Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16797 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Just an ordinary Human

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Eva Zimmermann

Humør : There is no magic cure, no making it all go away forever.
Antal indlæg : 25

IndlægEmne: Just an ordinary Human   Søn dec 10, 2017 10:23 pm

JUST AN ORDINARY HUMAN
Eva er en ung kvinde, okay måske ikke så ung igen, som har en spiseforstyrrelse. Det har hun grundet sit tidligere job og livslange kærlighed: balletten.
Hun arbejder som direktør for Moonlight Falls afdeling for modemagazinet Good Girl. Udadtil kan hun virke streng og unfair, men i virkeligheden er hun venlig og stille.

HUN SØGER:
- Venner: Mænd som kvinder er velkomne her, men hun er svær at blive venner med.
- Kollegaer: Andre som arbejder for Good Girl.
- Modeller: Som bliver hyret til at få taget billeder hos Good Girl. Kalder sidens modeller!
- Kærlighed: Mænd som kvinder. Hun er dog svær at komme ind på livet af, så se for dig at det kommer til at tage tid og flere tråde, før det bliver godt.
- Psykolog: Som kan hjælpe hende med hendes spiseforstyrrelse.
- Gamle skolevenner: Både fra Athena Akademiet, hvor hun gik som ung, men også fra balletskolen.
- Eksmand: Hun har været gift engang, et ægteskab der aldrig gik særlig godt for nogen af dem. De var bare bedst til at være venner.
- Søn: Eva har en søn (mellem 5 og 13), som hun har et nært forhold til, men grundet skilsmissen, så har eksmanden hende også nogen gange. Sønnen er adopteret, så kan godt være ældre end 13 år.
- Kæreste: Jeg forestiller mig lidt, at hun har en kæreste, men hun bor ikke sammen med ham og hun har heller ikke haft sex med ham endnu. Jeg forestiller mig lidt, at han bliver sur på hende, når hun ikke spiser som hun bør, men at han alligevel elsker hende. Jeg forestiller mig dog også, at han går fra hende (eller omvendt) på et tidspunkt, medmindre de får det til at hænge sammen.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eva Zimmermann

IndlægEmne: Re: Just an ordinary Human   Tirs dec 12, 2017 6:31 pm

Ny søgning!

Citat :
- Kæreste: Jeg forestiller mig lidt, at hun har en kæreste, men hun bor ikke sammen med ham og hun har heller ikke haft sex med ham endnu. Jeg forestiller mig lidt, at han bliver sur på hende, når hun ikke spiser som hun bør, men at han alligevel elsker hende. Jeg forestiller mig dog også, at han går fra hende (eller omvendt) på et tidspunkt, medmindre de får det til at hænge sammen.
Vis brugerens profil
Zach

Humør : If you've heard of me before getting to glance at my amazing looks, you'd think I'm hideous.
Antal indlæg : 20

IndlægEmne: Re: Just an ordinary Human   Tirs dec 19, 2017 12:08 am

Jeg har min Zach her? Du kan eventuelt læse hans profil og finde ud af om du kan bruge ham til noget Smile

FAKTISK, fik jeg en idé!

Zach spiser jo mennesker (Eller alle slags væsener), så om han kunne have udset hende som et bytte, men af en eller anden grund midt i at skulle angribe, ændre mening? Vi kan eventuelt starte med det og se hvad der sker?
Vis brugerens profil Online
Eva Zimmermann

IndlægEmne: Re: Just an ordinary Human   Lør dec 23, 2017 7:34 pm

@Zach skrev:
Jeg har min Zach her? Du kan eventuelt læse hans profil og finde ud af om du kan bruge ham til noget Smile

FAKTISK, fik jeg en idé!

Zach spiser jo mennesker (Eller alle slags væsener), så om han kunne have udset hende som et bytte, men af en eller anden grund midt i at skulle angribe, ændre mening? Vi kan eventuelt starte med det og se hvad der sker?

Den idé er jeg 100% på! Også det perfekte tidspunkt at finde ud af, at den overnaturlige verden eksisterer, for Eva Razz
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Just an ordinary Human   

Just an ordinary Human
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1