Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Joy

Lavinia

Lilith

Niklaus

Ylva

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8265 indlæg in 603 subjects

Share | 

Do not disturb - Lexie

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Do not disturb - Lexie   Man okt 19, 2015 4:44 pm

Tid: 18:00
Sted: Storsalen
Omgivelser: Masser af mennesker og larm
Vejr: Regn og torden

Det regnede og buldrede udenfor, mens Hope sad og lavede sine biologi-lektier i storsalen. Rigtig mange mennesker havde søgt herind af en eller anden grund. De larmede og hun orkede ikke at gå et andet sted hen. Heldigvis sad hun ikke i centrum imellem alle de larmende folk. Hun havde fundet et godt sted ovre i et hjørne med 2 stole. Ingen satte sig dog ved siden af hende for at studere. Alle så ud til at have travlt med at pjatte og have det sjovt. Hendes mave rumlede, og hun holdt hånden hen over den, mens hun læste om menneskets anatomi.
Hun havde ikke så meget for til i morgen, men hun ville jo stadig gerne være forberedt til, hvis læreren nu skulle spørge hende. Biologi var ikke særlig svært ifølge hende, men de andre i klassen kiggede nogle gange irriteret på hende, når hun hver gang rakte hånden op. Hun var måske lidt af en stræber, men noget måtte hun jo være god til. *Gad vide, om der er nogen der vil snakke eller bare studere med mig?* tænkte hun og hævede blikket op fra den tykke biologibog. Selvom der gik mange på den skole, følte hun sig tit ensom - hun var klog, begavet og meget dygtig til at sætte sig ind i de forskellige fag. *Var der ingen, der vil gå ud med en stræber?* tænkte hun spekulerende, men fik ikke øje på nogen, der studerede. Efter 5 min. var hun færdig med lektierne og sad fortabt og betragtede de grinende elever. De hvide vinger lagde sig omkring hende som et tæppe.
Tilbage til toppen Go down
Lexie

Humør : Tja, er jo lige det ikke? xD
Fag : 1) Kunst/billedkunst. 2) Astrologi. 3) Dans. 4) Historie.
Antal indlæg : 7

IndlægEmne: Re: Do not disturb - Lexie   Man okt 19, 2015 5:23 pm

Det var hen af tidlig aften. Lexie var ikke sikker på hvad hun sådan helt skulle lave. Hun havde lavet sine lektier til næste dag, så hun besluttede sig for, at gå ned i storsalen for at se om der var noget spændende at lave der nede. Nogle spændende folk at snakke med.
Hun så sig rundt da hun kom der ned. Der var virkelig mange her nede, og en hel masse støj. Hun sukkede af dem der var her. Kunne de for en gangs skyld ikke larme en smule mindre? Åbenbart ikke, tænkte hun, og gik roligt ind i rummet. Hun fik øje på en engel i et hjørne. Det var tydeligt at hun var en engel, da hu havde sine vinger foldet ud, og rundt om sig. Lexie besluttede sig for at gå over til hende, og snakke en smule. "Hei" Sagde hun stille, og så ned på englen som sad for sig selv.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do not disturb - Lexie   Man okt 19, 2015 5:32 pm

Mens hendes mave fortsat knurrede non-stop, lagde hun mærke til en ung kvinde, træde ind i storsalen. Hun var smuk og havde en flot kropsbygning. Gad vide, hvilken race hun var? Der fandtes jo temmelig mange forskellige racer, der gik her på skolen. Hun virkede til at være alene og ikke sammen med nogle af de larmede tåber af elever, der ikke kunne finde ud af at sænke deres stemmer. Hopes opmærksomhed blev igen fanget af den unge kvinde, der nu var på vej hen til hende. Indimellem følte hun sig anderledes og forkert, men det var vel det, man kunne definere som unik. Hendes store, hvide vinger lagde sig om på hendes ryg og hvilede der, mens hun betragtede den unge kvinde. Hope fik lidt af et chok, da kvinden begyndte at tale til hende. Der gik lidt tid inden hun sådan rigtig svarede. "Hej med dig. Du må gerne sidde ned her. Jeg hedder Hope." fortalte hun og smilede, så man kunne se hendes skinnende hvide tænder.
Lexie

IndlægEmne: Re: Do not disturb - Lexie   Lør okt 24, 2015 9:46 pm

Lexie stod bare og ventede på englen vil sige noget til hende, og det tog sin tid. Burde Lexie mon bare gå igen, og lade denne engel være i fred for sig selv? Det vil være forkert at gøre det, ville det ikke? Hun overvejede det, og skulle lige til at undskylde for at være kommet over, og så gå igen, da englen endelig besluttede sig for at tale. Lexie smilede venligt og nikkede. "Tak" hun satte sig ned på en stol over for englen, som åbenbart hed Hope. "Hope? Et meget flot og unikt navn må jeg sige. Mit navn er Lexie. En smule mere normalt, men ja." Hun smilede skævt. Hun var ikke sikker på hvad de lige skulle snakke om. "Så øm.. hvor længe har du gået her?" hun anede ikke hvad hun ellers skulle sige. "Kender du egentlig nogle af de der larmene personer der over?" spurgte hun, og så over mod dem som snakkede meget højt, for at understrege, hvem hun mente. Hun så kort efter på Hope igen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do not disturb - Lexie   Søn okt 25, 2015 10:17 am

Hun håbede på, at pigen ville sætte sig hos hende. Hun havde ikke lyst til at være alene med de larmende irriterende mennesker. Mens hun sad og ventede på at hun skulle svare hende tilbage, så hun hvordan et par drenge hoppede og stod oppe på bordet og dansede. Pigen så nu meget venlig ud. Endelig svarede pigen og satte sig ned ved siden af hende. Hope fik røde kinder, da hun fik at vide, at hendes navn var flot og unikt. Pigen hed åbenbart Lexie. "Lexie... sikke et dejligt navn. Det er meget flot i hvert fald. Jeg har gået her i 1 år nu. Og nej jeg kender heldigvis ikke de larmende mennesker, der i virkeligheden er nogle spasserøve." svarede hun og smilede til at starte med, men nikkede derefter hovedet mod drengene og de andre. "Men hvor længe har du gået her, Lexie? Og kender du de der personer?" spurgte hun og ventede på at Lexie ville svare. Hun måtte indrømme at Lexie var meget smuk.
Lexie

IndlægEmne: Re: Do not disturb - Lexie   Man okt 26, 2015 10:49 pm

Lexie så over mod drengene som nu stod på bordet. Hun rystede opgivende på hovedet af dem. "Drenge" mumlede hun stille, og så igen tilbage på Hope. Hun så godt da Hope rødmede, men hvorfor rødmede hun egentlig? Var det mon fordi Lexie havde sagt hendes navn var flot og unikt? Hun kunne kun gætte, og var næsten sikker på, at det var det der var grunden til Hopes rødmen. "Tak" svarede hun da Hope sagde, at Lexie også var et flot navn, og hun lyttede til det næste Hope fortalte. 1 år her? Det var lige så længe som Lexie også havde gået her sådan cirka. Det var da altid noget, at Hope ikke kendte de irriterende drenge. Lexie havde faktisk lyst til at slå dem så de måske vil være en smule mere stile, men det vil nok ikke være en god ide. "Godt nok du ikke kender dem. Har lyst til at slå dem for at få dem til at tie stille." sagde hun, og så over på dem skulende, og sukkede så irriteret af dem.

Lexie hadede nogle gange, at der skulle så lidt til at få hendes temperament frem. Hun havde avet det fra sin far, og det var en af de ting hun godt kunne ha undværet nok, for det vil nok kun få hende i problemer på et tidspunkt. Da Hope så spurgte hvor længe Lexie havde gået her, tøvede Lexie kort. "Omkring et år snart, og nej jeg kender ikke de drenge." Hun betragtede Hope stille, og det var ikke underligt at hun var en engel, for hun lignede en.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do not disturb - Lexie   Man okt 26, 2015 11:01 pm

Hope lod langsomt sine vinger lægge sig om hende, mens hun aede dem blidt. Hun nikkede anerkendende til det Lexie sagde: "Drenge", og ja, drenge var bare skide irriterende og tit virkelig umodne. "Jeg kan kun give dig ret. Der går længere tid, før drenge modnes helt. Vi piger er da i det mindste modne. Eller... nogle af os." sagde hun og nikkede mod nogle piger, der joinede drengene med op på bordene og dansede. Lexie virkede som en sød pige, som havde den samme mening overfor drenge. Hun lyttede opmærksomt, på det Lexie sagde om at slå dem. Det virkede til at hende her havde temperament, det måtte hun give hende. "Det ville bare give endnu mere ballade, hvis du sloges mod dem. Men ja, de er virkelig irriterende. Skal vi sætte os et andet sted hen?" foreslog hun, og var selv ved at gå over og smadre dem sønder og sammen. "Det er godt, du ikke kender dem. 1 år? præcis det samme som mig." påpegede hun og smilede stort. Hun prøvede at ignorere dem i baggrunden. "Hvad skal du så lave nu?" spurgte hun pludseligt ud i det blå.
Lexie

IndlægEmne: Re: Do not disturb - Lexie   Tirs okt 27, 2015 4:34 pm

Lexie betragtede Hope som aede sine vinger. Kedede hun sig mon, eller gjorde hun det bare mere uden t tænke over det, som en vane hun havde? Der kunne være flere årsager, men de var egentlig ret lige meget.

Hope var åbenbart enig med Lexie, angående drenge. Hun nikkede til at drenge var mere umodne end piger. "Mange drenge modnes dog aldrig rigtig lige meget hvor gamle de bliver nærmest." sagde hun, og så over på nogle piger, som nu havde joinet drengene på bordet. Lexie sukkede over dem, og så på Hope igen. Hun sukkede stille da Hope sagde at det nok kun vil give ballade hvis hun slog dem. "Ja gør det sikkert, men bliver de for irriterende er jeg faktisk lige glad med det." svarede hun. Hun havde før været i slåskamp, men ja. Hun nikkede stille, da Hope spurgte, om de skulle sætte sig et andet sted hen. "Kan vi godt." Hun vil helst et sted hen der var nogle lunde ro, og ikke så mange idioter som kunne få hende til at gøre noget dumt.
Hun trak på skulderne af det spørgsmål Hope stillede hende. "Det ved jeg ikke rigtig. Havde tænkt mig at slappe af måske. Dig?" spurgte hun og smilede venligt til hende.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do not disturb - Lexie   Tirs okt 27, 2015 5:40 pm

Hope nussede altid sine vinger, men det var helt ubevidst og hun havde stadig ikke rigtig fundet ud af, om det bare var en engleting. Hun kedede sig i hvert fald ikke over Lexies tilstedeværelse. Hun lo af det, Lexie sagde om, at ikke alle drenge modnes. Det var skam sandt nok, og hun nikkede anerkendende til det hun sagde. Lexie virkede som en rigtig slagsbror. Hende selv, havde været oppe og slås et par gange i livet. Hun tør dog også at sige fra eller sige sin mening. "Vi kan gå hen på biblioteket, hvor der faktisk er fred og ro." sagde hun og rejste sig. Drengene larmede stadig. "Jeg har lige lavet mine lektier færdig for en gangs skyld." svarede hun og smilede. Inden hun gik mod biblioteket, valgte hun at sige noget til dem. "Hør her, pattebørn, hvis I skal larme, kan I så ikke gøre det et sted, hvor ingen kan høre eller se jer?" spurgte hun provokerende, så den ene dreng vendte sig mod hende. "Vi kunne også lade være, pattebarn, der blander sig i alt." svarede drengen barnligt og fortsatte. Hope vendte sig rundt og gjorde tegn til Lexie om at følge med hende mod biblioteket.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Do not disturb - Lexie   

Do not disturb - Lexie
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1