Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16797 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Ooh, what is this? New meat? - Emne/Plot/Rela

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Nicholas

Humør : Eat, sleep, rave, repeat.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 57

IndlægEmne: Ooh, what is this? New meat? - Emne/Plot/Rela   Tors dec 14, 2017 8:47 pm

Wanna have a go at it, hmm?

Så blev det jo tid til Nicholas’ søgning, min dejlige lille halv hemmelige blanding! Han er en sådan lidt sjov blanding, som de fleste nok ikke lige havde forestillet sig ville finde sted, men det gjorde det nu alligevel. Hans far (Stephen) er en heks ligesom han selv er, mens hans mor er Lilith, den første dæmon - hvorfor han selv endte ud som halv heks og halv dæmon - med anstrøg af incubus i og med at han er afhængig af sex.

Stephen har han aldrig kendt, da han gik fra Lilith, da hun var gravid med ham. Lilith derimod har holdt godt øje med ham, ogja,som den person hun nu engang er, gjorde hun aldrig så meget som at blinke når han dræbte lidt for sjov hist og her. Han har førhen været plantageejer med en del slaver under sig, men senere gik han bankerot grundet gambling og endte ude i prostituering of voldsomt alkohol og narkotikamisbrug, som han stadig er igang med den dag idag. han forsøger dog sig selv - som stripper og narkosmugler. Det tjener idet mindste nok til dagligdagen!

Så han er kort sagt en rimelig impulsiv type, lever livet fra den ene dag til den anden og tager nydelse hvor han kan, uanset hvilken form det er i - så hans liv er fyldt med fester af den ene eller anden slags, og han er oftere skæv eller fuld end han ikke er Grundet hans udseende kan han måske nok godt virke meget hård, men han er nok ikke helt ligeså slem som man først skulle tro - ikke at han ikke er en bad boy, for det er han i den grad, og han har da også dræbt mange før i tiden. Men han dræber ikke eller slår på nogen uden god grund.

Hvad jeg søger:
- Fortidsrelationer
- Hans pusher
- Venner (udover dem han drikker og tager stoffer med)
- Fjender
- Familie?
- Eventuelt andet I kan finde på?

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Nicholas

Humør : Eat, sleep, rave, repeat.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 57

IndlægEmne: Re: Ooh, what is this? New meat? - Emne/Plot/Rela   Tors dec 21, 2017 2:38 am

Jeg tillader mig lige at bumpe den op siden den ikke har fået så meget som ét svar endnu... <3
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Ooh, what is this? New meat? - Emne/Plot/Rela
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Emne-, plot- og relationssøgning!
» Halloween Ride - Åbent emne!
» Jalousi er en grim ting - ÅBENT EMNE