Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Luca

Lucian

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13810 indlæg in 1111 subjects

Share | 

Osir genplei nou (Our fight isn't over) [Emnesøgning]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Niylah

Humør : Ai laik Heda non na throu daun gon ai (I’m commander, no one fights for me)
Antal indlæg : 4

IndlægEmne: Osir genplei nou (Our fight isn't over) [Emnesøgning]   Lør nov 25, 2017 2:11 am

Niylah's emnesøgning

Jeg vil super gerne have gang i min Niylah, og dertil kunne jeg da helt klart, bruge både emner og relationer. Så kom endelig, jeg bider ikke Wink
Jeg har egentlig ikke som sådan nogle regler andet end disse:
- Jeg ser helst ikke, at min karakter dør (for obvious reasons)
- Hvis du ønsker, at gøre hende ondt (psykisk eller fysisk), så skriv gerne først
- Acceptere at jeg nogle gange, kan være lidt tid om at svarer. Det er ikke fordi jeg har glemt dig, men blot fordi jeg sikkert er stresset. Jeg vil dog forsøge, at skrive hvis dette skulle komme på tale. Du er dog mere end velkommen til at skrive, hvis jeg ikke har skrevet en grund for mit fravær, eller jeg ikke har svaret efter omkring to ugers tid. Jeg vil ikke tage det personligt, men ser gerne at det ikke kommer i en anklagende form.
- Jeg vil helst gerne kunne forstå det som er skrevet, hvilket ikke betyder du skal skrive perfekt, for det gør ingen virkelig. Jeg ønsker blot, at stavefejlene er på det minimale, dette vil gøre oplevelsen (emnerne) bedre for os begge Smile

Der er heller ingen krav om racer eller køn til relationerne eller de plots jeg forslår. Medmindre der direkte står ham, hende, dæmon eller noget andet, så betyder det at din karakter sikkert kan være den del, uagtet om din karakter er en kvinde eller mand, vampyr eller elver Smile

Om hende

Det basale Niylah er en 366-årig gammel Shapeshifter, hvis evne har gjort hende mere eller mindre uddødelig. Hun er samtidig også en abnormal stor ulvestørrelse, hvilket også er skyldet en evne og til sidst har forøgede sanser, fart, styrke og reflekser som også er takket være en evne. Hun er leder eller Heda over sin pack (The Black Hounds), som hun har ledt i mange år efterhånden. Hun er oprindeligt datteren, af en familie af Draconianer, men siden hun var født Shapeshifter, blev hun efterladt i skoven, hvor hun blev fundet af et Shapeshifter par, og hun tilbragte derfor hele sit liv, med denne pack.

Hendes fortid Niylah blev født for godt 366 år siden, i en helt anden dimension, som tvillingesøster til Olivia og barn af en Draconianer familie. Siden hun endte op som en Shapeshifter, fandt de hende som en vanærelse, og de valgte at skille sig af med hende, i stedet for at lade hende være en del, af deres rene linje af Draconianer. I skoven blev hun fundet af et kærligt par, som tog hende med til deres familie, hvor de var ledere af en flok Shapeshifters. Siden de begge var ledere, og ikke kunne få børn, valgte de at optræne Niylah som den fremtidige leder. Dette betød hun blev oplært i strategi, kamp og hvordan hun kunne lede flokken. De endte op med at dø, mens hun endnu var ung, så med hjælp fra D'avin (Hendes rådgiver og flokkens præst), blev hun den næste Heda og her var det hendes job, ikke kun at lede flokken, men også beskytte den. Som Heda skulle hun være brutal, men også retfærdig. Hun valgte ofte at sætte behovene, fra sin flok over sine egne behov, også selvom dette betød, at hun ikke ville være i stand, til at være lykkelig. Hun har gennem sit lange liv, ikke fået mange børn, dog gav hun fødsel til en ved navn Aiyana/Odette, senere hen adopterede hun også adskillige andre (Wade, Raksha og muligvis også Huey). Hvad angår kærlighed, har hun heller ikke altid haft meget held, da mange af dem hun elsker/har holdt af, ofte er endt op døde.

Hendes nuværende status Hun er endnu Heda over sin flok, som hun har været gennem mange år. Efter at havde opdaget, at den datter som hun troede var død, rent faktisk endnu er i live, er hun blevet genforenet med hende. Hun har også mødt sin veninde (Tatia), som hun nu har fundet ud af, bær hendes barnebarn. Hun havde også skabt en romance med en ved navn Caleb. Mange bånd blev dog brudt, da de skulle gennem en portal, og mange ikke nåede at komme med. Nu befinder hun sig i ukendt territorium, hvor hun forsøger at finde frem til, hvad hun skal gøre og hvordan hun kan blive ved med, at lede sit folk.

Personlighed Niylah var trænet, til at være en kriger og leder, på grund af dette har hun en tendens til, at virke dominerende, hård og kold imod alle som ikke er venner, familie eller en del af hendes pack. Jeg vil ikke kategorisere hende som værende ond, men hun er heller ikke direkte god, i den forstand at hun kan være brutal, men også ekstremt kærlig. Hun er ofte beskrevet som dyrisk, og i stærk kontakt med sit indre dyr, i den forstand at hun ofte agere ud fra sit instinkt, hvilket for mange byboer kan virke underligt. Hendes forældre lærte hende også, at man somme tider skal tage beslutninger med sit hovedet, fremfor at lade sit hjerte bestemme alt. Derfor træffer hun ofte svære valg, uden at lade sine egne personlige følelser, fordømme hendes holdninger. I sidste ende gælder det om, at beskytte flokken og hvis dette betyder hun skal dræbe et par mennesker, så vil hun med glæde gøre det. På grund af måden, som hun var blevet oplært, kan hun også virke ekstremt barbarisk, da hun ikke er bange for, at slå folk ihjel og ofte i ret brutale måder. Ikke desto mindre, er hun også passioneret og kendt som en ganske kærlig kvinde, blandt sit folk. Hun har også en hel del stolthed i sig, specielt i forhold til den styrke, som hun mener Shapeshifters bær og til tider kan hun også være ekstremt arrogant, da hun trods alt er vokset op, med intentionen om at skulle være en leder.

De få relationer hun har
- Wade, han er som en søn for hende. Hun mødte ham da han var meget ung, og tilbød ham en plads i sin flok. I lang tid fungerede han som en højre hånd og rådgiver. Hun er stolt af hvor langt han er kommet.
- Raksha, hun er som en datter for hende. De mødte hinanden for mange år siden, hvor Niylah lærte hende, om at kontrollere sig indre vrede og transformationer. Hun er ekstremt stolt af hende.
- Odette aka Aiyana, hun er en af de få biologiske børn, som Niylah har fået gennem sit lange liv. Uheldigvis mistede hun sin daværende mage, og nogle år efter bortførte nogle jægere hendes datter. Hun bær en stor sorg, for hvad der er sket og ønsker blot, at få sin datter hjem igen.
- Tatia, hun er en af de få sande venner, som Niylah har fået gennem årerne. Hun bær en stor mængde respekt for Tatia, specielt i forhold til hvad den unge Shapeshifter har været igennem. Før hun blev en del af sin nye gruppe, fungerede Tatia som hendes beta. I dag fungere hun som hendes svigerdatter, og moder til hendes barnebarn.
- Audrey, hun er en hun anser som en form for søster og en hun har en hel del respekt for. Hun er det tætteste, på en bedste veninde.
- Rhaella, hun er en del af Niylah's flok, grundet hendes forhold til Niylah's datter Raksha. Selvom de ikke har talt sammen før, har hun en vis mængde respekt for hende, og ønsker kun Rhaella og Raksha alt godt.
- Luna, hun er en allieret af Niylahs flok. De kommer godt ud af det med hinanden, og har været gennem en hel del sammen.
- Keaden, han var en tidligere medlem af hendes pack, og selvom hun i starten ikke brød sig om ham, så har hun alligevel en fin mængde respekt imod ham.
- Caleb, han er en del af hendes pack og fungere som en watcher for hende, han ser efter mulig farer og advarer hende om det. Efter alt kaoset kom ned over hende, var han den som var der mest for hende, og blev senere inviteret med i hendes seng, så nu fungere han også som en elsker
- Blazer, en ung mand som blev en del af flokken, efter de ankom til Jorden. Han er i træning til, at blive en kriger, hun har ikke mange meninger om ham, andet end han ikke har meget respekt i sig.
- Huey, en ung mand som er en del af hendes flok, hun har taget ham under sin vinger, efter hans forældre ikke kom med gennem portalen, og hun fungere som hans moderligefigur/mentor.

Emnerne
Proof you can - Blazer

Andre emnesøgninger
Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgning]
He's so bad, but he does it so well - Christian
She is the first of her kind, but also the last of them - Lilith

Pack members

Siden mange af medlemmerne, af Niylah's pack er NPC'er (med undtagelse af et par stykker), så ville det da være dejligt, at have flere som er brugere. Niylah's pack er et sted, for alle former for Shapeshifters (førhen var det kun for dem, som bar en ulve form, men nu er det eneste krav, at man er en Shapeshifter, dyreformen er ligegyldig).

De forskellige måder, hvorpå dette kunne ske:

Nye medlemmer Hvorfor din karakter, ender op som en del af flokken, er helt op til dig, og er helt sikkert noget vi kan finde ud af. Grunde kan f. eks være: Din karakter er alene, måske efterladt af sin familie og vedkommende støder på Niylah, som tilbyder et sikkert hjem og hvad end de har brug for. Din karakter og Niylah kender hinanden, og denne vej igennem tilbyder hun, at vedkommende kan være en del af hendes pack. Din karakter har problemer med sin forvandling (enten fanget i dyreform eller ude af stand, til at kunne forvandle sig), og hun tilbyder at hjælpe. Dette er blot et par forslag, mulighederne er derfor uendelige.

Åbne stillinger Denne del kræver nok enten, at din karakter har være en del af hendes pack i lang tid, eller at vedkommende kender Niylah og hun på en eller anden måde stoler på vedkommende. Dette kan ske gennem emner, eller en detaljeret historie. Men de stillinger, som i øjeblikket er åbnet op for er: Rådgivere, krigere, healere og generelle medlemmere. Krigere, healere og generelle medlemmere, kræver dog ikke meget andet end, at din karakter er en del af hendes pack.

Alliancer Er din karakter en del af en flok eller gruppe, som kunne gavne at være allieret med Niylah's pack, så er dette nok plottet/relationen. Modsat de andre to, behøver dette ikke at være Shapeshifters, og kan derfor være af andre racer, det eneste det kræver er, at man ønsker at samarbejde med hende og/eller man er en del af en gruppe/flok/pack.

Tætte

Da Niylah har levet i 366 år, har hun mødt mange folk (kan inkludere dødelig såvel som uddødelige folk), dette kan være alt fra venner, til elskere til noget helt tredje. Dette kræver ikke en speciel race, og kan derfor være for alle

De forskellige måder, hvorpå dette kunne ske:

Familiemedlemmer Dette er ikke biologisk, men mere folk som hun danner et så tæt bånd, at de faktisk er som familie. Det kan være alt fra, at hun har taget nogle under sine vinger, og er blevet en form for moder for dem, eller et så tæt venskab, at de bliver som søstre. Generelt er mulighederne åbne, og i de uendelige.

Venner Alle har vel brug for venner, og det har Niylah også. Hun er måske lidt svær, at komme ind på livet af og er din karakter en Shapeshifter, så vil muligheden sikkert være nemmere, men dette betyder ikke, at det udelukkende kun skal være Shapeshifters. Dette kan være alt fra bekendte, til nye venner, til folk som hun har kendt i flere år.

Elskere Niylah er en som kan have sex med andre, uden at hun knytter et bånd med dem, da hun ofte agere ud fra sine instinkter. Dog kan hun også skabe længere forbindelser med folk, som hun evt. ser mere til (fremfor en hun kun har sex med én gang også aldrig ser igen). Dette kan være mænd eller kvinder, såvel som alle former for racer.

Something else

Har du en ide Hvis du har en ide, så er du mere end velkommen til at komme med den. Jeg vil med stor sandsynlighed være med på den ^-^

Jeg håber i vil skrive, også ses vi vel i et emne Smile
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Cecilia

Humør : I have done alot of bad things and a bunch of good things in my life. There is no such thing as a good person or a bad person - we are both
Fag : Dans. Biologi. Magiske elementer. Græskhistorie
Antal indlæg : 46

IndlægEmne: Re: Osir genplei nou (Our fight isn't over) [Emnesøgning]   Lør nov 25, 2017 7:26 am

Well Cece er basic Tatia 0.2 og kunne ligne hende pga hun er Malias datter.. så måske min lille kriger her ville rode sig ud i en kamp mod en fra Niylahs flok? Wink
Vis brugerens profil
Niylah

Humør : Ai laik Heda non na throu daun gon ai (I’m commander, no one fights for me)
Antal indlæg : 4

IndlægEmne: Re: Osir genplei nou (Our fight isn't over) [Emnesøgning]   Lør dec 09, 2017 9:17 pm

Uhhh det lyder spændende, det kan vi sagtens sige <3 Måske hun bliver fanget også ført til Niy, eller hvordan tænker du de skulle mødes? <3
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Osir genplei nou (Our fight isn't over) [Emnesøgning]   

Osir genplei nou (Our fight isn't over) [Emnesøgning]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1