Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Luca

Lucian

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13810 indlæg in 1111 subjects

Share | 

Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gabriel M.

Humør : I wouldn't ever hurt a fly, because a fly is an innocent creature that never knowingly did anything wrong. People on the other hand...
Fag : Psykologi, biologi, kemi, matematik, litteratur og musik
Antal indlæg : 38

IndlægEmne: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   Søn nov 26, 2017 2:26 pm

Nu har Gabriel endelig fået farve, hvilket betyder at jeg skal have nogle emner i gang med min (knapt så) flinke vampyr!

Lidt om Gabriel

Gabriel er ganske vist opkaldt efter en engel, virker relativt flink på skolen, og hans pæne blå øjne kan godt virke uskyldige men det er ikke noget man skal falde for. Han elsker at sprede kaos og panik i gaderne med sin elskede våben og evne til at skabe hallucinationer, for ikke at nævne at han har en skrue eller to løs. Han morale er tvivlsom på sit bedste og som lejesoldat står han altid på den side, som er højestbydende, uanset hvad der bliver krævet af ham - om han skal dræbe et menneske eller en dæmon, så gør han det.. Hvordan er han endt i den situation? Er der noget mere ved den her fyr? Det er ikke til at vide før man prøver at møde ham!

Plots og relationer

Venner Tvivlsomt men muligt. Nogle som kan kommer under huden på Gabriel og måske opdager nogle sider af ham som han ellers gerne vil skjule? De skal selvfølgelig være forberedt på at han er lidt langt ude... og dræber folk.

Romantisk partner Dette kræver en lidt længere aftale omkring plots, eftersom Gabriel ikke er den mest romantisk anlagte person i verden. Man skal være forberedt på at det bliver et langvarigt plot, og at der vil være en del stalking involveret fra Gabriels side.

Fjender Langt mere sandsynligt. Dog skal det være nogle som kan klare sig selv, for hvis Gabriel er fastsat på at slå nogen ihjel bruger han alt hvad han har på at få dem udryddet.

Frenemy En person, som Gabriel ikke ligefrem er venner med, og som han nok har forsøgt at slå igen over flere gange, men som ender med at stå ham ret nært, trods deres stridigheder.

Andre Måske en arbejdsgiver? En ven fra fortiden? Kun fantasien sætter grænser!

Skriv gerne her eller en PM hvis du/I er interesseret, og så kan vi finde på noget sammen c:
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil Online
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   Søn nov 26, 2017 9:18 pm

LADY & GABRIEL:
Måske Gabriel og Lady kunne finde ud af noget sammen? Måske de kender hinanden fra musikholdet. Hvad spiller han for et instrument? For har ikke valgt et til Lady endnu, måske de er rivaler?
Darcy

Humør : Are we going to stand around here all day or are we going to fight?
Fag : Kampsport, Litteratur, Musik og Biologi
Antal indlæg : 27

IndlægEmne: Re: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   Tirs nov 28, 2017 11:08 am

Jeg vil gerne stille Darcy til rådighed! <3 og er med på alt fra venner til enemy Og frenemys eller studie venner da de har musik sammen <3
Vis brugerens profil
Gabriel M.

Humør : I wouldn't ever hurt a fly, because a fly is an innocent creature that never knowingly did anything wrong. People on the other hand...

IndlægEmne: Re: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   Tirs nov 28, 2017 1:12 pm

Lady - Gabriel spiller primært klassisk klaver ^^ Det kunne sikkert godt blive sat sammen i en duo, hvor Lady skal spille solo violin, og Gabriel bliver sat til at spille akkompagnement på klaver? Og så kunne de sikkert blive skide uenige om hvad de skal spille, sammen med at han ville være pisse irriteret over "bare" at spille akkompagnement c:

Darcy - Awesome! Altså Gabriel er jo ikke den mest oplagte ven i verden, han har jo et par skruer løs, men hvis du har nogle specifikke idéer må du meget gerne sende en PM <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   Tirs nov 28, 2017 6:15 pm

Gabriel: Yup. Jeg er på den idé! Very Happy Jeg er 100% på idéen. Lyder som noget Lady kunne finde på, haha. Måske læreren havde sat dem sammen, og sagt at de skulle spillet et nummer sammen som en slags fællesopgave? Og at de så bliver uvenner over det?
Gabriel M.

IndlægEmne: Re: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   Tirs nov 28, 2017 9:49 pm

Ja, det tænker jeg sagtens kunne ske c: Gabriel er perfektionist og bryder sig ikke om gruppearbejde, så han ville være vred over alle aspekter af den slags opgave. Vil du starte eller skal jeg? c:
Ralph

Humør : Dead inside and out.
Fag : Billedkunst, Psykologi, Biologi, Magiske Fag.
Antal indlæg : 29

IndlægEmne: Re: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   Tirs nov 28, 2017 10:02 pm

Som vi snakkede om var der vist måske noget med noget stalking af Ralph fra Gabriel's side af? Razz Og senere deling af 'frokost'? x'''D
Vis brugerens profil
Gabriel M.

IndlægEmne: Re: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   Tirs nov 28, 2017 10:09 pm

Dude, ja, skriver til dig på discord xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   Tors nov 30, 2017 8:26 pm

Gabriel: Du må rigtig gerne starte emnet Smile
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3   

Emnesøgning til den venligste vampyr nogensinde <3
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1