Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Joy's Instagram
Today at 9:39 am by Zabrina

» MUERTOS WARNING
Today at 9:37 am by Zabrina

» Zabrina's Instagram
Today at 9:35 am by Zabrina

» Averys instagram
Today at 9:30 am by Zabrina

» Tatia's Instagram
Today at 8:12 am by Cecilia

» Why hello there babybrother - Nicholas
Today at 3:22 am by Nicholas

» Playing in the dark - Hannah
Today at 2:04 am by Kayne

» I miss the old days... - Emne/Rela/Plot
Today at 1:45 am by Ivo

» Sooo...i have a brother - Damien
Today at 1:43 am by Damien

Top posting users this month
Luca

Lilith

Chloe

Amena

Stephen

Rebekah

Razor

Hale

Elian

Reign

Statistics
Der er i alt 385 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ana

Vores brugere har i alt skrevet 19927 indlæg in 1599 subjects

Share | 

Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)

Go down 
ForfatterBesked
Angelica

Humør : Live your life, not wasting it on minor things of life, but rather investing it in the best possible ways
Fag : Ingen
Antal indlæg : 70

IndlægEmne: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Man dec 11, 2017 6:59 pm

Jeg har efterhånden ret mange karaktere som søger nogle emner. Så smider jeg nu en LANG emnesøgning op med alle mine karaktere Razz Så bær over med mig. Den bliver nok halv lang. Alle mine ting ideer til hvad de søger er kun foreslag, og i kan bare smide en masse ind! Very Happy
NOTE: jeg vil gerne have svar med ”Kød på”. Noget jeg kan svare på, og hvor vi kan få et fedt emne op og kører. Jeg kan godt lide svar som er ca 200ord eller mere, men det vigtigste er der sker noget, og det ikke bare er en reaktion på det min karakter gør. Det rart og have noget og arbejde med.

Angelica:

Angelica er en Sirene på 24år. Hun arbejder som model for Victoria’s secret, og går ellers meget op i at hjælpe andre. Hun er meget down to earth, og elsker og nyde livet. Hun er en meget selvsikker kvinde, hun ved hvad hun vil med sit liv, og hun går ikke på kompromis med noget.

- Venner/veninder
- Flirts (Warning. Hun er ret kræsen så kan godt kræve lidt.)
- Fjender/Konkurrenter
- Fans måske?

Nahirii:

Nahirii er en heks på 26(1400). Hun har i sit lange liv arbejdet som Geisha, samurai og nu er hun kick bokser. Udover det dyrker hun yoga, og er super dygtig til at tegne. Hun er meget viljestærk, flabet, sarkastisk og en drama Queen som elsker og være ude og have det sjovt. Hun lader sjældent noget begrænse hende.

- Venner/veninder
- Tidligere flirts
- Tidligere kunder (Samurai eller geisha)
- Fjender – både fra tidligere work, eller hendes nuværende status som kick bokser.

Alexander:

Alexander, eller Alec er en heks på 19 (44). Han har haft et hårdt liv, og har været meget igennem. Han er derfor også meget temperamentsfuld, og uforudsigelig. Men hvis han vil kan han være utrolig charmerende. Han har lidt for stort forhold til både stoffer og alkohol, og ryger alt for meget.

- Venner/veninder
- Tidligere flirts
- Fjender

Zachary:

Zachary, eller Zach er menneske og er 19 år. Han kommer fra et hjem med rige forældre, og har mildt sagt et anstrengt forhold til dem nu. Han har altid haft svært ved at omgås andre, og virker derfor også meget akavet, især i starten. Han er utrolig klodset, og en kæmpe goofball. Derudover er han meget karismatisk, og doven! Han gider ikke det der studie noget, faktisk laver han så lidt som muligt.

- Venner/veninder
- Flirts
- Fjender
- Lærer som forsøger og få ham til at og passe timerne?

Zander:

Zander er en helt unik race, nemlig en hellbaux. Han er 19 år (106), fremstår som den her søde og venlige unge fyr. Hvilket han da også er, en han er også temperamentsfuld og impulsiv. Derudover han nogle ret kinky tendenser, den nyeste at han er afhæning af vampyr bid. Han er derudover en nørd, kan lave de fleste computere, og arbejder som bibliotekar på Akademiet.

- Venner/veninder
- Flirts / kæreste?

Lily:

Lily er en meget sød og uskyldig lys fe på 16 år. Hun er meget genert, og har det generelt rigtig svært med sig selv. Hun har det med at sige alt er hendes skyld. Hun er meget naiv, og render ofte rundt for sig selv. Hun er utrolig musikalsk, selvom hun bestemt ikke er enig i det. Hun lader faktisk ikke nogen hører hende synge hvis hun kan slippe for det. Derudover bekymre hun sig mere om andre end sig selv. Hun har i sit unge liv været meget igennem, og derfor er hun også meget ramt af det.

- Venner/veninder (hun kunne nok godt brug nogen)
- Flere som vil gøre onde ting ved hende. (okay jeg lidt sadistisk omkring hende).
- Voksne, eventuelt lærer som forsøger og trænge igennem til hende?

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eva Zimmermann

Humør : There is no magic cure, no making it all go away forever.
Antal indlæg : 77

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Man dec 11, 2017 7:57 pm

Hey you!

Sidder med Eva her som styrer Moonlight Falls afdeling for modemagazinet Good Girl, som godt kunne bruge Angelica til December måneds udgave af bladet. Ville det være noget for Angelica? De kunne eventuelt tage en samtale om det pr. tråd? Hvad Eva forventer osv.?

Mine svar er ok lange (kan ikke love 200 ord hver gang), men hvis jeg er ved at gå i stå, så bliver de lidt kortere (bare et tegn!). Men hvis du selv gør meget for at få emnet til at køre, så vil jeg arbejde lige så hårdt på det.
Vis brugerens profil
Angelica

Humør : Live your life, not wasting it on minor things of life, but rather investing it in the best possible ways

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Man dec 11, 2017 8:13 pm

Eva det lyder super fedt Very Happy er helt med på der nogle gange kommer nogle kortere og længere svar. er bare en semi guide Smile Derfor jeg skrev jeg bare gerne vil have der er en effort, som du også selv nævner Smile

Men jeg sys det er cool ide du har Smile Men vil du ikke lave et emne så? Very Happy Tænker hun kan have kontaktet Angelicas agent først, og det så igennem vedkommende mødet er arrangeret? Evt på Evas kontor, en cafe eller lign? Smile
Vis brugerens profil
Eva Zimmermann

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Man dec 11, 2017 8:38 pm

Eva snakker som regel med modellerne på kontoret, men det virker måske lidt mere åbent at gøre det på en café. Hvad hedder Angelicas agent? Så jeg kan oprette emnet efter det?
Vis brugerens profil
Angelica

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Man dec 11, 2017 8:42 pm

Altså kontor er helt okay Smile angelica kan mødes hvor som helst så Smile det gode ved og være hende. men øhh pas.. Bare skriv Jones.. Razz
Vis brugerens profil
Eva Zimmermann

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Man dec 11, 2017 8:43 pm

Yes yes, jeg vil skrive Jones. Men opretter først imorgen, skal lige tænke over, hvordan det skal skrives Smile
Vis brugerens profil
Angelica

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Man dec 11, 2017 8:51 pm

Det er helt okay! Smile
Vis brugerens profil
Eva Zimmermann

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Man dec 11, 2017 8:53 pm

Kan du lokkes til at sende mig en besked med infoen? Altså navnet på agenten, stedet tråden skal laves og andet nødvendigt? Så husker jeg det bedre Smile
Vis brugerens profil
Kushiel

Humør : A day without sunshine is ... night? Doh..
Antal indlæg : 65

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tirs dec 12, 2017 10:44 am

Jeg vil gerne side Kushiel her til rådighed! Mangler selv en del plots til ham! Han er skytsengel og meget glad, let at manipuler og meget kærlig, glad og positiv. Han elsker at have mange venner, forelsker sig let, og kan godt lide at putte og kramme… hvad han gøre ret meget. Det kan betyde at han kan møde en af dine tøser og være ven eller lignende med dem, eller.. møde en af dine fyre og måske få noget tæv eller sådan noget xD er i hvert fald åben for ideer Very Happy
Vis brugerens profil
Angelica

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tirs dec 12, 2017 8:10 pm

Uhh.. jamen hvem af mine tøser vil du helst møde? Very Happy Det lyder meget fun Razz Er sikker på de alle ville have det fint nok med at møde ham. Dog ville Lily nok bare være akavet og genert.
Vis brugerens profil
Kushiel

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tirs dec 12, 2017 8:20 pm

Uh yay! Well.. Det er op til dig xD og han skal nok kramme noget confidence ind i Lily Very Happy
Vis brugerens profil
Angelica

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tirs dec 12, 2017 8:28 pm

Haha.. ej jeg vil da ikke vælge! Very Happy nu har jeg lavet sådan en FIN beskrivelse af dem alle, så må du da kunne vælge hvem du finder mest interessant Razz
Vis brugerens profil
Kushiel

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tirs dec 12, 2017 8:39 pm

Jamen så lad os snuppe Lily eftersom vil har snakket lidt mere om de to Very Happy
Vis brugerens profil
Angelica

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tirs dec 12, 2017 10:13 pm

Lily it is Smile sender du mig en PB på hende? Very Happy så kan vi snakke nærmere?
Vis brugerens profil
Kushiel

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tirs dec 12, 2017 10:37 pm

Kan jeg godt Very Happy
Vis brugerens profil
Drakan

Humør : I dont feel a thing
Antal indlæg : 16

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tirs jan 02, 2018 11:35 pm

Drakan vil jeg gerne sætte til rådighed hvis han kan bruges
Vis brugerens profil
Angelica

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Ons jan 03, 2018 1:31 pm

Det lyder meget cool Drakan! Wink Men hvem af mine karakterer skal det så være? Jeg har også fået @hannah min lille dæmon Very Happy Og @olive <3
Derudover bygger jeg på @amy men er LANGT fra done med hende Razz
Vis brugerens profil
Miguel

Humør : He who is cruel to animals becomes hard also in his dealings with men. We can judge the heart of a man by his treatment of animals.
Fag : Underviser i Billedkunst og Besværgelser.
Antal indlæg : 75

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tors jan 04, 2018 2:15 am

Fik lige læst igennem dit shit her igen <3

Og tænker eventuelt at Miguel kunne være læreren der prøver at trænge igennem til søde lille Lily? Siden han er så afslappet og forstående <3 (i al fald så snart han er godkendt som underviser og sat på Razz )

Ved godt hun ikke har nogen af hans fag, men... de kunne måske godt støde på hinanden alligevel, jo. og så hjælpsom som han også er, så... ja <3
Vis brugerens profil
Angelica

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tors jan 04, 2018 2:14 pm

Well der har hun jo også @wesley Wink meeen hun kan da sagtens møde flere? Razz
Vis brugerens profil
Miguel

Humør : He who is cruel to animals becomes hard also in his dealings with men. We can judge the heart of a man by his treatment of animals.

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Tors jan 04, 2018 2:47 pm

syntes bare hun virked emest oplagt af de andre du har udover Nahirii Very Happy
Vis brugerens profil
Evee

Humør : Jeg har det godt
Fag : Dyr & deres pleje, Ridning
Antal indlæg : 23

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Fre jan 05, 2018 2:24 am

Jeg er frisk hvis du tror du kan bruge mig?
Vis brugerens profil
Angelica

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Fre jan 05, 2018 9:25 pm

@Miguel cool Smile altid forsøg værd.

@Evee hvem tænker du på og hvad relation? Smile
Vis brugerens profil
Miguel

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Fre jan 05, 2018 9:51 pm

@Angelica jamen så må vi jo se på hvad vi kan finde på, men blive rjo først når jeg har svar fra Joy ang arbejde dims Smile
Vis brugerens profil
Evee

Humør : Jeg har det godt
Fag : Dyr & deres pleje, Ridning
Antal indlæg : 23

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Man jan 08, 2018 5:04 pm

Angelica som ven
Zachary som ven eller flirt
Zander som ven eller flirt
Vis brugerens profil
Angelica

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   Lør jan 13, 2018 11:23 pm

Sorry for meget sene svar, glemte det helt igen Smile

både zander og zachary er homoseksuelle søde <3 Wink
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)   

Massiv Emnesøgning (Flere karaktere)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1