Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Regina Close

Chloe

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Nercissa Cinderfort

Joy

Desire

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13711 indlæg in 1100 subjects

Share | 

What is art without freinds //Alina

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: What is art without freinds //Alina   Man okt 19, 2015 5:56 pm

Tid: lige omkring eftermiddag
Omgivelser: borde og andre elever
Sted: Billedkunst
Vejr: solskind

Zander gik langs gangene det var hans første rigtige skoledag på akadamiet, og det havde gået over alle forventninger, efter en hurtig lille løbetur, langs skoven. Men nu; billedkunst, han havde nogle ting med han eventuelt kunne begynde på, han havde sin lille scrapbog med i lommen, og et penalhus med alverdens farver og linialer, han kom nu til døren hvor der stod billedkunst, og gik ind, tanken strejfede sig om at der også her var navnerunde som på alle andre Skoler, han kiggede sig rundt, og gik hen til en stol og satte sig, og tog sin scrapbog op og kiggede de forskellige billeder igennem, og så stoppede han da han så den skitse han tog den anden dag og tænkte *Dette bliver mit første projekt* og lod tankerne flyve til bage efter mødet med den anden Formskifter, med den specielle form, han kiggede op og lige overfor sig hvor der sad en pige, han sagde, "hej med dig" og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Alina

Humør : imødekommene
Fag : billedekunst, historie og sportgrene
Antal indlæg : 13

IndlægEmne: Re: What is art without freinds //Alina   Man okt 19, 2015 7:08 pm

Alina havde ikke været på Akademiet i mere ind en uge, men var så små ved at falde til selv om der ikke var alle det behandlede hende pænt, men igen hun havde selv valgt det. Hun opholde sig mest i billedkunst da der var stille og ro til at for dybe sig men hun var dog også andre steder på skolen.
hun havde lige sat sig til at tegne på et stort lærreder, der var ingen farver på i nu men hun var sikker på at det ville blive godt, i det samme hørte hun en snakke til hende, hun flyttede blikket til den der sad over for hende og smilede stort.

"Hej med dig... Jeg hedder Alina... "

Alina var blevet lidt overrumplet over at han bare havde snakket til hende mens hun var i gang med at skitser det billede hun ville male, men hun havde hurtigt fundet hendes facade frem og hilste på ham, hun tørte dog hånden af i bukserne før hun gav ham dem mens hun præsenterede sig selv over for ham,  hvis ikke han tog hendes hånd ville hun bare begynde at tegne videre på hende skits.

"Jeg syntes ikke jeg har set dig her omkring før, er du ny? "

Hendes stemme var varm og venlig men hun så ikke på ham mens hun tale denne gang da hun ville være færdig med det træ hun var i gang med først, hun vente blikket mod ham igen og smilte venligt før hun begynde at sætte hendes hår op i en høj hestehale så det ikke ville irritere hendes mere mens hun tegnede.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What is art without freinds //Alina   Man okt 19, 2015 7:45 pm

Han begynde så småt at finde sit eget larred frem, selvom han ikke havde tænkt sig at male det, men hvorfor ikke, når de andre gjorde, han tog først en blyant op fra pinalhuset og hørte hun nævnte sit navn " Jeg hedder Zander. Det er min første rigtige dag her, så ja det er nok derfor du ikke har set mig her før" og smilede til hende og tog hendes hånd og gav den et lille klem. Han lagde sin scrapbog ved siden af larredet og begyndte at tegne den over på lerredet i en større format, han tænkte stadig *hvordan kunne man dog have sådan en flot pels* og begyndte at markere overskæringer hvor farven skiftede. Han spurgte hende så "ved du hvor farverne er henne?" og smilede stort.
Alina

IndlægEmne: Re: What is art without freinds //Alina   Man okt 19, 2015 9:58 pm

" hyggeligt at møde dig Zander og velkommen til akademiet "

Alina smilede venligt mens hun talte og begynde derefter at tegne en cirkel op som sener ville komme til at ligne en måne når det engang var færdig, hun var også blevet færdig med de nøgne træer som dannede baggrunden på hende billede  men en sort skits der mindende om en ulv der hyld mod månen.
Alina skulle til at gå hen for at hente noget maling da hun hørte at Zander spurgte hvor det var hen.

"du kan komme med mig jeg skal alligevel der ud og hente noget "

Hun smilte og ventede lidt for at se om han ville gå med før hun gik hen til en dør i den anden ende af lokalet for derefter at åbne den, bag den lå depotet hvor man kunne finde det man havde brug for og mere til, det var også et godt sted at komme hvis man ikke viste hvad man skulle lave. Alina begynde at tage nogen mørke farve og en hvid ned fra en hylde med maling hvis han var gået med hende ville hun have sendt ham et smil.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What is art without freinds //Alina   Tirs okt 20, 2015 4:29 pm

Zander kiggede på Alinas tegning og sagde "mange tak også hyggeligt at møde dig" og kiggede ned på tegningen, der endnu kun var omridset af tegningen/maleriet, dog med optegninger af Indhold, som lignede en Ulv, en ulv med Hvid på den ene side og sort på den anden, som han havde set ude i skoven den anden dag.

Zander fulgte efter Alina, der hun sagde at hun selv skulle ud og have noget maling hun ledte ham ind i et depot lignenede sted, eller et rum udenfor det store rum, han så at hun begyndte at tage noget maling, og regnede med at det var der man skulle tage det fra, han tog en sort maling, og nogle farver til baggrund, og kiggede lidt rundt, efter nogle pensler, og fandt en bøtte med dem på hylden ved siden af, og tog derfra nogle tykke pinsler til baggrund og større områder til indhold, og nogle mindre pinsler til kanter og skygger, og havde tingene i fagnen, og sagde "Tak for hjælpen Alina" og gik tilbage mod bordet han sad ved. og begyndte at male baggrunden.
Alina

IndlægEmne: Re: What is art without freinds //Alina   Tirs okt 20, 2015 9:08 pm

"Det var så lidt Zander "

Alina havde også tage nogen pinsler med sig ind til bordet, hun begynde at male det op hun havde tegnet med en sort farve, hun sluttede med ulven som hun malede helt sort så det lignede en silhouet af en ulv i stedet som hyldede mod månen, som lige nu var de eneste på himlen. Alina skulle til at gå i gang med den men stoppede op og kiggede over på ham for at se hvad han skulle igang med.

"Hvordan har din første dag været end til nu? "

Spurgte hun mens hun helte maling på så hun havde en blå og sort ved siden af hinanden til hendes nattehimle men hun blandede først farver sammen på lærredet mens hun malte og var meget omhyggeligt med ikke at male over det sorte hun havde malet. Kunst var og blev hende ynglings fag om så folk mente at hun var god eller ej.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What is art without freinds //Alina   Tors okt 22, 2015 8:46 pm

Zander var godt igang med sit maleri, og var mere eller mindre ved at være færdig, han kiggede kort op på uret og tænkte *et kvarter mere og timen er slut, og så skal der løbes, nårh ja, jeg skal også lige have lagt noget skifte tøj i skoven* og hørte nu at Alina havde sagt noget til ham, han svarede
"Joh, den har nu egentlig været meget afslappende, ser frem til min egen træning efter time" og smilede skævt, han lagde nu sidste preg på maleriet og satte sine enterialer i bunden af maleriet, han spurgte så "hvor gammel er du så??" og begyndte at hvifte oger maleriet, for at tørre den hurtigst muligt, så den var mulig at kunne tage med tilbage på kollegieværelset, så han havde en grund til at gå hele vejen tilbage til værelserne

//Billede ligger i spoileren
Spoiler:

//
Alina

IndlægEmne: Re: What is art without freinds //Alina   Man dec 07, 2015 11:04 pm

"det var godt og at høre og så må du have en god træning efter timen"
Sagde hun og smilede til ham mens hun stadig malede himlen op uden at ramme de steder der skulle være hvide som sneen der lige var faldet udenfor. hun var meget fokuseret på det kun lavede og var derfor tæt ved at spilde noget af malingen det forkerte sted da han igen snakkede til hende, men heldigvis gjorde hun det ikke og lå derefter penslen ved siden af hende før hun igen så op på ham mens hun smilede venligt.
"jeg er 19, hvad med dig?"
Halvt svarede hun og spurgte på ny, hendes blik gik fra hans ansigt til det malerig han stod og hviftede sin hånd over, i et forsøg på at tørre det hurtigere, hun kiggede på det nøje på det mens han prøvede at tørre de og måtte indrømme at han var god til at male.
"Det set dog ud"
sagde hun med en venlig stemme.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: What is art without freinds //Alina   

What is art without freinds //Alina
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1