Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» I'm not okay - xxx Stephen x Elian x Etc.
Yesterday at 11:51 pm by Elian

» This is my death wish - Niklaus
Yesterday at 11:49 pm by Ozzie

» Drunk in love - Darcy (xxx)
Yesterday at 11:28 pm by Oscar

» Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)
Yesterday at 8:03 pm by Timytheus

» it's some bullshit
Yesterday at 6:53 pm by Jozephine

» Hvad skal jeg her? - Liam
Yesterday at 6:45 pm by Jozephine

» You are my darling, my best friend in my life - @Mitch
Yesterday at 6:28 pm by Timytheus

» Multisøgning!
Yesterday at 3:44 pm by Haneul

» Suprise! Time to meet the family - Darcy & Shelly
Yesterday at 12:51 pm by Darcy

Top posting users this month
Elian

Julian

Chester

Amena

Jaxton

Razor

Darcy

Reign

Oscar

Rebekah

Statistics
Der er i alt 448 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Louis

Vores brugere har i alt skrevet 25516 indlæg in 1942 subjects

Share | 

Who told you I was death?! - zachary

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Who told you I was death?! - zachary   Søn dec 10, 2017 8:15 pm

Tid: midt på aften omkring klokken 21 
Sted: zachs værelse. 
Vejr: koldt, frost vejr stjerne klart. 
Påklædning: Her
Partner: @Zachary

Det var efterhånden længe siden han havde været hjemme. Der var sket så meget inden tid! Han var flyttet til Athena! Han havde mødt Caleb, endt med at forelske sig i fyren! Han var blevet syg, og Caleb havde redet ham fra at dø, ved at give ham valgtes om at blive til en vampyr! Mark havde takket ja! Udsigten til at dø så tideligt, efterlade både sine forældre, sin dejlige lille bror og også Caleb havde været for meget! Og samtidig havde han valgt at takke ja til et ægteskab med Caleb!. Rosen tatoveringen på hans var et evigt symbol på hvilken familie han nu tilhørte.. selvom... Han nu havde sin tvivl!. På grund af et eller andet familie baseret problem.. men.. Mark og Rasallina var ladt tilbage her, uden deres partnere og den ene som nyfødt vampyr. Kun nogle måneder gammel.. han havde heldigvis Rosalina og det første han havde lært var at styre sin blod tørst nogle lunde. 

Denne aften var dog anderledes end de andre, der ellers bare gik med at læse og læse lidt mere.. 
Men i aften var han ude! Han havde været tilbage på akademiet for at snakke med lærene og lederen og skolestart igen. Da han havde fanget en ganske særlig duft! Han kende den duft alt for godt! Det var Zach! Han var helt sikker. Så i aften havde han fundet frem til Zach, og havde bestemt sig for at se ham! 
Det var trods alt et år siden de havde set hinanden. Han håbede virkelig bare ikke at deres forældre havde fået vendt hans lillebror imod ham! Det var meget vrede da de fandt ud af hvad Mark var blevet til. De havde hellere set ham død og begravet ens levende.. eller.. noget i den stil, som en vampyr!. 

Han tog en dyb indånding da han stod foran døren til Zachs værelse og skule lige tage sig sammen for så at banke på Zachs død. Han stod nervøst og ventede på at døren ville blive åbnet.

Sidst rettet af Mark Malkovi Søn dec 10, 2017 11:39 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Søn dec 10, 2017 9:53 pm

Påklædning + et par sorte jeans og strømpesokker.

Zach kiggede opgivende på bogen der lå over på hans skrivebord. Han havde lektier for, intet nyt. Men han gad virkelig ikke bruge sin tid på det. Det var virkelig kedeligt og læse så meget, lavede de aldrig noget spændende på den her skole? Da han havde valgt 'dyr og deres pleje' som et fag, havde han ikke regnet med at det ville indvolvere læsning. Det var jo hele grunden til at han havde valgt det fag!

Et dybt dramatisk suk forlod ham, som han lagde armene over sine øjne. Han lå i sin seng på ryggen. Hvordan kom han udenom det med at læse? Ville han få problemer hvis han ikke havde læst det? Deres lærer virkede ikke som den værste type, måske han ville være forstående hvis Zach bare spillede de rigtige kort? Hans tanker blev afbrudt af et bank på døren. Armen blev fjernet og han kiggede undrende på døren. Hvem kom på det her tidspunkt? Måske nogen der var gået forkert? Han havde ingen roomie endnu, og venner, well han var ikke så god til at få venner.

Langsomt kom han på benene, og han stod lidt og kiggede på døren, måske lidt for længe. Han var nok nødt til at åbne? Måske det var noget vigtigt? Han bed sig selv i kæben og fik åbnet døren, men stivnede ved synet. Der foran ham stod hans døde bror, ja han havde egentlig ret men ikke som han troede. Han havde fået at vide af hans forældre at han var død, og nu? Han gned forvirret sine øjne og blinkede et par gange. Jep han stod der endnu. Han trådte tøvende et skridt frem, og hans hånd blev lagt på Marks arm. Han hoppede skræmt et skridt tilbage og formåede og falde over sine egne ben og ende på gulvet. Han kiggede spørgende op fyren som lignede hans afdøde bror. "Du kan ikke.. Nej... Han er død... Det fortalte de mig... Du ka...  Jeg må være ved og miste min forstand!" han snakkede mest af alt til sig selv og blev siddende på gulvet som han prøvede og finde hoved og hale i det som ingen mening gav.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Søn dec 10, 2017 10:26 pm

Han vidste faktisk ikke hvad han forventede. Om han turde tro på at det virkelig var hans bror, eller om det bare var hans vampyr næse der dræv gæk med ham!?`
Han ville næsten ikke kunne bære hvis det ikke var ham. Hans forældre havde forbudt at komme hjem. De ville ikke se ham mere! De havde slået hånden af ham... hvilke forældre gjorde dog den salgs?! Åbenbart hans.

Døren gik op, og det var lige før hans hjerte var sprunget ud af hans bryst hvis det havde slået. Det var ham! Det var Zach! Et taknemligt og bredt smil bredte sig på hans læber. Hvor var han dog blevet voksen at se på! Og der var kun gået et år, selvom det havde føltes som flere! Han så dog hvor forskrækket Zach blev, og Mark så undrende på ham. Og så hvordan han ligefrem faldt.
"Zacy.. er du okay?" spurgte han så. Zacy var det Mark altid havde kaldt Zach. Han vidste ikke hvorfor, men det var nu engang bare det der var blevet hans kælenavn.

Han trådte ind af døren og satte sig på hug ved Zach et kærligt smil var over hans læber "hvor er du dog blevet stor!... man skulle ikke tro det kun er et år!.. du er jo blevet helt voksen at se på" sagde han så, og rodet Zach blidt i håret. En ting han også altid havde gjordt førhen.
Zach var hans et og alt! Han kom over alt andet! Selv Caleb.
Mark tog fat under Zach arme, og løftede ham op og stå, noget han gjorde med lethed.
Han havde ikke været en splajs da han rejste, men han virkede meget stærkere nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Søn dec 10, 2017 11:34 pm

Zacy? Det var kun hans storebror der havde kaldt ham det! Hvad var det her en dårlig joke? Hans hjerte hamrede i brystet. Det var en blanding af sorgen der trykkede, men også frygten. For hvad fuck skete der lige her? Han rykkede sig ikke da fyren som lignede hans bror på en brik trådte ind. Faktisk så frøs han, blev nærmest lammet og kunne ikke rigtig rykke sig. De ting han sagde, den måde han snakkede på, den måde han rodede i hans hår. Nej.. han var død, det kunne ik?

Han mærkede hvordan han blev hjulpet op og stå af et par stærke arme, og en smule omtumlet fik han fundet balancen. Langsomt lagde han en hånd op på Marks kind, den var kold. Han trak den hurtigt til sig igen men fjernede ikke sit blik fra ham. "De sagde du var død. Hvordan?" han bed sig i læben, han var stadig kun lige ankommet på skolen, havde kun været her et par dage og havde ingen forståelse for hvordan de nye racer han havde hørt om fungerede. "Er du... en zomie?" han kiggede seriøst på sin bror, fuldstændig mindblown og ude af stand til at tænke klart.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Søn dec 10, 2017 11:48 pm

Han kunne tydeligt se at hans lillebror var ude af den, Men.... hvorfor? Hvorfor var han så rundt på gulvet, og lige frem skrækslagen? Deres forældre havde vel fortalt ham at han overlevede sygdommen?
Han så på Zach da han kom på benene og mækede hånden mod hans kind. Hvad var det her? hvorfor gik hans bror sådan amok. Og han virkede oven i købet forskrækket da han røre ved Mark, noget der fik ham til ligefrem selv at mærke efter på hans kind om der var noget galt.
Han stivnede dog da zach sagde at de havde sagt han var død. Han rynkede sine bryn. "hvem!... hvem har sagt jeg var død?!" spurgte han næsten strængt. Hvem havde bildt hans elskede lillebror sådan en løgn ind?!. indtil han selv kom på svare.
"mor og far?... har de fortalt jeg er død?" spurgte han.

Nu var det ham der blev paf og lamslået. Havde de virkelig sagt til alle at han var død? At han ikke overlevede sygdommen. Han hørte dog pludselig Zach teori om hvad Mark var, og Mark kunne ikke helt lade vær med at grine. Han grinede, måske endda også lidt for meget, det virkede bisart, men så igen.. var det så meget mere normalt det han var nu?
Han sukkede roligt, og rystede på hovedet "nej... jeg er ikke nogle Zombie. men..." han stoppede lidt, så på Zach sukkede så ud "måske er det bedst du sætter dig så jeg kan fortælle dig det helle" sagde han roligt inden han lukkede døren der stadig stod åben, og ledte sin lillebror over til sengen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 11, 2017 12:20 am

Han nåede ikke og svare sin bror, før han selv havde regnet den ud. Han gik et par skridt bagud og lænede sig imod skabet der stod bag ham. "De nægtede og lade mig komme med. Det var for farligt.. Da de kom tilbage, de fortalte alle du var død. Jeg troede...." hans stemme knækkede midt i sætningen og han bed sig selv i læben. Vent var det her virkeligt? Var hans bror virkelig?

Han kiggede op som hans bror svarede på hans spørgsmål. Han løftede et øjenbryn, vidste ikke helt hvad han skulle sige. Hvad var han så? han betragtede Mark som han lukkede døren og stod bare stille, stivnet på stedet. Han mærkede sin brors hånd på sin skulder, og kiggede op på ham, som de roligt gik imod sengen. Men inden de nåede derover stoppede Zach op, og tog fat i sin brors ret så kolde hånd for at stoppe ham. Han stod lidt sådan, før hans følelser overvældende ham. Han trådte ind foran sin bror og kastede sig nærmest om halsen på ham. Der var heldigvis kun 11cm forskel i højden nu, han var vokset 10cm det sidste år, ret intenst men det havde også kostet en del vokseværk. Han begravede sit hoved i hans skulder "Jeg ligeglad hvad du er! Det eneste der betyder noget er du i live!" hans stemme var knækket igen og man kunne høre hvor påvirket han var. Han kunne da heller ikke styre de tårer som lige nu trillede ned af hans kinder. Det var nok ikke særlig mandigt, men han var ligeglad. Han havde troet hans bror var død, men nu stod han her. Det var tåre af glæde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 11, 2017 12:57 am

Mark så på Zach da han forklarede at de alle havde fortalt at Mark var død.
Han sukkede lidt. "jeg havde et kæmpe skænderig med mor og far inden de rejste, og de nægtede at jeg måtte komme hjem mere... Min kæreste var nød til at vise dem ud af vores hjem fordi mor blev så vred" forklarede han.

Han Stoppede da Zach stoppede op på vejen til sengen, og tog hans hånd. Han mærkede pludselig krammet, hvordan Zach kastede sig om halsen på ham. Han var først lidt paf, indtil han hørte hvad Zach sagde. Han lagde selv armene om Zach, og krammede ham stramt indtil sig. Tænkte måske ikke helt over hvor hårdt han egentlig holde ham. Han sukkede tungt mod hans skulder og nød duften af sin bror igen. Noget fik ham dog til at spærre øjnene op. Der var en helt særlig lyd lige her. Bum bum.... bum bum..
Hans blik gled ned mod Zach hals, der var der. Den pulsende blodåre. Han tog en dyb indånding noget Caleb havde lært ham, og han trak sig fra Zachs armen, og så på ham "Zacy... der er noget jeg er nød til at fortælle dig" sagde han og gjorde en gestus mod sengen, og ventede på at Zach ville sætte sig. Han stod foran ham.

"du ved at jeg var blevet syg... jeg havde fået kræft, og jeg skulle dø af det.." Han gøs lidt ved tanken om det. "men altså... lægerne havde fortalt min kæreste... uhm.. Caleb.. at jeg ikke ville overleve natten.. såh... han gav mig et valg.. dø som menneske.. eller.. leve evigt med ham....... som vampyr" hans blik gled op på hans bror. okay der kom der lige 2 sandheder med. 1 han var til mænd, 2 han var en vampyr.

Han lukkede øjnene og slappede af, inden han atter åbnede dem igen, og den genkendelige røde farve i hans øjne var at finde, han løftede overlæben lidt, og blottede de 2 spidse tænder der prydet hans tandsæt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 11, 2017 2:41 pm

Han lyttede til sin storebror, ham han altid havde set op til, forklarede om hans skænderi med deres mor. Han kunne ikke tro det, selvom deres forældre var strikse, hvorfor ville de bilde ham ind at hans bror var død? Lade ham tro det, de så hvordan det åd ham op, hvordan det ødelagde ham fuldstændig. Hans vrede for dem voksede, og han knyttede sine hænder for at kontrollere det.

Han kiggede på sin bror som havde trukket sig ud af krammet. Han så en smule bekymret ud, hvorfor? Nu havde de fundet hinanden, alt var godt ikke? Han kom i tanke om han ikke vidste hvordan han havde overlevet, var det en mirakelkur måske? Han valgte og gøre som hans bror ville have, og gik roligt hen og satte sig på sengen. Uden at afbryde lyttede han. Han nikkede let for at bekræfte han godt havde vidst hans bror var så syg. Men da han sagde kærestens navn spærrede han dog øjnene en smule overrasket op. Vent vent vent vent.. Caleb? Det var en … mand? Men overraskelsen fortsatte inden han overhovedet noget helt og forstå den første afsløring. Vampyr? Ohh det var derfor han var så kold. Vent, så var han jo egentlig død eller? Han forstod det ikke helt. Han trak sine ærmer op i en desperat handling, hvorfor han håbede det fik ham til at forstå det hele bedre, well det vidste han ikke. Det virkede bare som en god ide på det tidspunkt.

Hans blik hvilede roligt på sin bror, og han bemærkede de røde øjne, og de meget spidse tænder som nu var en del af hans tænder. Forsigtigt rejste han sig og gik hen til sin bror. Han løftede forsigtigt sin venstre arm, og lod sin hånd hvile på hans brors kind. Ved at gøre det afslørede han også den nye tatovering der var på hans underarm. Den var ikke ny ny mere, men for hans bror ville den være, den var trods alt først kommet efter han var ’død’. Han lod sin hånd glide lidt ned af kinden på sin bror og en finger rørte kort ved hans tand, dog ikke nok til at han ville få hul på den, så dum var han heller ikke. Han trak roligt sin hånd til sig og kiggede på sin bror med sine rolige brune øjne. ”Jeg ser stadig kun den bror jeg havde savnet.” sagde han så med et smil om læberne. ”Ohh.. og jeg vil gerne møde Caleb, hvis nogen har formået og slå benene væk over min storebror, så er det vist på plads jeg hilser på dem” han grinte lidt som han sagde det sidste, og smilede stort, et smil der nåede helt op i de brune øjne. Nej det rørte ham på ingen måde hans bror var vampyr, hellere det end at han var død.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 11, 2017 3:50 pm

Han så godt Zach overraskelse over at høre Calebs navn og ordet kæreste i samme sætning. Ja.. han havde aldrig sagt noget om at han var til mænd, for han havde aldrig vidst det. Han havde aldrig være sammen med nogle, takket være hans lille problem om ikke at kunne få rejsning sammen med kvinder. Han havde altid tænkt at der bare var noget galt med ham. Og ikke at det var fordi han var til mænd...
Men det var nu engang det han havde fundet ud af. Caleb havde været alt det Mark ikke var, og han havde ikke været en mand der havde taget nej for et nej. 

Han så lidt undrende på sin bror da han rejste sig, og skulle ligefrem til at træde tilbage da Zach rakte ud efter ham. Han lod ham dog gøre det. Zachs hænder var varme og rare. Han kunne næsten ikke engang huske hvordan det at at have varme hænder. 
Han hørte hvad Zach sagde og kunne ikke undgå at smile lidt. Han lod Zach røre hans tand. Det var rart at Zach ikke så ham som et eller andet monster. 

Det næste Zach sagde sin dog Mark til at sukle og se ned. "Det.... Det kan du ikke.. jeg ved ikke hvor han er" forklarede ham. "Han, hans bror og far var nød til at tage væk på grund af nogle familie problemer, jeg og min svigerinde blev efterladt her..." Forklarede han så med et tydeligt såret udtryk i øjnene. 

"Jeg forstår det ikke rigtig... Det var meningen at vinskulle være sammen for evigt.. at når han havde forvandlet mig, så skulle vi være sammen for altid... Og nu
 Nu har han efterladt mig her" sagde han så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 11, 2017 8:20 pm

Glæden over at have fundet sin bror, broren han troede var død falmede en smule. Det udtryk Mark fik var ikke glæde, nej det var sorg, måske savn? Han havde selv prøvet det, eller ikke på samme måde, han havde aldrig haft en kæreste, eller været sammen med nogen faktisk. Men derfor så, han havde savnet Mark! Og savn, well det var vel i bund og grund det samme? Sorg var vel bare sorg?

Han lod sine arme bevæge sig ind under sin brors, og kort efter krammede han sig ind til ham. Han lagde sit hoved på hans skulder, og det var ikke bare et fesent kram. Nej det var et ordenligt kram, og han klemmede til. ”Undskyld. Det var ikke fordi jeg ville gøre dig ked af det. Jeg sikker på han kommer tilbage. Han har trods alt den mest fantastisk mand i verden som kæreste.” han kiggede op på sit bror med et stort smil på læberne. Han mente det, hvert et ord. I hans øjne var hans bror mere værd end sin far. Det var nok fordi at han havde været der for ham, han havde ikke bare haft travlt med arbejdet, og han havde heller ikke løjet for ham. Men en tanke slog ham som han igen lagde hovedet imod hans skulder. ”Hvorfor skrev du aldrig? Jeg mener, nu du ikke var død. Hvorfor så ikke skrive?” han tænkte ikke rigtig over det faktum at hans bror var vampyr. Han troede ikke på at han ville gøre ham noget ondt, det havde han ALDRIG gjort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 11, 2017 9:00 pm

Han blev mildest talt lidt overrasket over at Zach valgte at kramme ham. Han krammede ham dog igen, og holde ham ind til sig. Det var så længe siden han havde set Zach! Og det var ikke meget bedre at han ikke havde set Caleb længe. Han havde følt sig alene det sidste lange stykke tid, og han havde hadet det. Den eneste anden han havde at tale med var Rosallina, som var mindst lige så forvirret som ham selv. Og han var ikke den store trøst for hende.
Han hørte hvad Zach sagde og kunne ikke undgå at smile. "jeg håber du har ret" sagde han roligt. Desværre havde Mark vænnet sig til tanken om at Caleb nok ikke kom tilbage. At han var rejst, og hverken han, hans bror eller far kom tilbage igen. Han vidste bare ikke hvorfor.

Han så på Zach da han spurgte hvorfor Mark ikke havde skrevet til ham nu han ikke var død. Han sukkede lidt. "jeg...jeg troede jo mor og far havde fortalt hvad der var sket... og" han bed sig lidt i læben og kløede sig i nakken. "jeg var ikke ligefrem sikker at være i nærheden af det første lange stykke tid, og slet ikke da min skaber rejste inden min træning var færdig... såh... siden jeg blev vampyr, er det her en af de første gange hvor jeg er ude mere end blot en time af gangen, eller for at få føde" forklarede han. Han så på Zach "du er nød til at forstå Zach... når man bliver forvandlet er det ikke særlig rosen rødt bag efter... jeg har angræbet min egen skaber og kæreste flere gange under min træning fordi min blod tørst var for stor.. og..." han sukkede lidt og så undskyldende på ham "derfor er det heller ikke så godt vi er for meget sammen alene før jeg for helt styr på det" forklarede han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 11, 2017 10:52 pm

Langsomt slap han sin bror, og kiggede nu blot på ham. Han måtte indrømme han ikke vidste ret meget om det her, joo han havde da haft en kæreste før, pigekæreste. Men det var aldrig endt i mere end at de sagde de var det, det var først her de sidste 6 måneder det var gået op for ham at han slet ikke var til piger. Han havde da også kysset med drenge, men mere havde han ikke. Han sendte derfor også blot sin bror et forstående smil før han gik hen og satte sig på sengen igen.

Han lyttede som hans bror begyndte og forklare hvorfor han ikke havde kontaktet ham. Han måtte indrømme han ikke forstod det, men han havde trods alt også kun lige lært at der fantes andre racer end mennesker. Han kløede sig let i baghovedet. "well... jeg forstår det ærligt ikke helt, men jeg stoler på dig når du siger der var en god grund. Jeg skrev ikke selv fordi, jaa.. jeg troede du var død." Han åndede tungt ud og kunne godt mærke han var en smule overvældet af det hele, men på en god måde. Det var bare meget info lige og skulle kapere, og han hadede og studere, så det her var ikke meget bedre. "Betyder det at du skal gå igen?" han så spørgende på in bror.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 11, 2017 11:16 pm

Mark så roligt på ham som han sagde han ikke helt forstod, men at han regnede med at Mark havde en grund. "det skal du nok komme til" sagde han med en rolig og blid stemme. Han skulle nok forklare Zach det hele, men ikke lige nu. Lige nu skulle han lige have lov til at sluge den oplysning at hans storebror nu var en Vampyr.
Han var aldrig vred over at Zach ikke havde skrevet. deres forældre havde vel forbudt ham det. Hvis de kunne finde på at lyve om at deres egen søn var død, så kunne de sikkert også finde på at fjerne alt mulighed for kontakt mellem de to brødre. Han så sig lidt om på Zach værelse, han boede vidst alene. Det havde Mark selv gjord indtil... lige meget!

Han vende blikke mod Zach igen da Zach spurgte om Mark så blev nød til at gå igen. Han smilede mildt til ham, og rystede lidt på hovedet. "jeg kan sagtens blive lidt længere!.. jeg har sørget for at være mæt når jeg opsøgte dig.. netop for at der ikke skete ulykker" forklarede han.
Han gik over og sætte sig på sengen ved siden af ham. "fortæl mig om hvordan du har haft det! der må være sket en del på et år" sagde han så.
Han åbnede sin lædderjakke og trak den af, bare for at gøre det mere behageligt for sig selv. Han havde kun en T-shirt på inden under, men.. han frøs jo heller ikke. Da jakken kom af afslørede den tydeligt den store rosen tatovering han havde fået på halsen. Noget han netop glemte da han lige præcis greb Zach arm. "og sig mig en gang.. hvad der det der for noget?" sagde han og hentydet til Zach tattoo.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Tirs dec 12, 2017 1:50 pm

Et lettet smil gled over hans læber, godt. Han var ikke helt klar til at sige farvel til sin bror endnu, han havde trods alt troet han var død. Det var rart han ikke behøvede og gå endnu. Han grinte dog lidt "Du har altid været meget sulten, er det det samme nu?"

Hvad skule han fortælle? Han kløede sig lidt på hagen imens han så eftertænksom ud. "Uhmm.. Well det er det samme som det plejer med vores forældre. De arbejder for meget, er aldrig hjemme. Og så har de ret svært ved at acceptere at jeg faktisk er voksen nu." han sukkede irriteret og kørte en hånd igennem sit hår. Han nåede knap og sænke sin arm, før at Mark havde grebet fat i hans arm og hentydede til den tatovering der var på hans underarm. Ohh right.. "Ahh.. ja... den fik jeg for 5 måneder siden, det passede bestemt ikke mor og far. Tshh..." Han trak armen til sig og kiggede ned på sin tatovering. "Da jeg fik at vide du var død, så lavede jeg et løfte. Et løfte til dig.. Den er en daglig påmindelse til mig om det løfte" Han holdt en kort pause ”I Promise you, I won’t forget our laughs, our jokes, our smiles, our converstations, our plans, our tears, our memories, our experiences, our friendship. I will never forget you.” Hans ord var blide og man kunne tydeligt høre det var noget der stod ham tæt. Han kiggede dog hurtigt op og det det der goofy udtryk var hurtigt og se på hans ansigt igen. "Men du skal da slet ikke komme i gang med den der satan du render rundt med på halsen." Han prikkede til tatoveringen på sin brors hals
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Tirs dec 12, 2017 9:30 pm

Han så på Zach da han spurgte til Marks sult. Han nikkede lidt. "det ændre sig vidst ikke.... men... jeg er oftere sulten nu end som menneske.. men det svare vidst til det samme.... men det skulle forhåbentlig blive bedre med tiden" forklarede han.
Man var meget mere sulten som nyfødt end som en vampyr der havde levet nogle år. Men det kom med tiden. Det skulle vidst tage omkring et årti eller mere før sulten havde lagt sig lidt.
Så i stedet for at spise måske 1-2 gange om dagen som andre, spiste Mark 3-4 gange.
Han sukkede lidt over det Zach fortalte med deres forældre, tja.. så havde ingenting ændret sig. Det var lidt af grunden til at han var taget afsted. Han kunne ikke længere holde det ud. Desuden var han begyndt at diskutere med dem, de var heller ikke vilde med at han ville på Athena, men det var mere på grund af de mange magiske væsner der var her.
"jeg er ked af du måtte hænge på dem alene et helt år.." sukkede han så.

Han så på tattoveringen da Zach forklarede, og en lille smerte i hans bryst boblede op. Tænk at hans bror skulle gå gennem det! Alene... At han skulle tror at hans bror var død, uden at kende sandheden om at hans bror var i live. Han så bedrøvet på ham, og skulle faktisk til at sige noget da han mærkede prikket mod sin hals. Han tog sig lidt til den. Oh.. rosen.. det var sandt.. han glemte den næsten. Måske fordi den var lavet med magi og ikke blevet nållet ind i huden på ham.
"det.... det er et mærke fra Caleb... det er en rose alle i familien har.. jeg glemmer den af og til" sagde han så.

Han sukkede lidt og lagde en hånd mod Zachs skulder. "jeg er ked af du skulle gå alle de ting i gennem... men vi er sammen nu! og jeg skal nok være her for dig! som i gamle dage!" forsikrede han ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Tirs dec 12, 2017 9:57 pm

Han kunne godt se hans bror blev påvirket af det han sagde. Det var ikke meningen. Han ville ikke have at hans bror skulle blive deprimeret nu de endelig havde mødt hinanden. Men han følte heller ikke han kunne sige noget. Han kiggede på rosen som hans bror fortalte om den. "Ohh.. Hvordan kan du glemme den? Den er ikke just diskret.." tilføjede han med et drilsk smil på læberne.

Han kiggede på sin brors hånd som nu hvilede på hans skulder, men kun et kort øjeblik før han vendte sin arm og lod en hånd kører henover hans tatovering. " Jeg kan faktisk godt lide den. Den minder mig om dig. Og selvom du i live nu, så jeg stadig glad for den." Han kiggede op på sin bror med et flabet smil "Desuden så hader mor og far den. Hvilket blot gør den endnu bedre. De hader alt det her med jeg ville til Athena, mente jeg er for ung. Tshh.." han rullede opgivende med øjnene som han tænkte på sine forældres ord. "men.. der må da være sket andet i dit liv? Eller.. har du fortalt det som var interessant?" Han kiggede spørgende på sin bror med et nysgerrigt blik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Tirs dec 12, 2017 10:44 pm

Han smilede lidt som Zach spurgte hvordan han kunne glemme den.
"den er lavet med Magi, så den har ikke være nær så smertefuld som din... eller... det er vel et definationsspørgsmål, jeg fik den da Caleb forvandlede mig, og DET var smertefulgt" sagde han så med et lille grin.
Han så ned på tattoveringen, og smilede over den "jeg kan også godt lide den" sagde han så med et smil. Han grinte lidt som Zach forklarede at deres forældre hadet den. det ville han gerne tro, det var så emsige med den slags. Det kom heller ikke bag på ham at de ikke havde været vilde med at han var taget til athena, de havde også været imod at han tog afsted. "hvis det kan hjælpe, så havde jeg et enormt skænderrig med dem da jeg havde meldt mig ind på skolen, de mente under ingen omstændigheder at jeg skulle afsted, det eneste jeg kunne gøre for at de godkende det, var at forklare dem at de havde det bedste løbe hold i hele landet, og derfor var det bedst at jeg tog der til så jeg kunne blive til noget inden for det. Men de var ikke vilde med det."

Han så spørgende på ham da han spurgte om der ikke var sket mere. Han grinte lidt.
"haha jeg ved ikke, på et år har jeg mødt en vampyr jeg blev forelsket i selvom jeg troede at jeg var til piger, jeg har været dødeligt syg, jeg er blevet drænet for blod til jeg døde af det, OG blevet forvandlet til vampyr, samt min kæreste er rejst.. hmm jeg tror ikke jeg mangler noget" grinte han og rodet Zach i håret. Han mærkede dog at Zach hår blev lidt elektrisk, og kom i tanke om den sidset ting han ikke havde fortalt Zach.

"oh... der er EN ting mere" sagde han og rejste sig. Han gik over til Zach bordlampe og skruede pærren ud. Han gik tilbage til Zach og satte sig mens han havde pærren mellem tommel og pege finger. "okay... se her" han vende blikket mod pærren, der pludselig begynde at lyse mellem hans fingre, mens han holde på fatningen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Tirs dec 12, 2017 11:31 pm

Han nikkede let som han hørte det hans bror fortalte. Well hans forældre havde heller ikke været glad for han skulle afsted, men det var ikke gået på helt sammen måde. Han trak lidt på skuldrene. "Well der var også et skænderi, et voldsomt. Noget med og gøre mig arveløs, og fat der smækkede med døren. Men det endte med de fattede at de ikke kunne stoppe mig, og hey. jeg er ikke arveløs endnu. De er vel nødt til og ha nogen til at viderføre navnet, tsh.. en skam jeg til fyrer hva?" et lille grin forlod ham, det var lidt sjovt de ikke vidste det om deres yngste søn, men hey det kunne han vel være ligeglad med? Og hvis de gjorde ham arveløs, well så skulle han nok løse det!

Han smilte og nikkede lidt "Ohh yeah.. Det har du ret i. Der vist sket en del, endnu mere end i mit liv." han kiggede undrende på Mark som han rejste sig op. Hvad skulle han nu? Han så undrende på ham som han gik over til lampen. Hans brune øjne hvilede på pæren og han hoppede lidt tilbage da han så hvordan pærren blev tændt. "vent hvad? er du en eller anden superhelt nu eller hvad?" han så overrasket på sin bror som han langsomt rykkede sig tættere på, hovedet let på skrå og kiggede endnu mere undrende på pærren som nu var tændt, imellem sin brors fingre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Ons dec 13, 2017 10:32 pm

Han kunne ikke lade vær med at grine lidt over sin lillebrors reaktion på hans nu opdagede kræfter. Han så på ham "de fleste vampyr her en eller anden form for evner.. min afspejler sig en smule i min skabers..Caleb kunne manipulere med ild" forklarede han til at starte med inden han lagde pæren fra sig. Han gned sine hænder lidt mod hinanden, trak den så fra hinanden så han havde ca 10 cm mellemrum "jeg... Jeg kan manipulere med elektricitet" sagde han så, før små klistermærker begynde at springe frem og der opstod noget der mindede om lyn mellem hans hænder. Han så selv ned på det koncentreret. Han var stadig nød til at koncentrere sig en del for at det virkede. Men med tiden ville det blive bedre, når han lærte at styre det bedre. 
Han lagde hænderne sammen igen og stoppede det, inden han så på Zach. 
"Det var ikke så sjovt første gang jeg opdagede det. Caleb forskrækkede mig og jeg ende med at give ham stød" grinte han lidt. Han så på Zach hår, og kunne ikke helt lade vær med at små grine "lidt som jeg kom til med dit hår" sagde han drilsk og pegede på hans hår der stod op i luften fordi det var blevet statisk elektrisk. 

Han kunne ikke undgå at smile lidt, mens han så på Zach med blide øjne. "Jeg har savnet det her.. at vi bare kan sidde og snakke.. som vi altid gjorde det på mit værelse" han så lidt ned dog stadig med et smil. 
"Kan du huske den gang du var bange for der boede noget under din seng, og du absolut ville sove inde hos mig?.. somme tider mistænkte jeg sig for blot at sige det for at få lov til at sove inde på mit værelse" grinte han lidt. 
Han så på ham, og lagde en blid hånd i hans nakke " det føles som i går,.. og alligevel sidder du her.. voksen.. jeg kan vidst ikke rigtig følge med" grinte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Ons dec 13, 2017 11:46 pm

Han betragtede nysgerrigt det hans bror lavede, og nyttede ivrigt. Han havde aldrig set noget lignende, det virkede som taget ud af en X-men film. Det var ikke mere end et par dage siden han havde lært om de her nye væsner, faktisk ikke før han kom til Athena. Han havde bare troet det var en almindelig skole, og hey det betød han kunne komme væk fra sine forældre. Nu sad han på sit værelse, på et akademi omgivet af overnaturlige væsner, og snakkede med sin bror, som ikke var død, eller ikke rigtigt. Han var vampyr så han var vel død? Men ikke nok med det, så kunne han lave elektricitet! Han følte han var med i en eller anden Marvel film, og ventede bare på at Stan Lee gjorde sin entre, hvilket helt klart indikerede at dette Indeed var en Marvel film! Han lagde en hånd på sit hår som ikke rigtig ville ligge ned og trak bare lidt på skuldrene. ”Det går nok, jeg skal ikke ud mere i dag alligevel.” han sendte sin bror et stort smil som han sagde det.

Han havde også savnet det, rigtig meget endda. Han nikkede derfor også bare, et mildt smil på hans læber, indikerede at han var enig. Hans grin var oprigtigt, varmt og det var tydeligt det kom fra inderst inde. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde grint så meget. Det var rart. ”Well… for at være ærlig, så var det bare noget jeg sagde.” han trak lidt på skuldrene ”Dit værelse var trods alt meget sejere end mit.” han puffede lidt til sin bror med skulderen. Dog rettede han sig en smule op som han blev kaldt voksen. ”SE! Det er det jeg har prøvet og forklare mor og far, men næææ. Jeg er stadig deres lille dreng som skal pakkes ind i bobleplast. Tshh..” han rullede opgivende med sendte så sin storebror et smil ”Har godt nok savnet dig. Er glad for du ikke er død.”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Tors dec 14, 2017 10:32 am

Han kunne ikke undgå at smile da Zach indrømmede at blot VAR noget han havde sagt for at få lov til at sove inde hos Mark. Det var også okay! De havde haft det sjovt de nætter, og mark havde intet imod at passe på sin lillebror! 
De var altid sammen, snskkede, pjattede, spillede spil eller PlayStation! Ja.. de havde været gode brødre, og det ville de blive igen! 

Han så på Zach da han brokkede sig over deres forældre. Han sukkede lidt ud. "Selvom jeg nødig ville sige det her såh... Så må du ikke være for vred på den over ikke at ville lade dig tage afsked.. forestil dig at du modvilligt går.med til din ældste søn skal afsted.. og... Så bliver han forvandlet til det du mest frygter" forklarede han. 
"Det var forkert af dem at lyve om min død men..." Hans blik gled ned. "For dem.... Så de mig hellere død, end som jeg er nu" sagde han så og rejste sig fra sengen. 

"Måske burde jeg gå.. det er ved at være sent, og du skal også ha lavet dine lektier" sagde han og nikkede mod bordet med hans bøger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Tors dec 14, 2017 2:55 pm

Han kunne slet ikke forstå hans brors synspunkt. Alt var da bedre end at deres søn var død? Hvis alternativet var han var død af kræft, hvorfor så ikke være glad for han faktisk var i live, eller så meget som man nu var når man var vampyr. Han sukkede irriteret ”Det er ikke kun det! De ville ikke lade mig komme og besøge dig da du var døende. Jeg måtte ikke… De ville ikke lade mig sige farvel! Det var jo ikke fordi du havde en sygdom som smittede vel!?” Frustreret rejste han sig og gik over til vinduet og kiggede ud før han tog en dyb indånding.

Hans arme var krydsede over hans bryst, og han kiggede på bordet hvor hans bøger stadig lå. Han havde glemt sine lektier, men hvordan kunne han fokusere på dem nu? Men det var egentlig typisk hans bror, han var altid den der havde været grunden til han fik lavet sine lektier. Han pustede langsomt noget luft ud, lod sine hænder falde og vendte sig om så han lænede imod vindueskarmen. ”Yeah.. Burde jeg. Men ved ærligt ikke om jeg kan fokusere på det lige nu.”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Tors dec 14, 2017 7:08 pm

Han så lidt på Zach som han forklarede, og sukkede lidt over det som han rejste sig. "Det er jeg ked af... Jeg ved ikke hvorfor mor og far ikke ville lade dig komme... De kom ikke engang selv, ikke før lægen kontaktede den og forklarede at jeg var forsvundet" sagde han lidt opgivende. Han lod sin bror puste ud! Det havde han sikkert brug for. 

Mark smilede lidt som han sagde han ikke vidste om han kunne koncentrere sig. "Bare husk og lav dem ikke? Jeg regner med dig!" Sagde han og sende ham et blink med øjet. Det var det han altid havde sagt før hen når han skulle motiver sin lillebror. 
Han smilede lidt skævt. "Og hvis du passer din skole og gør dit bedste! Så kan det være jeg tager dig med når jeg skal op til Calebs families sommerhus" sagde han og så drillende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Fre dec 15, 2017 1:19 pm

Han trak lidt på skuldrene. Han vidste det heller ikke, faktisk så var der en del af det deres forældre gjorde han ikke rigtig forstod. Dette var blot endnu en af de ting. Det betød dog ikke at han ikke elskede dem. Selvom de havde forhindret ham i at se hans bror før hans død, og det faktum at de havde løjet om hans død. Han vidste jo godt de gjorde det de fandt bedst, men han var en voksen mand nu. De var nødt til at respektere at han traf sine egne valg. Det var også en af grundene til hans tatovering.

Og der var den igen. Den der kommentar. Hans bror regnede med ham. Han havde brugt den imod Zach så mange gange før, men to be fair, hvorfor lade være når den tydeligvis virkede. Zach havde altid set om til Mark, så når han sagde sådanne ting, så fik han en trang til at gøre sit bedste. Han kunne ikke lade være og grine lidt over det sidste der blev sagt dog. ”Jeg er ikke 14 mere at du ved det. Så at forsøge og bestikke mig med løfter om et sommerhus det virker altså ikke.” sagde han så med et skævt smil på læberne. Han rullede opgivende med øjnene og gik over til skrivebordet og kiggede opgivende på bogen på bordet før han gabte en enkelt gang. ”men ska jeg ha nogen chance for at læse det her, uden at falde i søvn. Så det nødt til at være snart. Må indrømme at det tager en del energi og være her, der så mange nye indtryk og ting jeg skal lære.” sagde han med en rolig stemme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 18, 2017 9:03 pm

Mark grinte da Zach sagde at han ikke var 14 mere. Nej det var rigtigt nok! Han var blevet en voksen fyr, en flot fyr også og Mark var i Brund og grund bare stolt af at kalde ham som lillebror. 
"Haha men derfor kan jeg jo godt tage dig med alligevel" grinte han lidt. 

Han hørte hvad Zach sagde med at han nok ikke kunne koncentrere sig."nej.. jeg ved det! Men jeg er nu glad for at jeg kom i aften alligevel" sagde han med et smil. Han gik over til Zach, lagde armene om ham og trak ham ind indtil kram. 
"Det er dejligt at du er her Zachy" sagde han med et blidt stemme som han gav sin bror et klem. 
Han slap ham, og så på ham "men husk nu og pas skolen! Jeg er snart tilbage på akademiet, så skal jeg nok holde fat i ørene på dig" grinte han lidt inden han gik mod døren "vi ses brormand" sagde han inden han forlod rummet.

//Out
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   Man dec 18, 2017 11:48 pm

Han gengældte det kram hans bror kom over og gav ham. Det var rart, selvom han ikke kunne hører hans brors hjerte banke som normalt, så føltes det godt. Han havde ikke lyst til at slippe igen, men da han mærkede Mark gøre det, så gjorde han det samme. Han sendte ham et opgivende blik. ”jaja.” sagde han bare med et smil på læberne før han så sin bror gå ud af døren.

Han satte sig tungt ned på sengen, kiggede på sin bog og greb fat i den før han lagde sig ned og forsøgte og læse.

//Zach out
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Who told you I was death?! - zachary   

Who told you I was death?! - zachary
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1