Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Luca

Lucian

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13808 indlæg in 1111 subjects

Share | 

Uhm... Oh boy this is awkward... - Emne/Rela/Plot

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Ralph

Humør : Dead inside and out.
Fag : Billedkunst, Psykologi, Biologi, Magiske Fag.
Antal indlæg : 29

IndlægEmne: Uhm... Oh boy this is awkward... - Emne/Rela/Plot   Tirs nov 28, 2017 10:58 pm

I... I hope I'm... Not... Interrupting anything...

Så kom der skam en ny race til siden - min dejlige lille zombie knægt her! Han synes selv han har være tigennem en del i sit liv, især tilbage i USA med at være så sindssygt paranoid ove rom myndighederne nu alligevel skulle find eham, på trods af at hans menneskeform narrede dem dengang virussen lige var brudt ud og han var en helt ny, lille zombie. Han har i den del år der er gået siden da, efterhånden fået en del mere kontrol over sin sult, og har fundet forskellige metoder at få fat i hans mad på, uden selv at være den der skader nogen. At arbejde i et kapel hjælper en del der, og ligeså snart han fand tud af at vampyre rog bloddæmoner eksisterede... Altså, deres efterladenskaber skulle jo ikke gå til spilde, vel? De efterlader jo en helt perfekt, god hjerne!

Ralph er lidt af en stor nørd, især indenfor medicin og biologi helt generelt, det var han også før han blev forvandlet og skulle finde en praktisk måde at få sin mad på. Derudover går han også meget op i tegneserier, hvilket han nok ville elske at kunne nørde ud til nogen med.

Hvad jeg søger til ham:
- Hans storebror. hans storebror boed enemlig på et college udenbys da virussen ramte, og kan derfor sagtens være blevet f.eks. en vampyr eller varulv sener ehen og derfor stadig være i live selvom Ralph ikke ligefrem tror eller håber på det.
- Venner! Både fortid og nutid. Især en, der har hjulpet ham med at finde hans empati frem igen.
- Fjender eller lignende, der kunne have en mistanke om hvad han er, eller måske nogen der kunne find epå at blackmaile ham med det, true med at informere myndighederne om det.
- En der flirter helt vild tmed ham, hvilket han slet ikke opdager!
- Evt. andet?

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Uhm... Oh boy this is awkward... - Emne/Rela/Plot
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Emne-, plot- og relationssøgning!
» Halloween Ride - Åbent emne!
» Jalousi er en grim ting - ÅBENT EMNE