre scene/tråd/emne, det er for mig hvad der giver allermest mening, når jeg læser din karakter og hvad du har lagt op som forslag.
Vis brugerens profil
Noémi

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   Tirs dec 26, 2017 7:17 pm

Hej Maroth og velkommen til! Very Happy
Jeg er frisk på at emne med dig, og ja hun er jo engel og dufter lækkert.. så er offer er meget oplagt! Very Happy
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Gentle - [Plotsøgning]   

Gentle - [Plotsøgning]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1