Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

My first class time--Jessalyn

Go down 
ForfatterBesked
Alfie

Humør : Looking for company too a dirty night
Antal indlæg : 24

IndlægEmne: My first class time--Jessalyn   Fre dec 01, 2017 11:24 pm

Tid: Anden modul på dagen
Påklædning: Hot

Klokken ringede til første time, der var travlt på gangene og endnu en travl dag vente sig forude. Det var dog ikke, sådan for alle, skolens nyeste lære var nettop denne dag starte, han havde allerede fået en rundtur på skolen af miss Cinderfort, hvilket selvfølgelig var forrivende da han lige skulle lære at finde rundt.
DEt var også grunden til at han 20 minutter før, den første time havde fundet sit lokale, og havde allerede lagt papirer på borderene med en kuglepen ved, så de alle kunne lave et navne kort, bare lige så han havde en chance for at huske dem alle.
De havde ikke haft en lære i dette fag i over en måned, så eksamen var udskudt til om 2 måneder, så han havde lige en chance for at lære dem at kende og havde lavet nyt pensum, som de også skulle op i til eksamen.
En stak bøger lå allerede klar på hans bord, så han kunne kalde dem op når de havde skrevet navne, og så kunne de få en bog og det nye pensum.

Alfie var bøsse, dog strålede det ikke ud af ham, som det gjorde med mange dog var han hurtig til at afsløre det, han sad på lærebordet og drak vand af en flaske, dog satte han den fra sig da klokken ringe en gang mere, og de første par elever kom ind og satte sig.
Han sendte venlige smil til alle, imens han betragtede dem komme ind, da klassen var fyldt nikkede han let, før han gik hen til tavlen og skrev sit fulde navn " Jeg vil bede jer alle om bare at kalde mig Alfie, alt andet er for fornemt" starte han roligt ud, med en venlig varm stemme " jeg vil bede jer om at skrive jeres navne på papirene foran, og så folde dem så jeg kan se dem" fortsatte han imens han vendte sig om og så ud over klassen med et smil " når det er gjort vil jeg kalde jer op, en efter en så i kan få den bog jeg har valgt og det nye pensum " slutte han af, før han nikke let" sæt igang" sagde han før han satte sig tilbage på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

My first class time--Jessalyn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1