Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Luca

Lucian

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13811 indlæg in 1111 subjects

Share | 

Jeg hørte en lille fugl synge om...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Jeg hørte en lille fugl synge om...   Søn nov 26, 2017 9:14 pm

... at Lady her søger bekendtskaber! Både gode som dårlige, det betyder egentlig ikke ås meget hvad det er for nogen, hun vil bare gerne ud og møde nogen mennesker (og andre væsner)!

Lady dyrker musik og kampsport, som fag, hvorfor hun vil være at finde i musiklokalet, atletikbanen og lignende steder, fordi hun går meget op i begge dele. Selvom hun er virkelig dårlig til kampsport, og god til musikken.

PLOTS:
- Venner: I alle former og størrelser. Meget gerne andre formskiftere. Men pas på, for hun er ikke altid lige let at komme godt ud af det med.
- Romantik: Kærlighed er ikke noget hun gør sig ret meget i, men kan jo være, at hun finder nogen med samme glødende passion for... nisser? Hun elsker nemlig nisser!
- Rival: En anden musikelev, som hun konkurrer med. Både i undervisningen og uden for skoletiden.
- Fjender: Tænker at kampsportsholdet synes hun er lidt et kvaj, fordi hun er så dårlig til kampsport. Men andre fjendskaber er også frisk nok!
- Andre: Alt muligt andet. En fremtidig chef måske (hun har ikke noget job)? Gamle venner? Flammer? Alt muligt!
Tilbage til toppen Go down
Raphael

Humør : Don't poke the sleeping bear.
Antal indlæg : 16

IndlægEmne: Re: Jeg hørte en lille fugl synge om...   Ons nov 29, 2017 5:44 pm

jeg stiller med glæde en af mine 12 figurer til rådighed! Razz dvs: @Alistair, @Ari, @Atanas, @Christofel, @Damien, @Jun-seo, @Jusso, @Liam, @Luca, @Rainier, @Ralph og @Raphael her Smile
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Jeg hørte en lille fugl synge om...   Tors nov 30, 2017 8:27 pm

@Raphael skrev:
jeg stiller med glæde en af mine 12 figurer til rådighed! Razz dvs: @Alistair, @Ari, @Atanas, @Christofel, @Damien, @Jun-seo, @Jusso, @Liam, @Luca, @Rainier, @Ralph og @Raphael her Smile

Nogen idéer til forhold mellem min og en af dine karakterer? Nogen af dem der evt. læser musik eller kampsport? For det kunne være godt Smile
Raphael

Humør : Don't poke the sleeping bear.
Antal indlæg : 16

IndlægEmne: Re: Jeg hørte en lille fugl synge om...   Tors nov 30, 2017 9:18 pm

Lady Blackbird skrev:
@Raphael skrev:

Nogen idéer til forhold mellem min og en af dine karakterer? Nogen af dem der evt. læser musik eller kampsport? For det kunne være godt Smile

Tja, altså, han da lige smide lidt om dem hver især, så bliver det måske nemmere at vælge Smile

@Alistair går på skolen og har godt nok musik, men han går ikke særlig meget op i det og er mega konfliktsky medmindre der er nogen der truer Ozzie (som han er skytsengel for). Smile

@Ari har musik og går meget op i det. Han synger mest, og skriver sine egne sange og tekster. Derudover er han skizofren... Og banshee.

@Atanas er alfa varulv og går meget op i sin kampsport. Det er før sket at han er endt i et par reelle slåskampe der har startet ud som sparring i timerne.

@Christofel går ikke på skolen længere, men er dog hjælpeunderviser derude... i sprog, dog.

@Damien ... har hverken musik eller kampsport, han har sportsgrene og biologi og kemi.. kæmpe nørd. deltager til turneringe ri både håndbold og Overwatch.

@Jun-seo går helle rikke på skolen længere, men er hjælpelærer i dans...

@Jusso går der heller ikke længere, men er hjælpelærer i bueskydning.

@Liam har aldrig gået på skolen, men er nu underviser i litteratur derude. Og ellers ogsåbestyrer af en stripklub i Moonlight Falls.

@Luca går derude og går ekstremt meget op i musik, dans og drama - da han vildt gerne vil være med i musicals i fremtiden. Og han er så sirene. Derudover har han lidt et rygte for at være rimelig løs på tråden...

@Rainier har absolut intetmed skolen at gøre på nogen måde, udover at han sådan kinda erskovfoged i skoven rundtom, så man kan sagtens møde ham derude.

@Ralph er rimelig ny på skolen, og går selv mest op i biologi og billedkunst da han også er i praktik i kapellet i hospitalet i Gaia. Man kan sagtens randomly møde ham på gaderne i Gaia eller Moonlight Falls, når han er på jagt efter mad.

@Raphael har virkelig intet med skolen at gøre, har heller aldrig gået der. Han er hjerte/lunge kirurg på hospitalet i Gaia, og sådan..En der indimellem kidnapper folk til 'medicinske forsøg'. Så hvis du vil have hende eller en anden figur ud i problemer, er han et godt valg xD
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Jeg hørte en lille fugl synge om...   

Jeg hørte en lille fugl synge om...
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1